با فهرست برترین جاذبه­ های گردشگری وایومینگ، بهترین مکان­ ها را برای بازدید در این ایالت ناهموار غربی کشف کنید.

 وایومینگ

سلام نو-سرویس گردشگری: غرب وحشی در وایومینگ زنده میشود. این مکان یکی از کمجمعیت‌ترین ایالت‌های ایالاتمتحده و سرزمینی با مناظر ناهموار، افسانه‌های قبیله‌ای غنی، رودئوها، مزرعه‌داری، شهرهای گاوچران و برخی از مناطق بیابانی بزرگ جهان است.

پارک ملی یلوستون، با شگفتی های زمین گرمایی خود، همراه با پارک ملی تماشایی گرند تتون، یکی از بزرگترین اکوسیستم های دستنخورده منطقه معتدل روی این سیاره را تشکیل میدهد. هر دو پارک دارای تنوع شگفت انگیزی از حیات وحش هستند، از گریزلی و عقاب طلایی گرفته تا گرگ، گوزن، گاومیش کوهاندار و خرس سیاه. و این پارک های ملی خیره کننده بیشترین جمعیت را به این ایالت میکشاند.

کمی دورتر میتوانید دره هایی با دیوارهای قرمز را کاوش کنید. چشمه های آب گرم، شهرهای دشتی تاریخی، موزه های پیشگام و جاذبه های تاریخی پایتخت وایومینگ، شاین. با این همه بیابان و فضای باز، ماجراجویی در فضای باز لذتبخش است. وایومینگ مسیر پیادهروی عالی، دوچرخهسواری در کوهستان، کایاکسواری، کوهنوردی و ماهیگیری و همچنین برخی از بهترین تفریحات اسکی در آمریکای شمالی را ارائه میدهد.

با فهرست برترین جاذبه های گردشگری وایومینگ، بهترین مکان ها را برای بازدید در این ایالت ناهموار غربی کشف کنید.

  1. پارک ملی یلوستون

۳ جاذبه گردشگری برتر در وایومینگ!

یلوستون اولین و قدیمیترین پارک ملی جهان است که در سال ۱۸۷۲ تأسیس شد. این مکان یکی از شگفت انگیزترین مناطق بیابانی روی کرهزمین است. گلههای عظیمی از گاومیشهای کوهاندار امریکایی همچنان آزادانه در درهها پرسه میزنند و حیاتوحش آن شامل خرسهای گریزلی و سیاه، گرگهای خاکستری، بز کوهی، قوها و عقابهای با شکوه میشود.

این پارک یک سرزمین عجایب زمین گرمایی است. آبفشانهای خشخش، گلدانهای جوشان و چشمههای آب گرم بخار، نیروهایی را که میلیونها سال پیش این چشمانداز خیرهکننده را شکل دادهاند، نشان میدهند. آبشارها از درههای شیبدار سرازیر میشوند و دریاچهها و رودخانههای پر زرق و برق تا کیلومترها امتداد دارند. نقاط برجسته پارک ملی یلوستون شامل آبفشان، دریاچه یلوستون و آبشارهای زیبا است.

میتوانید در پارک رانندگی کنید، اما شبکه عظیم مسیرهای پیادهروی بهترین راه برای درک اکوسیستمهای متنوع پارک است. با اقامت در یکی از کمپ‌های دیدنی پارک، می‌توانید تجربه‌ی بیابانگردی داشته باشید.

این پارک یکی از بهترین مکانها برای بازدید در وایومینگ است. گشت و گذار در تمام طول سال بسیار عالی است اما بیشتر گردشگران در تابستان از آن بازدید میکنند.

  1. پارک ملی گراند تتون

۳ جاذبه گردشگری برتر در وایومینگ!

پارک ملی گراند تتون یکی از جواهرات وایومینگ است که توسط قلههای پرتگاه رشتهکوه قدرتمند تتون تاج گذاری شده است. این کوه‌ها، در شمال غربی ایالت، میلیون‌ها سال پیش، زمانی که یک گسل در پوسته زمین خم شد و ۱۲ قله به ارتفاع بیش از ۱۲۰۰۰ پا را ایجاد کرد، تشکیل شدند. بلندترین آنها، گرند تتون، در ارتفاع ۱۳۷۷۰ فوتی از سطح دریا قرار دارد.

در حیاتوحش این پارک بیش از ۳۰۰ گونه پرنده، ۶۰ گونه پستاندار و بسیاری از ماهیهای آب شیرین زندگی میکنند. جای تعجب نیست که این پارک بهشتی برای دوستداران حیاتوحش، عکاسان، کوهنوردان، کایاک سواران و کوهنوردان است.

بهترین راه برای کشف مناظر دیدنی، پیادهروی در مسیرهای متعدد و اقامت شبانه در کمپ است. تابستان شلوغ‌ترین فصل برای بازدید است اما بهار و پاییز نیز زمان‌های مناسبی برای بازدید هستند. برخی از جادهها و نقاط دسترسی در ماههای زمستان بسته میشوند.

  1. جکسون

۳ جاذبه گردشگری برتر در وایومینگ!

وایومینگ که در دره‌ای وسیع در پای کوه‌های دیدنی تتون، جکسون قرار دارد، روح غرب وحشی را تراوش می‌کند. ساختمان‌های چوبی روستایی و پیاده‌روها، فروشگاه‌های عجیب، گالری‌ها و رستوران‌ها، به جذابیت این شهر جذاب می‌افزایند.

جکسون همچنین دروازه پارک ملی زیبای گرند تتون و یک ایستگاه محبوب در مسیر یلوستون است. این شهر مرزی، از بزرگترین گله گوزن زمستانی در جهان محافظت میکند. می‌توانید سوار سورتمه‌های اسب‌کشی شوید تا این موجودات مهربان را از نزدیک ببینید.

موزه ملی هنر حیاتوحش که در دامنه تپه‌ای صخره‌ای در جنوب شهر استتار شده است، با بیش از ۴۰۰۰ نقاشی و بسیاری از نمایشگاه‌های چرخان، یکیدیگر از جاذبه‌های برتر این مکان است.

تفرجگاه کوهستانی جکسون هول در دهکده تتون در فاصله ۲۰ دقیقه با ماشین از جکسون، برخی از بهترین اسکی‌ها در آمریکای شمالی و همچنین مجموعه متنوعی از ورزش‌های کوهستانی تابستانی و کنسرت‌های فضای باز را ارائه می‌دهد.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید