سرهنگ خدارحم فروغی سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان، از قتل ۲ زندانی در مرخصی به دلیل اختلاف خانوادگی در زاهدان خبر داد.

جزییات کشته شدن ۲ زندانی در زاهدان

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، با انتشار خبر، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرارگرفت که موضوع حاکی از آنست که این ۲ نفر موتورسوار به نام‌های ا، آ و ا، ج بوده اند که هر ۲ زندانی و در مرخصی بسر می‌بردند.

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان قتل ۲ نفر موتور سوار درمنطقه منزلاب شهرستان زاهدان را اختلاف طایفه ای دانست.

سرهنگ "خدارحم فروغی" در خصوص قتل ۲ نفر موتور سوار درمنطقه منزلاب شهر زاهدان گفت: با انتشار خبر،بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرارگرفت که موضوع حاکی از آنست که این ۲ نفر موتورسوار به نامهای ا،آ و ا،ج بوده اند که هر۲ زندانی و در مرخصی بسر می بردند.

وی ادامه داد: اطلاعات بدست آمده حاکی از آنست که ا،آ فردی خلافکار و شرور بوده که یک ماه قبل بایک خانواده از یکی از شهرستان های استان بر سر مسایلی دچار اختلاف شده و بر سر این اختلاف پدر خانواده مذکور قسم خورده که وی را خواهد کشت.

سرپرست فرمانده انتظامی زاهدان تصریح کرد: در روز جمعه ۲۰ آبان ماه جاری یک خودروی شخصی با تیراندازی به موتورسیکلت نامبردگان آنها را به قتل رسانده که در شبکه های مجازی از این موضوع سوء استفاده شده و علت قتل را اغتشاشات اعلام کرده و تلاش می کنند مسأله را به اغتشاشات اخیر نسبت دهند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید