دریاچه تفریحی فشافویه در کیلومتر ۱۸ اتوبان تهران-قم قرار گرفته استو مقصد بسیاری از گردشگران و مسافران در شش ماه اول سال است.

دریاچه فشافویه کجاست؟ + آدرس و لوکیشن و نحوه دسترسی و امکانات

به گزارش سلام نو، ورزش‌های آبی دریاچه فشافویه مختصِ روزهای گرم سال است و اصولا از اواسط بهار آغاز می‎شود و تا آبان ادامه دارد. اما در فصل‌های دیگر سال هم می‌توانید به این مجموعه تفریحی بروید و آب بازی را با تفریحات دیگری چون استفاده از پیست اتومبیل رانی، پینت بال و سوارکاری جایگزین کنید.

در این دریاچه و در کلوپ‌های ورزش‌های آبی که در کنار دریاچه فراهم شده است، هم می‌توانید در آرامش دریاچه بنشینید و هم می‌توانید از وزرش ها و تفریحات آبی متفاوتی بهره ببرید که در ادامه به آنها اشاره می‌شود:

قایق سواری: قایق یکی از معمول‌ترین تفریحات این دریاچه فشافویه است و انواع قایق‎ها چون قایقِ موتوری، قایق تورین، کایاک و اسلالوم در اختیار شما قرار می‌گیرد.

اسکی روی آب: در این وسیله با دو بورد مجزا که به پاهای شما متصل است روی آب می‌ایستید و با طنابی که در دست دارید با قایق روی آب کشیده می‌شوید.

بنانا: وسیله ای بادی و مفرح شبیه موز است که شما می‌توانید همراه با چند نفر دیگر روی آن بنشینید و دست گیره های آن را نگه دارید و با طنابی که به یک قایق موتوری بسته شده است، روی آب کشیده ‌شوید. امکان افتادن در آب در این وسیله زیاد است و همین این ورزش آبی را مفرح و هیجان انگیز می‌کند.

جت اسکی: این وسیله در واقع نوعی موتور آبی است که به دلیل سبکی تقریبا امکان قرار شدن ندارد و بنابراین شما می‌توانید با فراگرفتن یک آموزش ساده، با آن روی آب گاز بدهید و حسابی لذت ببرید.

شاتل: وسیله ای شبیه به یک بشقاب پرنده بادی است که روی آن می نشینید به یک پشتی بادی تکیه می‌دهید و دستگیره‎های آن را برای آنکه در آب نیفتید، در دست می‌گیرید. شاتل با طنابی که به یک قایق موتوری بسته شده روی آب کشیده می‌شود

کیبل اسکی: کیبل اسکی هم نوعی اسکی روی آب است که در این روش دوپا را روی یک بورد قرار می‎دهید و از طریق یک کابل که در ارتفاع بسته شده روی آب کشیده می‌شوید.

فلای بوردینگ: فلای بوردینگ یکی از هیجان ‌انگیزترین تفریحات آبی است که به شما این امکان را می دهد که با نیروی پمپاژ آب، تا ارتفاع ۱۲ متر از سطح زمین بلند شوید و آزادانه پرواز کنید و حرکات نمایشی اجرا کنید.

برای رسیدن به این دریاچه فشافویه کافی است مسیر فرودگاه بین المللی امام خمینی را پی بگیرید و بعد از زیر گذر اتوبان خروجی رباط کریم به سمت حسن آباد و این دریاچه تفریحی بروید. این دریاچه تقریبا به همه امکانات رفاهی مجهز است، پارکینگ، گزینه های تفریحی متنوع، چندین رستوران کوچک برای سفارش صبحانه، نهار و تنقلات دارد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید