۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۴:۰۱
کد خبر: 55399935

تماشای انواع آثار هنری، حتی بنای ساختمان‌ها شما را به گذشته‌های سنتی ژاپن می برد. همراه ما موزه‌های شهر توکیو را بشناسید.

موزه های توکیو

سلام نو-سرویس گردشگری: کلان شهر توکیو که به شهر شکوفه‌های گیلاس معروف شده، دارای موزه‌های جذاب بسیاری است که اقلام متفاوتی را به نمایش عموم گذاشته‌اند. موزه‌های شهر توکیو جزء جاذبه‌های گردشگری توکیو ژاپن هستند که سالانه میزبان مسافران محلی و خارجی بسیاری است. اگر از علاقه مندان دو آتشه تاریخ هستید، هنگام سفر به این شهر بازدید از موزه‌های شهر توکیو را در برنامه خود قرار دهید. تماشای انواع آثار هنری، حتی بنای ساختمان‌ها شما را به گذشته‌های سنتی ژاپن می برد. همراه ما موزه‌های شهر توکیو را بشناسید.

موزه هنرهای متروپولیتن توکیو

موزه‌های شهر توکیو

اگر از طرفداران و علاقه‌مندان هنر هستید، هنگام بازدید از پارک اوئنو سری به موزه هنرهای متروپولیتن شهر توکیو بزنید. موزه متروپولیتن آثار هنرمندان زبردست ژاپنی از جمله ونگوگ، گوگن و هنرمندان موج نو را به نمایش گذاشته است. علاوه بر این آثار هنری دیگری از جمله خوشنویسی و چاپ روی چوب در سطح ژاپن و حتی بین‌المللی پیش روی تماشاگران قرار دارد. این مجموعه جزء محبوب‌ترین موزه‌های شهر توکیو است که ارزش هزینه و بازدید را دارد.

موزه هنر موری

موزه‌های شهر توکیو

موزه هنر موری از موزه‌های شهر توکیو و اولین موزه اختصاص یافته به هنرهای دیجیتال در ژاپن حتی سطح جهان است. موزه هنر موری ۱۰ هزار متر مربع مساحت دارد که ۵۲۰ کامپیوتر و ۴۷۰ پروژکتور در آن کار گذاشته‌اند. این مجموعه عظیم توانایی تولید حدود ۵۰ فضای دیجیتالی را دارند که تماشاگران حس بودن در سرزمین‌های دیجیتالی رویایی را تجربه می‌کنند. تماشاگران موزه هنر شاهد فضای سورئال از جمله شکفتن گل‌ها، برخورد امواج دریا و صدای پرندگان هستند که لحظات زیبا و رویایی را برای آن‌ها ایجاد می‌کند.

موزه شیتاماچی

موزه‌های شهر توکیو

سبک معماری و طراحی خانه‌های ژاپنی سنتی را فقط در فیلم‌ها و انیمه‌ها دیده‌اید. موزه شیتاماچی یکی از محبوب‌ترین موزه‌های شهر توکیو است که در بین گردشگران از اهمیت هنری بالایی برخوردار است. شیتاماچی در زبان ژاپنی به معنای مرکز شهر است. به این دلیل که موزه سبک زندگی مردمان عادی ژاپنی در قرن‌های ۱۹ و ۲۰ میلادی را به تصویر کشیده، موزه شیتاماچی نام گرفته است. این موزه در پارک اوئنو قرار دارد، جایی که بیشترین نقش را در شکل دهی فرهنگ ژاپنی مدرن بر عهده داشته است. هنگام بازدید از این خانه‌های کوچک نمایشی، یک خانوداه سنتی ژاپنی را تصور می‌کنید که در حال گذران روزمره خود هستند. در واقع، موزه شیتاماچی یک تاریخ زنده است.

موزه نمک و تنباکو

موزه‌های شهر توکیو

اگر در بین موزه‌های شهر توکیو دنبال یک موزه با حس و حالی عجیب هستید، از موزه نمک و تنباکو توکیو دیدن کنید. شاید این سول برایتان پیش ‌آید که نمک و تنباکو چه ارتباطی به یکدیگر دارند؟ نمک و تنباکو دارای تاریخ مشترک در سنت ژاپن هستند، زیرا اقتصاد انحصاری این دو ماده در دست یک شرکت ژاپنی بوده است. هنگام بازدید از این موزه با مجسمه‌هایی روبرو می‌شوید که در حال فرآوری و تهیه نمک و تنباکو هستند. و در پایان با تاریخ اجتماعی و اقتصادی سنتی ژاپن آشنا می‌شوید. علاوه بر این، این موزه میزبان نمایشگاه‌های دائمی نمک است که تفاوت نمک‌های ژاپنی و خارجی را برای بازدیدکنندگان توضیح می‌دهد.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید