سرهنگ حیدری فرمانده انتظامی بوکان گفت: خبر سقوط فرمانداری بوکان گزافه‌گویی‌ است و این اخبار دروغ پراکنی رسانه‌های ضد انقلاب و معاندین است.

خبر سقوط فرمانداری در شهرستان بوکان صحت دارد؟

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، سرهنگ حیدری فرمانده انتظامی بوکان با تاکید بر اینکه ترفند کشته سازی توسط رسانه های دشمنان و معاندین با هدف تحریک پذیری و جریحه دار کردن افکار عمومی یک واقعیت انکارناپذیر است، گفت: متاسفانه امروز در شهرستان بوکان برخی‌ها فریب تبلیغات و موج سواری دشمنان معلوم الحال کشور را خورده و دست به اقداماتی زدند که خوشایند هیچ کس نبود.

وی افزود: قطعا اعلام کشته شدن اشخاص و یا سقوط فرمانداری در شهرستان بوکان حاکی از گزافه گویی‌ها و دروغ پراکنی رسانه‌های ضد انقلاب و معاندین است و مردم شریف شهرستان بوکان نباید فریب خورده و تحت تاثیر این رسانه‌ها قرار گیرند.

فرمانده انتظامی بوکان، تصریح کرد: در پی وقوع نزاع و درگیری منجر به قتل آقای "محمد حسن زاده" در یکی از محلات شهرستان بوکان، بنا به حساسیت موضوع تمامی متهمان شناسایی و یکی از آنها نیز دستگیر شده و رسیدگی سریع به آن در دستور کار ویژه و رصد اطلاعاتی پلیس استان قرار گرفته است که پس از تکمیل پرونده، جزئیات آن به اطلاع عموم شهروندان عزیز قرار خواهد گرفت.

با این روند و روشنگری انجام شده در خصوص پروژه کشته‌سازی در بوکان، مشخص می‌شود که دشمن همچنان بر ادامه این پروژه پافشاری داشته و در صدد برهم زدن امنیت عمومی جامعه با توسل به طرح‌های تکراری و همیشگی خود بوده که با هشیاری مردم شکست خورد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید