حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان، درباره شکایت «قالیباف» از «نوباوه» توضیحاتی داد.

ماجرای شکایت قالیباف از نماینده مجلس چیست؟ / بیژن نوباوه بازداشت می‌شود؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان به ارائه توضیحاتی درباره بررسی شکایت قالیباف از نوباوه در این هیئت پرداخت و گفت: هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان پس از انجام بررسی‌های لازم، به این نتیجه رسید که اتهاماتی که آقای نوباوه در توئیت مطرح کردند، در راستای وظایف نمایندگی نبوده است.

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی درباره شکایت محمدباقر قالیباف از بیژن نوباوه و بررسی این موضوع در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس گفت: اصل قضیه این است که آقای نوباوه توئیتی را منتشر کرده و اتهاماتی را نسبت به آقای قالیباف نسبت داده بودند؛ در این خصوص شکایتی مطرح شد و دادگاه از هیئت استعلام کرد که آیا این اظهارات آقای نوباوه در راستای وظایف نمایندگی بوده یا نه؟

وی افزود: پیش از آنکه ما پاسخ دادگاه را بدهیم، برای فیصله دادن به این موضوع اقدام کردیم و در این راستا دوستان ما با آقای نوباوه صحبت کردند تا ماجرا تمام شود، اما به هر حال این مسأله به سرانجام خوبی نرسید.

ارجاع شکایت قالیباف از نوباوه به دادگاه

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس اظهار کرد: هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان پس از انجام بررسی‌های لازم، تصمیم خودش را گرفت و به این نتیجه رسید که اتهاماتی که آقای نوباوه در توئیت مطرح کردند، در راستای وظایف نمایندگی نبوده و از این به بعد نیز تصمیم گیری درباره شکایت انجام شده با دادگاه است.

بیژن نوباوه روز گذشته از احضاریه‌ای دادگاه با اتهام نشر اکاذیب خبر داد و گفت که در آن قید شده که اگر تا ۵ روز آتی به دادگاه مراجعه نکند، بازداشت خواهد شد.

نوباوه همچنین تهدید کرده که اگر ضرورت داشته باشد، اطلاعات بیشتری در خصوص سفرهای خارجی خانواده قالیباف به همراه عکس و مدرک کافی ارائه خواهم داد.

کد خبرنگار: ۱۴
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید