همراه ما با جاذبه‌های گردشگری اوساکا ژاپن آشنا شوید.

اوساکا

سلام نو-سرویس گردشگری: استان اوساکا به قطب اقتصادی کشور ژاپن معروف است. اوساکا در منطقه کانسای از هونشوی کشور ژاپن واقع شده است. شهر اوساکا پایتخت استان اوزاکا است که حدود نوزده میلیون نفر در آن زندگی می‌کنند. این شهر با این تعداد جمعیت دومین منطقه بزرگ کشور ژاپن و دهمین منطقه شهری در سطح جهان است. سفر به اوساکا ژاپن آرزوی بسیاری از گردشگران است. این ابر شهر دارای مکان‌های دیدنی و تفریحی است که باید برای بازدید از آن‌ها اطلاعات مفیدی را به دست آورید. همراه ما با جاذبه‌های گردشگری اوساکا ژاپن آشنا شوید.

پارک موضوعی یونیورسال استودیوز اوساکا ژاپن

جاذبه‌های گردشگری اوساکای ژاپن + عکس

یکی از جاذبه‌های گردشگری اوساکا ژاپن، پارک موضوعی یونیورسال استودیوز است که حتی در سطح جهانی شهرت بسیاری دارد. این پارک جذاب با هدف جالب تجربه‌ی دنیای سحرآمیز فیلم‌ها در قالب اجراهای مختلف و تئاتر است. پارک یونیورسال استودیوز به هشت بخش اصلی تقسیم می‌شود. قسمت اول بخش ورودی، شامل منطقه هالیوود است که بر اساس سبک استودیوهای هالیوودی آمریکا ساخته شده و در دل ژاپن خود را در ایالت آمریکا تصور می‌کنید. منطقه‌ی نیویورک قسمت جذاب بعدی است، که با تم‌های جالب و هیجان انگیز مرد عنکبوتی روبرو می‌شوید. این بخش محل برگذاری نمایش‌هایی با مضمون ترمیناتور نیز است. پارک زوراسیک را در قسمت بعدی پارک مشاهده می‌کنید، طراحی این بخش بر اساس فیلم پارک زوراسیک انجام شده که بیشتر بزرگسالان طرفدار آن هستند. در بخش دهکده‌ی آمیتی پارک، سواحل فیلم آرواره‌ها را بازسازی کرده‌اند. بخش واندرلند مخصوص بچه‌ها و نوجوانان است که شخصیت‌های کارتونی جذاب مانند هلو کیتی از آن‌ها استقبال می‌کنند. و در آخر جدیدترین قسمت پارک، دنیای هری‌ پاتر است که به محبوب‌تذین بخش پارک تبدیل شده است.

قلعه اوساکا

جاذبه‌های گردشگری اوساکای ژاپن + عکس

قلعه‌ها در همه کشورها و شهرها کاربری نظامی داشته‌اند، که اکثر مواقع آن‌ها را از حمله دشمنان و فروپاشی در امان نگه داشته است. قلعه اوساکا یکی از جاذبه‌های گردشگری اوساکا ژاپن است که در دهه ۱۸۵۰ میلادی ساخته شد. این قلعه نظامی روزگاری بزرگ‌ترین قلعه ژاپن بوده و در دوران حکومت آزوچی مومویاما در طول قرن ۱۶، کشور را از خطر بزرگ فروپاشی نجات داده است. یک فئودال قدرتمند برای در امان نگه داشتن طلاهای خود از چنگ جنگجویان، نقشه ساخته قلعه را کشیده است. سرگذشت قلعه را با استفاده از دست نوشته‌ها و تصاویر سه بعدی در موزه این قلعه به نمایش گذاشته‌اند. سکوی بازدیدی در بلندترین نقطه این قلعه قرار دارد، که فرصت تماشای کل شهر را پیش روی شما می‌گذارد.

فرودگاه بین‌المللی اوساکا

جاذبه‌های گردشگری اوساکای ژاپن + عکس

فرودگاه بین‌المللی اوساکا یا فرودگاه ایتامی از دیگر جاذبه‌های گردشگری اوساکا ژاپن است. ایتامی، فرودگاه اصلی سه استان اوساکا، کیوتو و کوبه است و بازدید از آن برای گردشگران کاملا رایگان است. نکته جالب این است که برخلاف اسم این فرودگاه، تنها پروازهای داخلی در آن صورت می‌گیرد. با این حال، در سال ۲۰۰۶ سومین فرودگاه پر رفت و آمد داخلی کشور ژاپن نام گرفت و مسافران از این فرودگاه به مقاصد میازاکی، توکیو، فوکوشیما، هنگ کنگ و آکیتا سفر می‌کنند. هنگام سفر به اوساکا، بازدید از این مکان جذاب را در لیست خود قرار دهید.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید