وزارت خارجه آمریکا در واکنش به حمله موشکی و پهپادی سپاه علیه مقر تروریست‌ها در اقلیم کردستان عراق بیانیه ای صادر کرد.

واکنش آمریکا به حمله سپاه به اقیلم کردستان: ایران حملات را متوقف کند

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه‌ای با مطرح کردن ادعاهایی علیه ایران، نسبت به حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران به مقرهای احزاب تروریستی در اقلیم شمال عراق واکنش نشان داد.

وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه‌ای که در وبگاه آن منتشر شده است، در واکنش به حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران به مقرهای احزاب تروریستی در اقلیم شمال عراق، گفت: ما قویا حملات موشکی و پهپادی ادامه‌دار ایران علیه اقلیم کردستان عراق را محکوم می‌کنیم.

آمریکا خواستار توقف حملات ایران به اقلیم کردستان عراق شد

در این بیانیه با مطرح کردن ادعاهایی علیه نقش ایران در منطقه و نقض استقلال عراق از ایران خواسته شده است که این حملات را متوقف کند و از تهدیدهای بیشتر علیه تمامیت ارضی عراق بپرهیزد.

وزارت امور خارجه آمریکا در ادامه بیان کرد: آمریکا در کنار شرکای‌مان در بغداد و اربیل ایستاده است و در هدف دولت عراق برای حفظ امنیت، ثبات و استقلال این کشور سهیم هستیم.

واکنش آمریکا در پی این مطرح می‌شود که روز گذشته، سپاه پاسداران به مقرهای احزاب تروریستی در اقلیم شمال عراق به صورت موشکی و پهپادی حمله کرد و در این حملات که به صورت پهپادی و موشکی صورت گرفت، مواضع این گروهک‌ها هدف قرار گرفت.

این چندمین مرحله از حمله علیه مواضع این گروهک‌های تروریستی در شمال عراق است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید