۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۴
کد خبر: 55399881

یکی از مهمترین نکاتی که در مورد وضعیت جاده لوشان به دیلمان باید به آن دقت داشته باشید این است که جاده تا حدودی پیچ در پیچ می باشد.

وضعیت جاده لوشان به دیلمان

سلام نو-سرویس گردشگری: یکی از مهمترین نکاتی که در مورد وضعیت جاده لوشان به دیلمان اهمیت دارد و باید به آن دقت داشته باشید پیچ در پیچ بودن جاده است. لوشان و دیلمان به عنوان جاذبه های گردشگری گیلان شناخته می شوند. شما نیاز است که برای بازدید از جاذبه های گردشگری این دو شهر به خوبی مسیر را یاد بگیرید. اگر راننده حرفه ای نیستید باید با سرعت پایین این مسیر را طی کنید. در عین اینکه پیچ در پیچ بودن جاده زیاد است ولی باید بدانید، زیبایی های جاده دشواری رانندگی را کمتر می کند. این جاده بسیار زیبا است و بسیاری از افراد به دلیل زیبایی که این جاده دارد در مسیر توقف می نمایند تا از طبیعت بکر بین دو شهر لذت ببرند.

بررسی جاده لوشان به دیلمان

برای اینکه مسافت جاده لوشان به دیلمان را به خوبی طی کنید باید در مورد مسیر اطلاعات بیشتری کسب نمایید. از لوشان به دیلمان باید حدود 80 کیلومتر مسیر را طی نمایید. در واقع از آنجایی که پیچ در پیچ بودن جاده زیاد است، مدت زمان رسیدن تان به مقصد طولانی می شود. اگر جاده های عادی را بخواهید در مسافت 80 کیلومتر طی کنید و سرعت تان 120 کیلومتر بر ساعت باشد بعد از 40 دقیقه به مقصد می رسید. اما با سرعت مناسب و رانندگی حرفه ای می توانید مسیر لوشان به دیلمان را در 1 ساعت طی نمایید. اگر مایل هستید وضعیت جاده شهر لوشان به دیلمان را به خوبی بشناسید باید در مورد شهرها و امکانات بین جاده ای اطلاعات بیشتری کسب کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا در این زمینه شما را به خوبی راهنمایی کنیم.

وضعیت جاده لوشان به دیلمان چگونه است و چه شهرهایی بین مبدا و مقصد وجود دارد ؟

زمان بررسی وضعیت جاده لوشان به دیلمان اگر به خوبی شهرها و روستاهای بین مبدا و مقصد را بشناسید، می توانید سفر خوبی داشته باشید. بعد از اینکه از لوشان خارج می شود طبیعت سرسبز منطقه ترکنشین لوشان را مشاهده خواهید کرد. لوشان شهر سرسبز و دوست داشتنی می باشد که بسیاری از افراد به طبیعت این شهر علاقه دارند. بعد از اینکه از لوشان خارج می شود وارد منطقه سرسبز پیچ در پیچ می گردید. جاده لوشان، جیرنده مهمترین جاده ای می باشد که باید برای رفتن به دیلمان انتخاب کنید. مقداری که از لوشان دور می شود به بیورزین می رسید.

بیورزین یکی از مهمترین شهرهای مسیر لوشان به دیلمان است. در این منطقه شکار ممنوع است و به همین دلیل شما در صورت توقف نمی توانید پرندگان زیبای این منطقه را شکار کنید. جاده لوشان، جیرنده را طی می کنید تا به سنگرود بالا می رسید. در این قسمت پیچ جاده تا حدودی افزایش می یابد. با رد کردن جاده پیچ در پیچ سنگرود بالا به گچ سرا خواهید رسید. پاکده روستای بعدی است که می توانید در مسیر مشاهده نمایید. بعد از اینکه پاکده را رد کردید، به جیرنده می رسید.

جیرنده تا داماش پیچ در پیچ است و طبیعت بکر و زیبایی دارد. شما زمانی که به داماش می رسید می توانید توقف نمایید و از طبیعت بکر این منطقه لذت ببرید. وضعیت جاده لوشان به دیلمان تا زمانی که به دیلمان برسید سرشار از پیچ هایی می باشد که برخی از آنها دشوار و برخی از پیچ ها آسان هستند. از داماش تا جلوانسرا، جاده سرسبز و زیبا می باشد. بعد از جلوانسرا به استخرکوه می رسید. مسیر را باید طی کنید تا به آسیابر برسید. پس از آسیابر جاده مقداری پیچ های ملایم دارد تا شما به آبشکوه بالا و پایین می رسید. بعد از رد کردن این دو منطقه وارد دیلمان می شوید.

وضعیت جاده لوشان به دیلمان

دشواری مسیر لوشان تا شهر دیلمان

امکانات جاده لوشان به دیلمان

با اینکه مسافت جاده لوشان به دیلمان تا حدودی به سختی طی می شود، امکانات زیادی را در این مسیر راه اندازی کرده اند. شما می توانید در مسیر توقف داشته باشید و از جاذبه های گردشگری بین مسیر بازدید نمایید. همچنین پمپ بنزین، دکه های اغذیه و مکان هایی برای استراحت در طی این مسیر راه اندازی شده اند. شما می توانید در بین مسیر لوشان تا دیلمان توقف نمایید و از امکانات بین جاده ای که به آنها نیاز دارید استفاده کنید. دقت داشته باشید که برای طی کردن مسیر باید تمامی تابلوهای مسیر را بخوانید تا با وضعیت جاده آشنا شوید. اگر وضعیت جاده را در هر چند کیلومتر بدانید به راحتی رانندگی می کنید.

وضعیت جاده لوشان به دیلمان

لوشان تا دیلمان

وضعیت جاده لوشان به دیلمان با خودروی شخصی و اتوبوس

برای آشنایی با وضعیت جاده لوشان به دیلمان باید نوع خودروی خود را به خوبی بشناسید. این مسئله که شما با چه نوع ماشینی می خواهید این جاده را طی کنید مهم است. در صورتی که سوار خودروی شخصی شده اید باید بدانید که در کمترین بازه زمانی می توانید این مسیر را طی کنید. البته باید نکات رانندگی را رعایت کنید و مراقب پیچ های دشوار جاده باشید. اگر با اتوبوس بخواهید این مسیر را طی کنید شاید یک ساعت و نیم در مسیر باشید. اتوبوس اندازه بزرگ تری دارد و به همین دلیل شاید طول بکشد تا شما به مقصد برسید. دقت داشته باشید که برای طی کردن مسیر باید سرعت تان را کنترل نمایید.

کد خبرنگار: ۲۶
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • D IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    5 1
    استخرکوه اشتباهه، اسطلخ کوه درسته.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید