سرهنگ محمدحسن ابراهیم‌پور رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا، درباره تمدید تقسیط جرایم رانندگی توضیحاتی داد.

تقسیط جرایم رانندگی برای کدام خودروها تمدید شد؟

به گزارش سلام نو به نقل از صدا و سیما، رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از تمدید طرح تقسیط تخلفات رانندگی خودروهای توقیفی خبرداد.

سرهنگ محمدحسن ابراهیم‌پور گفت: طرح تقسیط تخلفات رانندگی خودروهای توقیفی که دارای شرایط ترخیص باشند تمدید شده و اجرای آن تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

وی افزود: به دفاتر پلیس +۱۰، شعب اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی در استان‌ها و شهرستان‌های تابعه نیز ابلاغ شده است که تا اطلاع ثاتوی نسبت به تقسیط تخلفات و ترخیص خودروهای توقیفی اقدام کنند.

ابراهیم‌پور درباره نرخ ترخیص وسایل نقلیه از پارکینگ‌ها هم گفت: با رایزنی‌ها و پیگیری‌های انجام شده از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی، بنا شد تا نرخ ترخیص وسایل نقلیه با نرخ سال ۱۳۹۴ که مصوب هئیت وزیران بود انجام شود.

به گفته رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا ماموران این پلیس شرایط را به گونه‌ای پیش‌بینی کرده‌اند که مالکان خودروهای توقیفی در پارکینگ‌ها با کمترین زحمت و با بالاترین سرعت نسبت به ترخیص خودروهای خود اقدام کنند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید