کدام عطر مناسب فصل پاییز است؟ چه عطری پخش بوی مناسبی در پاییز دارد؟ رایحه کدام با کدام نت مناسب فصل پاییز است؟ آیا لازم است ادکلن خود را تغییر داده و در فصل پاییز ادکلن دیگری را مورد استفاده قرار دهیم؟

تخفیف پاییزه عطر و ادکلن در رها پرفیوم

اگر با سوالات فوق مواجه شده اید به شما این مژده می دهیم که « رها پرفیوم » با در نظر گرفتن تخفیفات پاییزه ویژه روی عطر و ادکلن های خود به شما کمک می کند تا با رایحه های مخصوص فصل تابستان عطرهای خود خداحافظی کرده و عطر جدید را انتخاب کنید.

آیا باید عطر و ادکلن خود را مطابق با فصل ها استفاده نماییم؟

طبق تحقیقاتی که توسط  محققان به عمل آمده است، خلق و خوی انسان ها با تغییر فصل ها دچار تغییر می شود. هنگامی که فصل پاییز از راه می رسد وقت آن است که با ادکلنی تازه به استقبال این فصل جدید بروید!

فصل پاییز با سرد شدن هوا آغاز شده و روزهای بارانی و ابری زیادی را به همراه دارد. همان گونه که فصل پاییز حال و هوای شما را تغییر می دهد، روی انتخاب ادکلن مردانه گرم و سایر ادکلن ها تاثیر می گذارد.

در این فصل رایحه های چوب و ادویه می تواند بهترین انتخاب باشد. با شروع فصل پاییز وقت آن رسیده است که با روزهای گرم و آفتابی تابستان خداحافظی کرده و پیش از آن که برف زمستانی فرود آید یک عطر مناسب پاییزی را انتخاب کنید.

عطرهای پاییزه رها پرفیوم

تخفیف پاییزه عطر و ادکلن در رها پرفیوم

یک ایده بسیار عالی و بی نظیر برای هرچه بهتر کردن حس و حال خود در فصل بی نظیر و رنگارنگ پاییزی آن است که ادکلن های تابستانی خود را کنار گذاشته و اقدام به خرید عطرهای پاییزی نمایید.

عطرهای سبک تابستان را باید با عطرهای چوبی با نت های آرامش بخش گرم جایگزین نمود. عطر زنانه خنک مناسب استفاده فصل تابستان بوده و برای فصل پاییز وقت آن رسیده است که عطرهای با رایحه های مدیترانه ای و گرم و شیرین را جایگزین آن نمایید.

انتخاب ادوتویلت به جای ادکلن

آیا با پرفیوم، ادو پرفیوم، ادوتویلت و ادکلن آشنا هستید؟ آیا می دانید تفاوت آن ها در چیست؟ بر اساس آن چه که در خصوص استفاده از عطر سنگین در فصل پاییز گفتیم پیشنهاد می شود که ادوتویلت را به جای ادکلن خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

موارد نام برده شده در میزان غلظت روغن عطر با یکدیگر متفاوت هستند. در میان آن ها ادوتویلت دارای حدود ۱۵ درصد عصاره خوشبو بوده و نسبت به سایر انواع آن سنگین تر است. بدیهی است که میزان عصاره معطر به کار رفته در میزان ماندگاری آن تاثیر بسزایی دارد.

به موسیقی نُت های ادکلن گوش کنید!

در تمام فصل های سال از مهم ترین نکاتی که هنگام خرید عطر و ادکلن باید به آن توجه کنید، نت های سازنده عطر و ادکلن است. هر ادکلن از سه نوع رایحه تشکیل شده است که شامل نت های اولیه، نت میانی و نت پایانی می باشد.

نت پایانی که آن را با نام نت پایه نیز می شناسیم بیشترین و مهم ترین رایحه عطر و ادکلن را تعیین می‌ کند. این نوع عطرمدت زمان طولانی پس از اسپری کردن عطر یا ادکلن روی پوست یا لباس شما باقی مانده و بیشترین بویی که استشمام می شود از نت پایه است.

بهترین عطر و ادکلن های ارائه شده پاییزی در رها پرفیوم مناسب فصل پاییز، عطرهایی هستند که دارای عصاره های چوب صندل، وانیل و نعنای هندی می باشند. با استفاده از این عطرها استایلی جذاب و شیک را برای خود به ارمغان آورید.

انتخاب عطر مناسب فصل پاییز از رها پرفیوم

شرح هنگامی که صحبت از انتخاب عطر برای فصل پاییز می نماییم با این تصور مواجه می شوید که برای انتخاب عطر دست و بال شما بسته بوده و تنها باید عطرهای محدودی را انتخاب کنید! حال آنکه این تصور صحیح نبوده و شما می توانید از میان رایحه های مختلف عطر مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

تخفیف پاییزه عطر و ادکلن در رها پرفیوم


عطرهای تند با رایحه ادویه ای

به طور کلی ساختار و ترکیبات عطرهای تولید شده، مجموعه شده از ادویه های مورد پسند جهانیان هستند که در دسته عطر و ادکلن های گرم قرار گرفته و انتخابی هوشمندانه برای استفاده در فصل پاییز هستند.

انتخاب عطرهای ادویه مانند آشپزی بوده و می توانید برای انتخاب عطر ادویه و تند به ادویه مورد علاقه خود فکر کنید. برای مثال می ‌توانید به ادویه جوز هندی، هل یا دارچین فکر کرده و از میان آن ها، رایحه مورد علاقه خود را انتخاب کنید که دارای عصاره ادویه های ذکر شده باشد. این رایحه ها را با عنوان اورینتال می شناسیم.

رایحه شیرین پاییزی

یکی از لذت های فصل پاییز را می توان نوشیدن یک لیوان شکلات داغ با شیرینی متعادل و لذت بخش دانست. با دنبال کردن رایحه شیرینی در رایحه های عطر و ادکلن می ‌توان انتخابی مناسب را برای یک خوشبو کننده در فصل پاییز داشت.

رایحه شیرین که با عصاره انواع میوه ها و گل ها همراه هستند، سردی هوا را به گرمای آرامش بخش و دلنشین تبدیل می‌ کند که می‌ تواند احساس گرمی را به اطرافیان منتقل کند.


رایحه چوب

رایحه چوب را می توان از محبوب ترین رایحه ها در میان تمامی افراد جهان دانست که حس خوب همراه با بوی چوب صندل شما را به دل طبیعت سرسبز برده و انرژی شما را مضاعف خواهد کرد. احساس سرزندگی و شادابی که با بوییدن این عطر در شما شکل می گیرد را می توان علت اصلی محبوبیت این رایحه دانست.

از ترکیبات و نت های معروف چوب می توان به او کاموس، برگاموت و لاردانوم اشاره کرد. ترکیبات فوق به صورت جدا جدا یا به اشکال ترکیبی در ساخت ادکلن ها مورد استفاده قرار می گیرند.

آزمون و تست عطر

ممکن است عبارت « آزمون عطری » یا « تست عطر » به گوش شما خورده باشد. این روش یکی از راه هایی است که می توانید عطر مورد علاقه خود را توسط گذراندن این آزمون بشناسید. سوالات این آزمون در اینترنت وجود داشته و شما به راحتی می توانید با جستجوی عبارت « آزمون عطر » از این آزمون استفاده کرده و سلیقه خود را در انتخاب عطر بیابید.

خرید عطر و ادکلن پاییزه

در دنیای امروزه که عطر و ادکلن های فیک به میزان چشمگیری وارد بازار شده و انتخاب و خرید عطر و ادکلن امری سخت و دشوار به نظر می رسد، شناختن یک مرجع معتبر که در زمینه ارائه انواع عطرهای اورجینال مشغول به فعالیت است ضروری به نظر می رسد.

فروشگاه اینترنتی رها پرفیوم با ارائه ادکلن اورجینال با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب همواره توانسته است که رضایت طیف وسیعی از کاربران خود را کسب نماید. با فرا رسیدن فصل پاییز شما می توانید از تخفیفات ویژه پاییزی این فروشگاه استفاده کرده و عطر و ادکلن خود را با قیمتی مناسب خریداری کنید.


و در پایان....

انتخاب عطر مناسب فصل پاییز که رایحه اغواگر و مناسب این فصل را داشته باشد، از جمله اموری است که ممکن است به نظر شما دشوار باشد. رایحه های مناسب برای فصل پاییز می‌ توانند شیرین، گرم، تند یا تلخ باشند. برای خرید ادکلن و عطر با قیمت مناسب و کیفیت عالی هم اکنون به وب سایت رها پرفیوم مراجعه کرده و از تخفیفات بی نظیر آن ها بهره مند شوید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید