طبق اطلاعاتی که از لایحه بودجه ۱۴۰۲ رسانه‌ای شده، متوسط افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان سال آینده ۲۰ درصد خواهد بود.

مبلغ افزیش حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال ۱۴۰۲ چقدر است؟

روزنامه دنیای اقتصاد در مصاحبه‌ای که با تعدادی از نمایندگان مجلس داشته رقم افزایش حقوق سال آینده کارمندان و بازنشستگان را پیش‌بینی کرده است.

به گزارش سلام نقل از دنیای اقتصاد، طبق اطلاعاتی که از لایحه بودجه ۱۴۰۲ رسانه‌ای شده، متوسط افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان سال آینده ۲۰ درصد خواهد بود.

این روزنامه به نقل از ولی اسماعیلی، نماینده گرمی و نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس نوشته است: دولت به دنبال افزایش ۲۰ درصدی حقوق‌ها در سال آینده است. با وضعیت فعلی جامعه و با توجه به تورم موافق افزایش ۲۰ درصد حقوق‌ها نیستیم. افزایش حقوق‌ها برای سال آینده باید بیش از ۲۰ درصد باشد. در حال رایزنی با دولت هستیم که با توجه به تورم حقوق‌ها بیش از ۲۰ درصد افزایش پیدا کند.

همچنین اصغر سلیمی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی حقوق در لایحه بودجه ۱۴۰۲، گفت: با توجه به گرانی‌ها و افزایش تورم در کشور، بخش کارمندی مظلوم واقع شده است. کالاها بیش از ۲۰ درصد افزایش قیمت داشته‌اند و اگر ۱۰ تا ۲۰ درصد به حقوق‌ها اضافه شود جوابگوی تورمی که در جامعه وجود دارد، نیست. وی درباره اینکه به چه میزان حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال ۱۴۰۲ باید افزایش پیدا کند، گفت: حقوق کارمندان و بازنشستگان باید حدود ۳۰ درصد افزایش پیدا کند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید