۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳
کد خبر: 55400602

صدیف بدری عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، درباره موضوع استعفای رستم قاسمی و صحت آن توضیحاتی داد.

«رستم قاسمی» استعفا داده است؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، یک عضو کمیسیون عمران گفت: استعفای وزیر راه به طور رسمی اعلام نشده است و این موضوع فقط در رسانه‌ها مطرح شده است.

صدیف بدری، درباره مطرح شدن استعفای وزیر راه و شهرسازی گفت: رسما به ما چیزی اعلام نشده است بعضی از رسانه‌ها موضوع را اعلام کردند. به طور رسمی هم دولت چیزی نگفته است و آقای قاسمی هم چیزی مطرح نکرده و این مسئله رسمی نیست و یکسری بحث‌های بیرونی است.

وی درباره اینکه وزیر راه گفته است هنگامی که از خارج از کشور به فرودگاه امام می‌آیم احساس می‌کنم وارد روستا شده‌ام؛ حال باتوجه به این گفته وزیر برای توسعه و بهره‌برداری از ظرفیت فرودگاه‌ها چه باید کرد، اظهار داشت: به نظر من همانند کشورهای توسعه یافته فرودگاه‌های کشور مخصوصا فرودگاه امام دارای ظرفیت‌هایی است که باید از آن استفاده کنیم و بخش‌های خصوصی در این امر بسیار می‌توانند کمک کنند.

این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از ظرفیت و توانمندی‌های فنی و سرمایه‌گذاری‌های مالی باید استفاده کنیم که توجیه سرمایه‌گذاری هم داشته باشد که این امر اگر در دست بخش خصوصی قرار بگیرد بهتر است و فرودگاه امام ظرفیت بالایی برای این کار دارد.

وی درباره اینکه برای توسعه فرودگاه‌های کشور در کمیسیون عمران بحثی شده است یا خیر، گفت: بحث شده اما برنامه مشخصی که دولت بیاورد و بگوید توسعه فلان فرودگاه توجیه دارد و بخش خصوصی راغب شود که سرمایه‌گذاری صورت بگیرد، نداشته‌ایم.

این عضو کمیسیون عمران بیان کرد: متاسفانه دولت برنامه‌ای برای توسعه فرودگاه‌ها نیاورده است حالا با توجه به این که وزیر گفته وقتی وارد فرودگاه امام می‌شوم انگار وارد روستا شده‌ام شاید توسعه در فرودگاه‌ها بالاخره صورت گیرد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید