سفر هوایی به جزیره دیدنی کیش یکی از بهترین گزینه‌های ممکن است و برای اینکه بدانید مدت زمان پرواز تهران کیش ماهان چقدر است با ما همراه باشید.

مدت زمان پرواز تهران کیش ماهان

سلام نو _ سرویس گردشگری: مدت زمان پرواز تهران کیش ماهان زمانی اهمیت پیدا می‌کند که قصد سفر به جزیره کیش وجود داشته باشد و در بین گزینه‌ها و نحوه‌های پیش رو تمایل به سفر هوایی بیشتر باشد، در میان ایرلاین‌های مختلفی که از مبدأ تهران به مقصد کیش پرواز دارند ماهان ایر از جمله پرطرفدارهای ممکن است. جزیره دیدنی و مثال‌زدنی کیش سالانه دو میلیون مسافر و گردشگر را به خود جذب می‌کند و بسیاری تمایل دارند که از پایتخت و فرودگاه بین‌المللی مهرآباد به این جزیره سفر کنند، از این رو با بررسی ایرلاین‌های مختلفی که از تهران به کیش پرواز دارند شماری از مسافران ماهان را انتخاب می‌کنند و گفتنی است که می‌توان بلیط پروازهای آن را به صورت سیستمی، چارتری و لحظه آخری تهیه کرد، البته این مهم در مدت زمان پرواز تأثیری نمی‌گذارد.

پرواز تهران کیش ماهان

در ارتباط با مدت زمان پرواز تهران کیش ماهان، خوب است اطلاعات بیشتری درباره این پرواز و شرایط آن بدانیم تا در حین تهیه بلیط آگاهی بیشتری نسبت به خریدی که در حال انجام آن هستیم داشته باشیم. همان‌طور که پیش‌تر به آن اشاره شد، امکان خرید پرواز تهران کیش ماهان به صورت چارتری، لحظه آخری و سیستمی وجود دارد تنها کافی است بدانیم بلیط‌های سیستمی این امکان را به ما می‌دهند تا در زمان مواقعی که مسئله‌ای پیشامد کرد و امکان سفر میسر نشد با کسر هزینه‌ای اندک به عنوان کنسلی، بلیط لغو و باقی هزینه به مسافر بازگردانده شود. به طور معمول خرید بلیط به صورت سیستمی به شدت برای سفرهای خانوادگی مناسب و در آن نرخ بلیط کودک و بزرگسال نیز با یکدیگر متفاوت است.

مدت زمان پرواز تهران کیش ماهان برای کسانی که فرصت کمی برای سفر خود دارند اهمیت پیدا می‎‌کند چرا که جزیره کیش مملو از جاذبه‌های طبیعی زیبا و دیدنی است و در آن تفریحات مختلف آبی، دریایی و غیرآبی وجود دارد فارغ از این موارد مراکز خرید خوب که ارائه‌دهنده محصولات و کالاهای با کیفیت هستند نیز سبب می‌شود مسافر زمان چندانی نداشته باشد و معمولا پس از رسیدن به جزیره سفر با اهداف مختلف به طور جدی پی گرفته می‌شود. لازم به ذکر است شرایط آب‌وهوایی و جوی بر مدت زمان پرواز اثر می‌گذارد و پروازهایی که به مقصد کیش صورت می‌گیرد به دلیل قرارگیری این جزیره در اقلیم گرم و مرطوب در اکثر فصول سال به موقع، بدون تأخیر و در مدت معلوم انجام می‌شوند.

مدت زمان پرواز تهران کیش ماهان

مدت زمان پرواز ماهان از تهران به کیش

مدت زمان پرواز تهران کیش ماهان به فاصله این دو نقطه با یکدیگر بستگی دارد، از پایتخت و فرودگاه بین المللی مهرآباد تا جزیره کیش و فرودگاه بین‌المللی آن ۱۰۴۳ کیلومتر فاصله هوایی وجود دارد و پرواز تهران کیش ماهان در صورتیکه شرایط آب‌وهوایی مساعد باشد به مدت ۱ ساعت و ۴۵ دقیقه به طول می‌انجامد. با توجه به این زمان کمی که برای رسیدن به کیش به وسیله هواپیما نیاز داریم بایستی گفت پرواز به این مقصد یکی از بهترین نحوه‌های سفر به آن محسوب می‌شود و با در نظر گرفتن مدت زمان آن هزینه‌ای که قابل پرداخت است به شدت متناسب و مقرون به صرفه تخمین زده می‌شود.

در راستای مدت زمان پرواز تهران کیش ماهان توجه داشته باشیم سفر با این ایرلاین با سابقه نسبت به دیگر ایرلاین‌هایی که از تهران به مقصد کیش پرواز دارند زمان کمتر یا بیشتری به خود اختصاص نمی‌دهد و به طور معمول مسافت بین این دو نقطه به وسیله هواپیما در این مدت زمان طی می‌شود. ماهان ایر ۷۰ فروند هواپیما دارد که مقر اصلی آن‌ها در فرودگاه‌های بین المللی امام خمینی و مهرآباد تهران است، از جمله ناوگان‌های هوایی آن می‌توان به ایرباس A۳۰۰، بوئینگ ۷۴۷، ایرباس A۳۴۰، ایرباس A۳۰۰، BAE ۱۴۶-۳۰۰ و XYZ۱۲۳ اشاره کرد. ماهان ایر مانند دیگر ایرلاین‌های فعال در ایران دارای کلاس‌های پرواز اکونومی، بیزینس و فرست کلس است و طبیعی است با توجه به امکاناتی که هر یک از آن‌ها به مسافر ارائه می‌دهند مبلغ قابل پرداخت نیز متفاوت باشد.

حال که درباره مدت زمان پرواز تهران کیش ماهان اطلاعات کافی کسب کردیم خوب است از قیمت بلیط این پرواز پیش‌فرضی داشته باشیم تا در زمان تهیه بلیط برآورد بهتری از هزینه‌های سفر خود به دست آوریم. کیش از مقاصد پرطرفدار ماهان ایر به شمار می‌آید و از تهران به مقصد کیش توسط ماهان به صورت روزانه پرواز انجام می‌شود، برای خرید کلاس پرواز اکونومی مبلغ ۱.۲۰۰.۰۰۰ تومان و برای خرید کلاس پرواز بیزینس ۱.۹۰۰.۰۰۰ تومان نیاز به پرداخت است. در کلاس بیزینس صندلی‌های بزرگتر و پذیرایی متنوع در انتظار مسافران است، در ارتباط با خرید بلیط چارتری باید گفت که این نوع بلیط به کار کسانی که تمایل دارند هزینه کمتری برای پرواز خود پرداخت کنند، می‌آید و بلیط‌های لحظه آخری به آن دسته از بلیط‌هایی اتلاق می‌شود که تا نزدیک پرواز خریداری نشدند.

مدت زمان پرواز تهران کیش ماهان

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید