۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶
کد خبر: 55400314

سفر به جزیره کیش جذاب و به یادماندنی خواهد بود به خصوص اگر بهترین مسیر زمینی تهران به کیش انتخاب شود.

بهترین مسیر زمینی تهران به کیش

سلام نو _ سرویس گردشگری: بهترین مسیر زمینی تهران به کیش توسط مسافر و گردشگر گزینش می‌شود و عوامل مختلفی می‌تواند در این انتخاب تأثیر بگذارد. مهم است در مسیر پیش رو از تهران تا کیش توقف‌های کوتاه و چه بسا بلند خود را در کجا و کدامین نقطه سپری کنیم، نکته دیگری که اهمیت دارد فصل و زمان سفر است البته در شرایط آب‌وهوایی مقصد اثر چندان قابل توجهی ندارد اما ممکن است در مسیر زمینی و شهرهایی که برای رسیدن به کیش از تهران از آن‌ها عبور می‌کنیم در فصول مختلف آب‌وهوای متفاوتی داشته باشند. در هر صورت پیش از بررسی مسیر زمینی برای رسیدن به جزیره همواره زیبای کیش بدانیم مقصد انتخابی از مقاصد مهم گردشگری در جنوب ایران است و سفر به آن با هر وسیله‌ای اعم از هواپیما، قطار، اتوبوس و ماشین شخصی به شدت توصیه می‌شود.

سفر از تهران به کیش

بهترین مسیر زمینی تهران به کیش به طور کامل سلیقه‌ای و با توجه به میل و خواسته مسافر و گردشگر تعیین می‌شود، ممکن است مسیری طولانی و به زعم برخی خسته‌کننده باشد اما برای مسافری ماجراجو پر از شگفتی تلقی شود به همین دلیل چه بسا بهترین کار پیش از تعیین مسیر برای رسیدن به جزیره کیش در نظر گرفتن مدت زمانی است که می‌توان برای سفر مشخص کرد، با این کار معلوم می‌شود چه تعداد روزی را بایستی به پیمودن مسیر و لذت از جاذبه‌های آن اختصاص داد و چند روز را صرف دیدن جاذبه‌های طبیعی و گردشگری، تفریحات متنوع و خرید از مراکز خرید کیش کرد.

توجه داشته باشیم که بهترین مسیر زمینی تهران به کیش را هر گردشگر آگاهی می‌تواند تعیین کند و طبق برنامه دلخواه خود پیش ببرد و بدون شک مسیر پر از اتفاقات هیجان‌انگیز و تجربه‌های ناب خواهد بود. تنها نکته حائز اهمیت در سفر به کیش، در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی و مکانی آن است چرا که کیش به عنوان جزیره‌ای در جنوب ایران عزیز ما و در بین آب‌های خلیج همیشه فارس واقع شده و دسترسی به صورت زمینی به آن میسر نیست. از این رو بایستی در سفر به کیش در مرحله اول به بندرعباس دوست داشتنی رسید و بعد از طریق دریا و شناورهای موجود در بنادر این شهر به جزیره کیش دسترسی پیدا کرد.

بهترین مسیر زمینی تهران به کیش

انتخاب بهترین مسیر زمینی تهران به کیش به عوامل متفاوتی بستگی دارد، مهم است در این مسیر توقفی صورت دهیم یا خیر. اگر توقف به اقامت در هتل یا بوم‌گردی باشد مسیر رسیدن به کیش را تحت تأثیر قرار می‌دهد، اگر این مکث به شکل توقف و کمپ کردن باشد خب طبیعی است که در مسیر چندان تأثیری نمی‌گذارد و نیاز به تغییر خاصی برای رسیدن به نقطه‌ای امن و مناسب برای کمپ احساس نمی‌شود. گفتنی است که برخی از مسافران علاقه دارند تا در مسیر مقصد نهایی اگر جاذبه تاریخی، طبیعی و گردشگری بود از آن دیدن کنند و به تعبیری عجله برای رسیدن به مقصد ندارند تا صرفا در جایی مثل کیش لذت ببرند و کوله بار سفر خود را از خاطره و تجربه پر کنند، بلکه در مسیر نیز هر چیزی برای این دست مسافران جالب توجه است و ارزش توقف و دیدن دارد.

۲ تا از بهترین مسیرهای زمینی تهران به کیش

برای مشخص کردن بهترین مسیر زمینی تهران به کیش دو مسیر پیشنهاد می‌شود و می‌توان هر یک از آن‌ها را به راحتی انتخاب کنید و با استفاده از اپلیکیشن‌های مسیریابی، نقشه‌های فیزیکی و تابلوهای موجود در جاده‌ها به سهولت به جزیره کیش دسترسی پیدا کنید. مسیر اول رفتن از تهران به قم، کاشان، نطنز، اصفهان، شهرضا، آباده، مرودشت، شیراز، جهرم، لار و بستک است، این مسیر شما را در نهایت به بندر لنگه در بندرعباس می‌رساند بندری که تا کیش ۹۳ کیلومتر فاصله دارد و با استفاده از شناورهای حمل خودرو می‌توان از این بندر طی ۴ ساعت به جزیره کیش دسترسی پیدا کرد.

انتخاب دوم در تعیین بهترین مسیر زمینی تهران به کیش، سفر از تهران به قم، کاشان، نطنز، اصفهان، شهرضا، آباده، مرودشت، شیراز، فیروزآباد، کازرون، خنج و لامرد است. طی این مسیر می‌توان به بندر آفتاب یا بندر چارک رسید که هر دوی این بنادر نسبت به بندر لنگه به جزیره کیش نزدیک‌تر هستند و مدت زمان کمتری برای دسترسی به کیش مورد نیاز است. بندر آفتاب با داشتن تنها ۱۸ کیلومتر فاصله با کیش حدود ۱ ساعت سفر دریایی می‌طلبد (با لندینگ کرافت) و بندر چارک با داشتن ۳۴ کیلومتر فاصله با جزیره به ۲.۵ ساعت زمان برای رسیدن به کیش نیاز دارد.

در آخر توجه داشته باشیم بهترین مسیر برای سفر مسیری است که طی آن احساس خوب و خوشایندی را تجربه کنیم هر چند مسیر سخت یا طولانی باشد. در نظر بگیریم سفر زمینی ایمن نیازمند هوشمندی مسافر و برگزیدن مسیر درست است که با دقت و ذکاوت به راحتی امکان‌پذیر می‌شود.

بهترین مسیر زمینی تهران به کیش

کد خبرنگار: ۲۶
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    2 0
    دل ودماغ گذاشتن مگه!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید