برای اینکه افراد بتوانند از تکنولوژی روز به بهترین شکل ممکن استفاده نمایند گوشی های هوشمند مختلفی طراحی شده است.

مقایسه قاب گوشی آیفون ۱۴ و ۱۳

در واقع افراد با استفاده از گوشی های هوشمند می توانند بسیار از فعالیت های خود را به شکل راحت تری انجام دهند و در عین حال راه ارتباطی قوی تری نیز داشته باشند. امروزه گوشی های هوشمندی که تولید می شوند از مدل های متنوعی برخوردار هستند و در طرح ها و مدل های متفاوتی به بازار عرضه می شوند.

گوشی های اندروید و آیفون

گوشی های هوشمند می توانند مدل های متفاوتی داشته باشند. گوشی های اندروید و آیفون از محبوب ترین مدل های گوشی است که توسط افراد مختلف استفاده می شوند و هر کدام در سری های متفاوتی در بازار وجود دارند و افراد با سلیقه ها و میزان درآمد های متفاوت می توانند برای خرید آن ها اقدام کنند.

مدل های مختلف گوشی که در بازار وجود دارند به طور معمول از قابلیت های مختلفی برخوردار هستند و امکانات متفاوتی را در اختیار افراد قرار دهند. به شکلی که برخی از گوشی ها سیستم عامل و دوربین های قوی تری دارند و افراد با استفاده از آن ها می توانند از قابلیت های مربوط به گوشی ها استفاده نمایند.

سری های مختلف گوشی آیفون

مقایسه قاب گوشی آیفون ۱۴ و ۱۳

آیفون یکی از شناخته شده ترین و معتبر ترین برند های تولید کننده گوشی های هوشمند است که از قابلیت های بالایی برخوردار هستند. این شرکت همواره سری های مختلفی از گوشی های هوشمند را تولید می کند و در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد.

هنگام تولید سری و مدل های مختلف گوشی های هوشمند سعی می شود که قابلیت ها و ویژگی های مختلفی به گوشی اضافه شود افراد با استفاده از آن بتوانند کار های خود را به شکل بهتری پیش ببرند و در عین حال از ویژگی های مربوط به آن بهره کافی را ببرند. جدید ترین مدل های گوشی که توسط برند آیفون به بازار عرضه شده است، آیفون ۱۲، آیفون ۱۳ و آیفون ۱۴ است. هر کدام از این سری ها از قابلیت ها و ویژگی های متنوعی برخوردار هستند.

لوازم جانبی مربوط به گوشی آیفون

زمانی که افراد برای خرید گوشی آیفون اقدام می کنند باید توجه داشته باشند که برخی از لوازم جانبی را تیز خریداری نمایند. در واقع خرید برخی از لوازم جانبی ضروری است و در عین حال برخی دیگر از لوازم جانبی نیز برای زیبا تر کردن و یا استفاده راحت تر از قابلیت های گوشی خریداری می شوند. از جمله لوازم جانبی که افراد می توانند برای گوشی های خود خریداری نمایند می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • شارژر
  • هنذفری و هدفون
  • قاب گوشی
  • گلس
  • ایرپاد
  • دسته بازی
  • مونوپاد
  • پاوربانک و ...

افراد با استفاده از هر کدام از این لوازم جانبی می تواند از گوشی خود به شکل بهتری محافظت نماید و یا اینکه از قابلیت های مربوط به گوشی خود به شکل بهتر و راحت تری استفاده کند.

اهمیت استفاده از قاب گوشی

یکی از مهم ترین لوازم جانبی که به طور معمول افراد برای خرید آن اقدام می کنند قاب گوشی است. در واقع اقراد با استفاده از قاب های گوشی می توانند به شکل بهتری از گوشی خود محافظت نمایند و در عین حال ظاهر زیباتری نیز به گوشی خود بدهند. بر همین اساس افراد باید دقت کنند که قاب های گوشی با کیفیت و زیبا برای گوشی های خود استفاده کنند.

قاب های گوشی که برای گوشی های مختلف طراحی می شود از طرح و مدل های متنوعی برخوردار هستند، علاوه بر این جنس قاب گوشی و طراحی که برای آن انجام می شود نیز می تواند متفاوت باشد.

تفاوت قاب گوشی آیفون ۱۳ و ۱۴

همانگونه که اشاره کردیم، آیفون ۱۳ و ۱۴ جدیدترین سری های گوشی آیفون هستند که در بازار وجود دارند. آیفون ۱۴ که در سال ۲۰۲۲ در اختیار مخاطبان قرار گرفت پس از آیفون ۱۳ به بازار عرضه گردیده است. آیفون ۱۴ از لحاظ ظاهری تفاوت چندانی با آیفون ۱۳ ندارد، به شکلی از لحاظ شکل دوربین و صفحه نمایش نیز تفاوت زیادی ندارند. این مساله سبب شده است که قاب گوشی آیفون ۱۳ و ۱۴ نیز تفاوت چندانی با همدیگر نداشته باشند.

با این حال از آنجایی که آیفون ۱۴ دارای حاشیه نازک تری است و در عین حال از لحاظ اندازه کمی از آیفون ۱۳ بزرگتر است، به همین دلیل قاب های گوشی که برای آیفون ۱۴ طراحی می شوند باید از لحاظ اندازه و نازک تر بودن حاشیه با آیفون ۱۳ تفاوت داشته باشد.

علاوه بر این از لحاظ اندازه دوربین و محل قرار گیری دوربین ها نیز قاب های گوشی که برای آیفون ۱۳ و ۱۴ طراحی می شوند می توانند اندکی با همدیگر تفاوت داشته باشند. این قاب ها از لحاظ جنس، طرح و کیفیت با همدیگر تفاوت داشته باشند.

برای خرید قاب گوشی با کیفیت چه مراکزی را می توان انتخاب کرد؟

زمانی که افراد برای خرید قاب گوشی با کیفیت اقدام می کنند می توانند به مراکز فروشی که در سراسر شور وجود دارند مراجعه نمایند. این مراکز می توانند به صورت واحد های خصوصی و یا نمایندگی های فروش مشغول به فعالیت باشند و انواع مختلف لوازم جانبی مربوط به مدل های مختلف گوشی را به فروش برسانند.

علاوه بر این، این امکان برای افراد ایجاد شده است که برای خرید لوازم جانبی گوشی به سایت های اینترنتی که طراحی شده اند مراجعه نمایند، و انواع مختلف لوازم جانبی مربوط به گوشی ها را مشاهده نمایند و خرید خود را انجام دهند.

خرید از سایت سامیت کیس

سامیت کیس از جمله معتبر ترین آنلاین شاپ هایی است که انواع مختلف لوازم جانبی مربوط به گوشی ها را به فروش می رساند. در واقع افراد با مراجعه به این سایت می توانند انواع مختلف لوازم جانبی از جمله قاب های گوشی، قاب ایرپاد، کیس ایرپاد، و ... را مشاهده کرد. محصولاتی که در این سایت به فروش می رسند علاوه بر کیفیت بالایی که دارند از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند. علاوه بر این تنوع محصولات نیز در سایت سامیت کیس بسیار بالا است و افراد با سلیقه های متفاوت می توانند به راحتی محصولات مورد نظر خود را خریداری نمایند.

از مهم ترین ویژگی های خرید از سایت سامیت کیس این است که محصولات در کوتاه ترین زمان برای مخاطبان ارسال می شود و درب منزل در اختیار آن ها قرار می گیرد.

مقایسه قاب گوشی آیفون ۱۴ و ۱۳

سخن پایانی

با توجه به نکاتی که اشاره کردیم، گوشی های هوشمند در مدل های مختلفی تولید شده اند که افراد با استفاده از آن می توانند بسیاری از فعالیتهای روزمره خود را انجام دهند. گوشی ها هوشمند دارای لوازم جانبی مختلفی هستند که افراد برای اینکه بتوانند از قابلیت های گوشی خود به شکل بهتری استفاده نمایند و یا اینکه از گوشی های خود به شکل بهتری محافظت کنند.

گوشی آیفون از محبوب ترین مدل های گوشی است که در سری و مدل های مختلف به بازار عرضه می شوند و مورد استفاده افراد قرار می گیرند. این گوشی ها از قابلیت های ویژه ای برخوردار هستند و لوازم جانبی که برای هر سری از این گوشی ها طراحی می شود با سری های قبل تفاوت دارد. افراد برای خرید لوازم جانبی گوشی خود می توانند به مراکز فروش معتبر و یا سایت های اینترنتی که فروش این محصولات بر عهده دارند مراجعه نمایند.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید