۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۳
کد خبر: 55399880

برای طی کردن فاصله رودبار تا دیلمان بهتر است که به خوبی در مورد امکانات و شهرهای بین مسیر اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

فاصله رودبار تا دیلمان

سلام نو-سرویس گردشگری: برای طی کردن فاصله رودبار تا دیلمان باید به خوبی در مورد امکانات و شهرهای بین مسیر اطلاعات بیشتری به دست آورید. رودبار یکی از شهرهای زیبای استان گیلان می باشد که به جاذبه های گردشگری زیادی دارد. شما می توانید از جاذبه های گردشگری این شهر در طول یک الی دو روز بازدید نمایید. اگر می خواهید از رودبار به دیلمان بروید باید به خوبی مسیر را از نظر ویژگی هایی که دارد مورد بررسی قرار دهید. زمان که مسیر رودبار تا دیلمان را طی می کنید تابلوهای زیادی را در مسیر مشاهده می نمایید. هر یک از این تابلوها راهنمای شما برای طی کردن مسیر هستند.

بررسی فاصله شهر رودبار تا دیلمان

مسافت رودبار تا دیلمان ۹۰ کیلومتر می باشد. بنابراین شما می توانید تنها در عرض ۵۴ دقیقه این مسیر را با سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت طی کنید. فاصله زمانی که برای طی کردن این مسیر طی می شود خیلی زیاد نیست. در طی مسیری که می گذرانید دیدنی ها و جاذبه های گردشگری متنوعی را مشاهده خواهید کرد. در صورتی که سرعت شما بالا باشد و در مسیرتان اصلا توقف نداشته باشید در زمان کوتاه تری به مقصد می رسید. اما اگر سرعت کمتری داشته باشید و بخواهید در مسیر توقف نمایید باید زمان بیشتری در مسیر باشید.

شهرها و روستای فاصله رودبار تا دیلمان

برای خارج شدن از رودبار باید اتوبان رشت، قزوین را به عنوان مسیر ابتدایی سفر انتخاب کنید. در مسیر رودبار تا دیلمان شهرهای زیادی را مشاهده می کنید که هر یک از این شهرها جاذبه های گردشگری شان خاص و دیدنی است. بعد از اینکه از رودبار خارجی شود به دشتگاه می رسید. بعد از رد کردن دشتگان می توانید گلیورز، دولت آباد، رودآباد و ... را بگذرانید. توتکابن یکی از شهرهای دیدنی به شمار می رود که شما می توانید در مسیر رودبار تا دیلمان از این شهر بازدید نمایید. گاو خسب، سندس، انارکول، چله بر، دشت ویل، چلکاسر، دره دشت، حشمت آباد، گوفل و ... از جمله روستاهای میانی رودبار تا دیلمان هستند.

بعد از رد کردن روستاهای متنوع می توانید به روستای دیلمان برسید. یکی از ویژگی های مسافت رودبار تا دیلمان این است که جاده پیچ در پیچ دارد. البته پیچ در پیچ بودن جاده از چلکاسر آغاز می شود. با اینکه فاصله رودبار تا دیلمان چندان زیاد نیست، ولی باید بدانید به دلیل پیچ در پیچ بودن جاده باید مدت بیشتری در مسیر باشید. افرادی که رانندگی شان حرفه ای است می توانند در کمترین بازه زمانی جاده را طی کنند. اما اگر رانندگی تان حرفه ای نیست باید مدت زمان بیشتری در مسیر باشید.

فاصله رودبار تا دیلمان

شهر رودبار

امکانات فاصله شهر رودبار تا دیلمان

امکانات زیادی در مسیر رودبار تا دیلمان وجود دارد. هر یک از این امکانات را شما می توانید برای سفری آسان تر مورد استفاده قرار دهید. پمپ بنزین و پمپ گاز در مسیر قرار گرفته است. بر همین اساس شما می توانید باک ماشین خود را به راحتی در مسیر پر کنید. فروشگاه ها و دکه های مواد غذایی زیادی را می توانید در مسیر مشاهده کنید. بنابراین خرید اغذیه و تنقلات متنوع را می توانید در جاده انجام دهید. از آنجایی که در مسیر رودبار تا دیلمان امکانات زیادی قرار گرفته است شما می توانید سفری آسوده داشته باشید. همچنین برای خرید وسیله های ضروری در مسیر، می توانید در هر مکانی که مایل هستید توقف داشته باشید. تنها نکته ای که زمان خرید مواد غذایی و ... باید به آن دقت داشته باشید این است که سلامت آنها را مورد بررسی قرار دهید.

فاصله رودبار تا دیلمان با ماشین شخصی

برای طی کردن مسیر رودبار تا دیلمان با ماشین شخصی نیازی نیست که مدت زیادی در مسیر باشید. ماشین های شخصی از آنجایی که اندازه کوچک تری دارند به راحتی پیچ های جاده را رد می کنند. به همین دلیل شما در کمترین بازه زمانی می توانید مسافت رودبار تا دیلمان را طی کنید. با توقف در مسیر می توانید برخی از شهرها و روستاهای بین جاده را مورد بازدید قرار دهید. دقت داشته باشید که برای سفر با ماشین شخصی باید مسیر را به آرامی طی کنید و سرعت تان را افزایش ندهید. فاصله شهر رودبار تا دیلمان با استفاده از ماشین شخصی چندان طولانی نمی باشد. بر اساس سرعت خودرویتان، زمان سفرتان تعیین خواهد شد.

فاصله رودبار تا دیلمان

رودبار تا دیلمان

فاصله شهر رودبار تا دیلمان با اتوبوس

اگر شما می خواهید فاصله رودبار تا دیلمان را با اتوبوس طی کنید باید بدانید که مدت زمان بیشتری در مسیر خواهید بود. اتوبوس سرعت کمتری نسبت به خودروهای شخصی دارد. همین مسئله موجب می شود که شما مدت زمان زیادی در مسیر بمانید. دقت داشته باشید که برای طی کردن مسیر باید با اتوبوس هایی که مخصوص این جاده هستند سفر کنید. شما می توانید با تورهای گردشگری که مخصوص شهرهای شمالی هستند به دیلمان بروید. دیلمان طبیعت بکر و زیبایی دارد، به همین دلیل هر ساله گردشگران زیادی از این مسیر بازدید می نمایند. دقت داشته باشید که برای سفر با اتوبوس باید تمامی شهرهای بین رودبار تا دیلمان را بشناسید. اتوبوس در برخی از این شهرها مانند توتکابن توقف می نماید تا شما استراحت کنید و از جاذبه های گردشگری شهر بازدید نمایید.

کد خبرنگار: ۲۶
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید