نتایج قرعه‌کشی فروش فوری ایران خودرو روز چهارشنبه، ۲۵ آبان ۱۴۰۱ پس از برگزاری قرعه‌کشی بر روی سایت این شرکت خودروسازی قرار خواهد گرفت.

اعلام اسامی برندگان فروش فوری ایران خودرو | برندگان خوش شانس ایران خودرو انتخاب شدند
به گزارش سلام نو، طرح فروش فوری ایران خودرو با توجه به قانون ابلاغی از وزارت صمت هر چند وقت یکبار اجرایی می شود. طرح فروش فوری ایران خودرو، فرصت خوبی برای خرید با قیمت ارزانتر در بازار خودرو برای افراد است. فروش فوری ایران خودرو هر چند وقت یک بار تمدید شده و برای اطلاع رسانی به افراد اعلام می گردد. در طرح فروش فوری ایران خودرو، اتوموبیل های تولید ملی و ساخت خود کشور به فروش می رسند. فروش فوری ایران خودرو باعث معرفی خودرو های ملی نیز می شود.

گروه صنعتی ایران‌ خودرو دو طرح فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش یک‌ساله محصولات خود را برای سه گروه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و متقاضیان طرح نوسازی خودروهای فرسوده به اجرا گذاشت.

در طرح فروش فوق‌العاده، ۴ محصول وانت آریسان، پژو ۲۰۷ دستی (فقط ویژه مادران)، سورن پلاس و پژو پارس سال سفارشی ELX مجهز به موتور XU۷P عرضه شد. اما در طرح پیش فروش یک‌ساله نیز پنج محصول تارا دستی و تارا اتوماتیک، دناپلاس توربوشارژ دستی با گیربکس شش سرعته و فرمان برقی، دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک و راناپلاس عرضه شدند.

گفته می‌شود قرعه کشی طرح فروش فوق العاده محصولات ایران‌ خودرو در آبان ۱۴۰۱، فردا، چهارشنبه ۲۵ آبان ماه با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی، در سالن کنفرانس بازاریابی و فروش این شرکت برگزار می شود.

نتایج پس از تایید فرآیند قرعه‌کشی توسط نهادهای نظارتی، از طریق وب‌سایت فروش ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir اعلام خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید