رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ما همه امیدواریم و برای برد و شادی به قطر می‌رویم ولی باید منطقی باشیم و نباید انتظار داشتیم که یک نتیجه خیلی عجیب دست یابیم.

تاج: ما در قطر برای ایران خوشحالی می‌آوریم

به گزارش سلام نو به نقل از “ورزش سه” مهدی تاج در حاشیه سفر تیم ملی به قطر در فرودگاه حاضر شد و به خبرنگاران گفت: من خودم به قطر نمی‌روم ولی آمدم برای بازیکنان آرزوی موفقیت کنم. امروز در کمپ تمرین تیم ملی مادر ۳ شهید خالقی‌پور تیم ملی را بدرقه کرد. یک جو خوب و معنوی با حضور ایشان ایجاد شد.

وی در ادامه گفت: سپس تیم ملی خدمت آقای رئیس جمهور رفت. در آنجا هم آقای سجادی و هم بنده صحبت کردیم. آقای کی‌روش نیز صحبت کرد و بازیکنان نیز نظراتشان را گفتند. اتفاق خوبی رخ داد. یک جو خیلی خوبی آنجا ایجاد شد که ای کاش بقیه بازیکنان را نیز ما داشتیم.

رئیس فدراسیون ادامه داد: آقای رئیس جمهور گفتند که این تیم ملی کشور ایران است و ما نیز از بازیکنان حمایت می‌کنیم. من مهمتر از همه اظهارنظر کی‌روش را خیلی مهم دانستم که به آقای رئیسی قول دادند که ما مطمئناً برای ایران خوشحالی می‌آوریم. بازیکنانی مثل بیرانوند، پورعلی‌گنجی و امیری نیز صحبت کردند.

تاج در خصوص توقعات بالا از تیم ملی ایران پیش از جام جهانی گفت: خیلی این مسئله مهمی است. ما همه امیدواریم و برای برد و شادی به قطر می‌رویم ولی باید منطقی باشیم و نباید انتظار داشتیم که یک نتیجه خیلی خیلی عجیب دست یابیم. از آنور پشت‌بام نباید افتاد. ما تیم بسیار خوبی داریم. کشوری پهناور و بازیکنانی قدرتمند در اختیارمان است. حتما با انگیزه به قطر می‌رویم و این مسئله خوبی است ولی نباید گفت که همه بازی‌ها را می‌بریم.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان گفت: در فوتبال هیچ چیزی صد در صد نیست و آقای رئیسی هم قول پاداش به بازیکنان داده‌اند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید