برای اینکه گردش به یاد ماندنی را در این شهر زیبا تجربه کنید، باید اطلاعات مفیدی درباره جاذبه‌های گردشگری هوکایدو ژاپن، اماکن تفریحی و مراکز خرید به دست آورید. این اطلاعات گردش شما در یک شهر خارجی و غریبه را آسان می‌کند. همراه ما با جاذبه‌های گردشگری هوکایدو ژاپن آشنا شوید.

هوکایدو ژاپن

سلام نو-سرویس گردشگری: هوکایدو یکی از چهار جزیره کشور ژاپن است. این جزیره شمالی‌ترین و دومین جزیره بزرگ کشور ژاپن است که تنگه تسوگارو آن را از جزیره هونشو جدا می‌کند. اما امروزه، هوکایدو به وسیله یک تونل زیر آبی با نام سیکان به جزیره هونشو وصل می‌شود. استان هوکایدو ژاپن از مقاصد جذاب گردشگری است. به واسطه طبیعت و تاریخ غنی کشور، سالانه میزبان تعداد بسیاری از مسافران و گردشگران خارجی و محلی است. برای اینکه گردش به یاد ماندنی را در این شهر زیبا تجربه کنید، باید اطلاعات مفیدی درباره جاذبه‌های گردشگری هوکایدو ژاپن، اماکن تفریحی و مراکز خرید به دست آورید. این اطلاعات گردش شما در یک شهر خارجی و غریبه را آسان می‌کند. همراه ما با جاذبه‌های گردشگری هوکایدو ژاپن آشنا شوید.

تپه بودا

جاذبه‌های گردشگری هوکایدو ژاپن + عکس

یکی از جاذبه‌های گردشگری هوکایدو ژاپن، تپه بودا است. این مکان دیدنی عظمتی ستودنی را در پیش روی شما به نمایش گذاشته است. این مجسمه غول پیکر بودا در بالای تپه کوچکی در نزدیکی قبرستانی در نزدیکی جزیره هوکایدو ژاپن قرار دارد. ساخت این مجسمه سنگی بزرگ با ۱۳.۵ متر ارتفاع و ۱۵۰۰ تن وزن خالص ۱۷ سال پیش به اتمام رسید، و محوطه اطراف آن با هدف بولد کردن مجسمه حجاری شد. طراحان تونلی ۴۰ متری را برای خلق یک توالی فضایی پویا در زیر تپه حفر کردند. هنگامی که وارد این تونل می‌شوید، شوق و ذوق شما برای دیدن مجسمه بودا افزایش پیدا می‌کند. پس از طی این تونل ۴۰ متری زمانی که به سالن اصلی راه می‌یابید، مجسمه عظیم الجثه بودا را در هاله‌ای از آسمان بالای سر خود مشاهده می‌کنید. فضای سبز تپه بودا شامل ۱۵۰ هزار گیاه اسطوخودوس است که در فصل بهار به سبز، در تابستان به بنفش و در زمستان به سفید ابریشمی تغییر رنگ می‌دهند.

پارک ملی شیکوتسو تویا

جاذبه‌های گردشگری هوکایدو ژاپن + عکس

هنگام گردش این شهر، پارک ملی شیکوتسو تویا یکی از جاذبه‌های گردشگری هوکایدو ژاپن است که باید سری به آن بزنید. این پارک ملی در قسمت غربی جزیره هوکایدو ژاپن واقع شده، که آتشفشان‌ها و دریاچه‌های بسیاری را در دل خود جای داده است. از جذابیت‌های این پارک فعالیت‌های آتشفشانی دو آتشفشان آن است که هنگام پیاده روی توجه گردشگرانی که در مسیر پیاده روی می‌کنند را به خود جلب می‌کند. معروف‌ترین آب گرم نوبوریبتسو نیز در پارک شیکوتسو تویا واقع شده است. دسترسی به این پارک ملی بسیار راحت بوده و این از دیگر نکاتی است که مسافران بسیاری را راهی آن می‌کند.

برج ساعت ساپورو هوکایدو ژاپن

جاذبه‌های گردشگری هوکایدو ژاپن + عکس

برج ساعت ساپورو از دیگر جاذبه‌های گردشگری هوکایدو ژاپن است. این برج ساعت، سازه‌ای چوبی در ساپورو که بزرگ‌ترین شهر جزیره هوکایدو است، قرار دارد. شهر ساپورو تحت حمایت دولت آمریکا در در دهه ۱۸۷۰، گسترش پیدا کرد، و این بنا طبق معماری و سبک آمریکایی یکی از یادگاری‌های به جا مانده از آن دوران است. برج ساعت ساپورو به عنوان نماد این شهر در ژاپن و سطح بین‌الملل شناخته شده است. این ساعت از زمان ساخت خود آغاز به کار کرده و تا این لحظه از حرکت نایستاده و سر ساعت زنگ می‌زند.

کد خبرنگار: ۲۱
۳دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • gorbanym IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    0 1
    پیشنهاد میشود برای جذب گردشگر دیدنیهای ایران عزیزمان را نیز به همه ی دنیا تبلیغ کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید