۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸
کد خبر: 55399882

برای اینکه از ییلاق بره سر به دیلمان بروید بهتر است که به خوبی وضعیت جاده بره سر به دیلمان را به خوبی بررسی نمایید.

وضعیت جاده بره سر به دیلمان

سلام نو-سرویس گردشگری: برای اینکه از ییلاق بره سر به دیلمان بروید باید وضعیت جاده بره سر به دیلمان را به خوبی بررسی کنید. اینکه بدانید باید چند کیلومتر طی کنید و مسیر دارای چه امکاناتی می باشد اهمیت زیادی دارد. هر یک از ویژگی های مسیر را به خوبی بررسی کنید و رانندگی در این مسیر را آغاز نمایید. یکی از مهمترین مزیت های مسیر بره سر به دیلمان این است که تنها در ابتدا تا حدودی پیچ در پیچ است. بعد از اینکه چندین روستا را طی کنید جاده آسان تر می شود. شما اگر راننده حرفه ای هستید می توانید به راحتی پیچ های جاده را بگذرانید و سریع به مقصد برسید.

بررسی جاده بره سر به دیلمان

مسافت جاده بره سر به دیلمان ۳۹ کیلومتر می باشد. اگر سرعت شما ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت باشد می توانید بعد از ۳۰ دقیقه به مقصد برسید. اما اگر سرعت شما بالاتر باشد و به صورت حرفه ای رانندگی کنید می توانید بعد از ۲۰ الی ۲۵ دقیقه به مقصد برسید. در صورتی که بخواهید در مسیر توقف نمایید، مدت زمان بیشتری را در مسیر خواهید بود. مانند بسیاری از شهرهای شمالی این مسیر زیاد سرسبز نیست. ولی باید بدانید که امکانات متنوعی در مسیر وجود دارد. بنابراین شما به راحتی می توانید رانندگی کنید و از امکانات جاده استفاده نمایید.

وضعیت جاده بره سر به دیلمان و روستاهای بین مبدا و مقصد

برای بررسی مسیر بره سر به دیلمان باید وضعیت جاده را به خوبی بررسی کنید و روستاهای میانی را بشناسید. زمانی که می خواهید از بره سر خارج شوید با جاده پیچ در پیچ مواجه می گردید. جاده پیچ در پیچ بره سر تا گلنگش ادامه دارد. از بره سر تا گلنگش می توانید روستاهای پشکلا، گوفل، چهیش و سی بن را مشاهده نمایید. بعد از اینکه گلنگش را رد کنید به بندبن می رسید. بعد از اینکه بندبن را رد می کنید به آسیابر می رسید. پس از رد کردن آسیابر وارد ایشکوه پایین و بالا می گردید. بعد از اینکه روستاهای بیان شده را در می کنید وارد دیلمان خواهید شد. دیلمان یکی از شهرهای دیدنی استان گیلان می باشد می توانید در طی یک الی دو روز از آن بازدید نمایید.

وضعیت جاده بره سر به دیلمان

بره سر تا شهر دیلمان

امکانات جاده بره سر به دیلمان

امکانات جاده ای متفاوتی را می توانید در مسیر بره سر به دیلمان مشاهده کنید. در واقع باید بدانید که وضعیت جاده بره سر به دیلمان به دلیل امکاناتی که جاده دارد، چندان دشوار نمی باشد. پمپ بنزین در این جاده وجود دارد که می توانید در مسیر باک بنزین تان را پر کنید. همچنین دکه های اغذیه فروشی متنوعی را در مسیر مشاهده می کنید. به همین دلیل مواد غذایی و خوراکی های مورد نیازتان را می توانید از این دکه ها خریداری نمایید. در مسیر خود می توانید تابلوهایی که مربوط به امکانات جاده ای هستند را مشاهده کنید. همچنین تابلوی روستاهایی که بین مسیر وجود دارد را چند کیلومتر قبل تر از رسیدن به آن روستاها می توانید مشاهده کنید. بنابراین با آگاهی می توانید سرعت اتومبیل را تنظیم کنید تا به روستاهای بین مسیر بروید.

وضعیت جاده بره سر به دیلمان و رانندگی با اتومبیل شخصی

در صورتی که مسافت جاده بره سر به دیلمان را با خودروی شخصی طی کنید در کمترین بازه زمانی می توانید به مقصد برسید. سرعت خودروی شخصی خود را به راحتی می توانید تنظیم کنید و رانندگی در این مسیر را آغاز نمایید. اگر سرعت خودروی شما بالا باشد باید با آهستگی پیچ های جاده را بگذرانید. در صورتی که می خواهید با سرعت بالا رانندگی کنید باید به خوبی جزئیات جاده را بشناسید. در صورتی که می خواهید برای بار اول جاده بره سر به دیلمان را طی کنید باید سرعت تان را کاهش دهید. در صورتی که سرعت تان ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت باشد به راحتی می توانید این جاده را در بازه زمانی کوتاه مدت طی کنید.

وضعیت جاده بره سر به دیلمان

بره سر تا دیلمان

طی کردن جاده بره سر به دیلمان با اتوبوس

بسیاری از افراد با استفاده از اتوبوس های گردشگری می خواهند مسافت جاده بره سر به دیلمان را طی کنند. آنها باید بدانن که مدت بیشتری را در مسیر خواهند بود. دقت داشته باشید که پیج های جاده تا حدودی زیاد است. بر همین اساس اتوبوس ها با دشواری می توانند مسیر را طی کنند. اندازه اتوبوس بزرگ تر است و به همین دلیل در جاده هایی که باریک تر هستند به سختی جابجا می شود. راننده اتوبوس اگر بتواند به راحتی در این مسیر رانندگی کند در زمان مناسبی شما را به مقصد می رساند. اما اگر راننده اتوبوس حرفه ای نباشد مدت بیشتری در مسیر خواهید بود. همچنین اتوبوس در مسیر توقف می کند تا شما از جاذبه های گردشگری و امکانات جاده ای بازدید و استفاده نمایید.

آیا وضعیت جاده بره سر به دیلمان دشوار است ؟

به طور کلی باید به خوبی بدانید که وضعیت جاده بره سر به دیلمان اگر راننده حرفه ای باشید بسیار آسان می باشد. شما می توانید پیچ های جاده را در کمترین بازه زمانی طی کنید. پیچ جاده تنها در ابتدا تا حدودی زیاد است، ولی بعد از مدتی پیچ های جاده کمتر می شود و به راحتی می توانید رانندگی کنید. رانندگی در این جاده بهتر است که با سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت انجام شود.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید