سفر با ماشین شخصی به هر مقصدی هیجان‌انگیز است و بدون شک سفر زمینی به کیش با ماشین شخصی تجربه بی‌نظیری خواهد بود.

سفر زمینی به کیش با ماشین شخصی

سلام نو _ سرویس گردشگری: هر نوع سفر به جزیره کیش ارزشمند است و سفر زمینی به کیش با ماشین شخصی از آن دسته سفرهایی است که فراموش نشدنی و به یادماندنی می‌شود در صورتیکه راننده و مسافرها آمادگی کامل برای آن داشته باشند. منطقه آزاد کیش یکی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری در بخش جنوبی ایران است که سالانه حجم زیادی از گردشگر و مسافر خارجی و داخلی را به خود جذب می‌کند و علت اصلی تمایل و اشتیاق برای سفر به آن جاذبه‌های فراوان طبیعی، تفریحی و گردشگری است. کیش به عنوان جزیره‌ای زیبا و دلنشین در آب‌های خروشان خلیج همیشه فارس پذیرای گردشگران آگاه است و همواره برای خدمات بهتر در زمینه اقامت مسافر و تجربه تفریحات متنوع پیشتاز بوده است.

سفر با ماشین شخصی

سفر زمینی به کیش با ماشین شخصی یا هر مقصد دیگری نیاز به انجام اموری پیش از شروع سفر دارد و فارغ از پیش بردن این امور به طور کلی سفر جاده‌ای آمادگی بیشتری نسبت به دیگر روش‌های سفر می‌طلبد چرا که شمار زیادی از عوامل تأثیرگذار در کیفیت سفر به خود مسافران بستگی دارد. نکته حائز اهمیت در این نوع سفر جدای از وجود همسفران خوب و آگاه، وسیله نقلیه است و بدون ایراد و مسئله بودن ماشین شخصی به لحاظ فنی سبب می‌شود تا با خیالی آسوده از جاده و گذر یا توقف در شهرهای پیش رو تا مقصد لذت برد. تا به اینجا پی بردیم که مهم‌ترین کار برای سفر با ماشین شخصی به کیش یا هر مقصد دیگری بررسی کردن کلی و جزئی وسیله نقلیه است.

برای سفر زمینی به کیش با ماشین شخصی بایستی مدارکی را همراه خود داشته باشیم، از جمله این مدارک می‌توان به اصل و کپی کارت خودرو، برگ معاینه فنی و گواهینامه رانندگی اشاره کرد. توجه داشته باشیم توقف‌های کوتاه بین مبدأ و مقصد به طرز چشم‌گیری خطر هر حادثه‌ای را کاهش می‌دهد و در صورتیکه برای این سفر بیش از یک راننده وجود ندارد پیشنهاد می‌شود با در نظر گرفتن مسیر پیش رو و شهرهایی که از آن گذر می‌کنیم حتما فضایی را برای اقامت پیش‌بینی کنیم، این فضا می‌تواند با کمپ کردن در جایی امن برای کمپ میسر یا از اقامتگاه‌های بوم‌گردی و هتل‌های مختلف استفاده شود تا شادابی مورد نیاز برای سفر زمینی و رانندگی وجود داشته باشد.

سفر زمینی به کیش با ماشین شخصی

در سفر زمینی به کیش با ماشین شخصی همراه داشتن چند وعده غذایی خشک و سبک، آب آشامیدنی به میزان کافی، لباس گرم و پتو همین‌طور داروهای شخصی و لوازم کمک‌های اولیه توصیه می‌شود. نیاز به توجه است که فصل سفر به جزیره کیش در نوع وسایلی که همراه خود دارید اثرگذار خواهد بود و با این وجود خوب است در جریان باشیم این جزیره زیبا به نسبت دیگر جزیره‌های اطراف خود دارای ساعات آفتابی طولانی‌تر در طی سال است و میزان رطوبت سالانه نیز در آن به ۶۰ درصد می‌رسد و به طور کلی جزیره کیش آب‌وهوای گرم و مرطوب دارد و این شرایط اقلیمی سبب شده تا دمای آن بین خیلی گرم و گرم در تغییر باشد.

سفر به کیش با ماشین شخصی

سفر زمینی به کیش با ماشین شخصی از جمله سفرهایی است که به شدت توصیه می‌شود چرا که می‌توان به راحتی و با در نظر گرفتن قوانین این جزیره رانندگی کرد از جاذبه‌های موجود در کیش بازدید نمود، علاوه بر این گفتنی است که کیش مملو از تفریحات آبی، غیرآبی و دریایی است و سپری کردن زمانی از سفر پیش رو برای تجربه هر یک از تفریحات آن که به صورت فردی و گروهی امکان‌پذیر هستند، این سفر را پر بارتر می‌کند و چه بسا در هزینه رفت‌وآمد درون شهری تأثیر به سزایی داشته باشد. در حال حاضر اپلیکیشن‌های مسیریاب برای طی کردن مسیر و رسیدن به نقطه مورد نظر بسیار کمک‌کننده هستند و بعد از دسترسی به نقطه مورد نظر نگرانی برای پارک ماشین شخصی وجود ندارد چرا که شمار زیادی از هتل‌ها، مراکز خرید، فضاهای تفریحی و سواحل جزیره فضایی به عنوان پارکینگ دارند.

مهم است بدانیم در سفر زمینی به کیش با ماشین شخصی مسیر مستقیم وجود ندارد چرا که همان‌طور که پیش‌تر به آن اشاره شد، کیش جزیره‌ای در آب‌های خلیج همیشه فارس است و برای دسترسی زمینی به این جزیره زیبا بایستی از یک مقصد میانی کمک گرفت، از سه بندر آفتاب، چارک و لنگه در بندرعباس دوست داشتنی به کیش راه ارتباطی وجود دارد و با استفاده از لندینگ کرافت یا همان شناورهای حمل خودرو می‌توان به سهولت به جزیره رسید. پس پی بردیم که در سفر زمینی خود به کیش نیاز داریم تا در وهله اول به بندرعباس برویم و بعد خود را به یکی از سه بندر آفتاب، چارک و لنگه که به ترتیب ۱۸، ۳۲ و ۹۳ کیلومتر با کیش فاصله دریایی دارند برسانیم و با تهیه بلیط شناورهای حمل خودرو و همراه داشتن برگه کاپوتاژ به صورت زمینی به کیش دسترسی پیدا کنیم.

سفر زمینی به کیش با ماشین شخصی

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید