سه مرد جنایتکار که پس از ربودن پسر نوجوان زرین‌دشتی به وی تعرض کرده بودند در دادگاه کیفری یک استان فارس به اعدام، حبس و شلاق محکوم شدند.

اقدام شیطانی سه مرد با پسربچه ۱۶ ساله به پسر نوجوان + عکس

به گزارش سلام نو، حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی، رئیس کل دادگستری استان فارس با اعلام این خبر گفت: عاملین تعرض به نوجوان زرین‌دشتی در شهریور امسال پس از شناسایی و دستگیری در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان فارس مستقر در شهرستان داراب محاکمه و پس از رسیدگی دقیق به این پرونده مهم، عاملین تعرض به اشد مجازات محکوم شدند. یک نفر از سه متهم این پرونده که عامل اصلی تعرض به این نوجوان ۱۶ ساله بود در دادگاه از باب آدم‌ربایی به ۱۰ سال حبس و به لحاظ تعرض به اعدام محکوم شد و دو متهم دیگر نیز هر کدام به ۱۰ سال حبس تعزیری، صد ضربه شلاق و همچنین دو سال تبعید محکوم شدند.رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه اقدام مجرمانه و غیرانسانی این سه متهم باعث برانگیخته شدن احساسات عمومی مردم به‌ صورت گسترده شد، گفت: این پرونده به‌ صورت ویژه و خارج از نوبت در دستور رسیدگی دادگستری فارس قرار گرفت و در کمتر از دو ماه احکام قاطع در خصوص این متهمین توسط محاکم کیفری یک استان صادر شد. رأی صادره قابل فرجام‌خواهی در دیوان‌عالی کشور است.
رئیس کل دادگستری استان فارس با تأکید بر اینکه دستگاه قضایی به واکنش مردم و برانگیخته شدن احساسات عمومی در خصوص تعرض غیرانسانی به این نوجوان و مرگ غم‌انگیز وی پس از این حادثه توجه ویژه دارد، گفت: در عین حال فرایند قضایی در این خصوص تابع قانون آیین دادرسی کیفری است که این روند در خصوص پرونده مذکور مطابق مقررات تسریع شد.
گفتنی است اواخر شهریور امسال یک نوجوان ۱۶ ساله اهل زرین‌دشت استان فارس مورد تعرض سه نفر از جمله کارفرمای خود قرار گرفت که پس از این واقعه اقدام به خودکشی کرد و جان خود را از دست داد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید