وزارت جنگ رژیم موقت صهیونیستی از دریافت سه فروند دیگر جنگنده «اف-۳۵» ساخت آمریکا خبر داد.

تحویل ۳ فروند اف-۳۵ آمریکا به رژیم صهیونیستی

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، نیروی هوایی رژیم اسرائیل روز یکشنبه سه فروند جنگنده رادارگریز اف-۳۵ دیگر را از شرکت آمریکایی «لاکهید مارتین» دریافت کرد .اینک با این سه فروند، نیروی هوایی رژیم اسرائیل ۳۶ فروند جنگنده نسل پنجم اف-۳۵ دارد. این جنگنده‌ها در پایگاه هوایی «تل نوف» در جنوب تل آویو مستقر هستند.

چندی قبل این جنگنده‌های پر زرق و برق آمریکایی در ناوگان هوایی رژیم موقت صهیونیستی، به‌دلیل نقص فنی زمین‌گیر شدند.به دنبال نگرانی ارتش آمریکا درمورد نقص در سیستم‌های پرتاب صندلی خلبان (ایجکت) در جنگنده‌های اف-۳۵، نیروی هوایی رژیم صهیونیستی نیز به‌طور موقت فعالیت این هواپیماهای نظامی را متوقف کرد.

نیروی هوایی رژیم اسرائیل در بیانیه‌ای در توییتر اعلام کرد جنگنده‌های مذکور تحت بررسی‌های قرار خواهند گرفت و هرگونه عملیات انفرادی با اف-۳۵، از طریق مجوز ویژه فرمانده نیروی هوایی انجام خواهد شد.

رژیم موقت صهیونیستی در حالی به نیروی هوایی خود می‌بالد که یک نشریه صهیونیستی اخیرا با اشاره به قدرت سامانه‌های پدافندی ایران نوشت، صنایع دفاعی ایران قوی است و دائماً برای بهبود و ساخت سامانه‌ها و عرصه‌هایی که می‌تواند اسرائیل را تهدید کند، تلاش می‌کند.

روزنامه «جروزالم پست» نوشت، سامانه‌های پدافندی ایران چالش جدیدی برای اسرائیل هستند و نیروی هوایی اسرائیل می‌داند که صنایع دفاعی جمهوری اسلامی قوی است و به طور دائم برای بهبود و ساخت سامانه‌ها و عرصه‌هایی که می‌تواند تل آویو را تهدید کند، تلاش می‌کند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید