بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سهام در ۲۴ آبان ۱۴۰۱ با رشد ۱۸۱۹ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۰۹ هزار و ۹۹۳ واحد رسید.

گزارش وضعیت بورس ۲۴ آبان ۱۴۰۱ / بورس امروز سبزپوش شد

به گزارش سلام نو به نقل از مشرق، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با افزایش ۲ هزار و ۲۸۱ واحد همراه شد.

بورس اوراق بهادار تهران امروز در یک روند فزاینده و نوسانی قرار گرفت، بگونه‌ای که در پایان معاملات با افزایش ۱۸۱۹ واحد به رقم یک میلیون و ۴۰۹ هزار و ۹۹۳ واحد رسید.

همچنین شاخص کل با معیار هموزن با افزایش ۱۰۰۹ واحد به رقم ۳۹۹ هزار و ۸۲۵ واحد رسید. ارزش بازار در بورس تهران که ناشی از ارزش شرکت‌های بورسی است، به بیش از ۵ میلیون و ۲۱۹ هزار میلیارد تومان رسید.

معامله‌گران امروز بیش از ۴.۶ میلیارد سهام حق‌تقدم و اوراق مالی در قالب ۲۸۵ هزار فقره معامله و به ارزش ۳ هزار و ۱۰۹ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

امروز همه شاخص‌های بورس سبز شدند اما میزان رشد زیر یک درصد بوده است. شاخص کل و شاخص قیمت در بورس تهران با معیار وزنی ـ ارزشی ۰.۱۴ درصد افزایش یافتند این دو شاخص با معیار هموزن ۰.۲۵ درصد رشد کردند.

شاخص آزاد شناور ۰.۱۶ درصد افزایش یافت، شاخص بازار اول بورس ۰.۸ درصد رشد کرد و شاخص بازار دوم بورس ۰.۲ درصد افزایش یافت.

رشد ۲هزار و ۲۸۱واحدی شاخص بورس +نقشه

امروز نمادهای ایران‌خودرو، فجر انرژی خلیج‌فارس، سرمایه‌گذاری غدیر، پتروشیمی خلیج‌فارس، ملی مس و کشتیرانی جمهوری اسلامی به ترتیب بیشترین اثر افزایشی در شاخص بورس را داشتند و نماد پتروشیمی پارس بیشترین اثر کاهشی در شاخص بورس را داشته است.

وضعیت شاخص فرابورس ۲۴ آبان ۱۴۰۱

در فرابورس ایران هم شاخص کل امروز با ۷ واحد افزایش به رقم ۱۸ هزار و ۴۲۶ واحد رسید.

ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به یک میلیون و ۳ هزار میلیارد تومان رسید. ارزش بازار پایه به ۳۳۰ هزار میلیارد تومان رسید.

معامله‌گران امروز بیش از ۲.۲ میلیارد سهام حق‌تقدم و اوراق مالی در قالب ۲۲۲ هزار فقره معامله و به ارزش ۵ هزار و ۱۱۲ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

امروز نمادهای پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی تخت‌جمشید، پتروشیمی زاگرس و صبا تأمین بیشترین اثر افزایشی در شاخص فرابورس را داشتند و نمادهای آهن و فولاد غدیر ایرانیان، پویازرکان آق‌دره و بیمه اتکایی ایرانیان بیشترین اثر کاهشی در شاخص فرابورس را داشته‌اند.

رشد ۲هزار و ۲۸۱واحدی شاخص بورس +نقشه

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید