۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۴
کد خبر: 55399878

برای طی کردن فاصله رستم آباد تا دیلمان بهتر است که به خوبی مسیرتان را بشناسید و بدانید از بین چه روستاها و شهرهایی رد می شوید.

فاصله رستم آباد تا دیلمان

سلام نو-سرویس گردشگری: برای طی کردن فاصله رستم آباد تا دیلمان باید به خوبی مسیرتان را بشناسید. از روی نقشه می توانید مسیر را به خوبی بررسی کنید تا بدانید در جاده ای که می گذرانید چه شهرها و جاذبه های گردشگری قرار گرفته اند. هر یک از شهرها و روستاهایی که در مسیر هستند را به عنوان یک مکان دیدنی جذاب می توانید مورد بازدید قرار دهید. در صورتی که آگاهی شما در مورد مسیری که طی می کنید مناسب باشد، بدون شک سفر لذت بخشی خواهید داشت. توجه داشته باشید که برای طی کردن این مسیر باید مسافت را بر اساس سرعت خودرو خود مورد محاسبه قرار دهید.

بررسی فاصله شهر رستم آباد تا دیلمان گیلان

مسافت رستم آباد تا دیلمان ۶۷ کیلومتر است. به دلیل مسافت کوتاهی که بین مبدا و مقصد وجود دارد شما در کمترین بازه زمانی می توانید این مسیر را طی نمایید. اگر بخواهید با سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت این مسیر را طی کنید بعد از ۵۰ دقیقه به مقصد می رسید. در واقع باید بدانید که سرعت شما مهمترین عاملی است که زمان رسیدن تان به مقصد را تعیین می کند. در صورتی که بخواهید با سرعت بالا این مسیر را طی کنید بعد از ۴۰ دقیقه می توانید به مقصد مورد نظر برسید. شهرها و امکاناتی که در مسیر می توانید بازدید نمایید و استفاده کنید را در ادامه معرفی می کنیم.

روستاهای فاصله رستم آباد تا دیلمان

در مسیر رستم آباد تا دیلمان، روستاهای شمالی زیادی قرار گرفته اند. شما برای اینکه از رستم آباد خارج شوید و به سمت دیلمان بروید باید ابتدا وارد توتکابن گردید. توتکابن یکی از شهرهای زیبای گیلان می باشد که به دلیل درخت توت های زیبا و قدیمی که دارد، یکی از شهرهای دیدنی و جذاب به شمار می رود. بعد از رد کردن توتکابن روستاهای انارکول، سندس، گاو حسب، چله بر، دشت ویل، چلکاسر، حشمت آباد، ویشان، لیاول سفلی، جلالده و ... را مشاهده می کنید. روستاهای زیادی تا بره سر وجود دارند که می توانید توقف نمایید و این روستاها ها را از نزدیک مشاهده کنید.

در مسافت رستم آباد تا دیلمان روستاهای بیشماری را می توانید از نزدیک مشاهده کنید. بعد از رد کردن بره سر می توانید روستاهای سنگ سرا، نوده، اسطلخ کوه، آسیابر، ایشکوه پایین و ... را بگذرانید تا به دیلمان برسید. همانطوری که مشاهده کردید در مسیرتان تعداد روستاهای زیادی قرار گرفته بودند. تابلوهای هر یک از روستاها را در مسیر می توانید مشاهده کنید. در صورتی که مایل باشید می توانید در این روستاها توقف نمایید و از طبیعت بکر و دیدنی آنها بازدید کنید. در غیر این صورت به راحتی می توانید مسیرتان را طی کنید تا به دیلمان برسید.

فاصله رستم آباد تا دیلمان

شهر رستم آباد تا لاهیجان

امکانات فاصله شهر رستم آباد تا دیلمان

در فاصله رستم آباد تا دیلمان، امکانات زیادی وجود دارد. به همین دلیل شما با خیال راحت می توانید رانندگی کنید و از این امکانات استفاده نمایید. در مسیری که می گذرانید دکه های اغذیه زیادی قرار گرفته اند. بنابراین شما می توانید در هر یک از دکه های اغذیه توقف داشته باشید تا خوراکی های مورد نیاز خود را بخرید. همچنین در مسیر پمپ بنزین برای پر کردن باک خودرو وجود دارد. از آنجایی که در فاصله هر یک از شهرهای شمالی، روستاها و شهرهای زیادی قرار گرفته اند شما به راحتی می توانید از امکانات جاده ای این روستاها و شهر ها استفاده کنید.

فاصله رستم آباد تا دیلمان با ماشین شخصی

بیشتر خانواده هایی که می خواهند به شهرهای شمالی بروند ترجیح می دهند با ماشین شخصی شان سفر کنند. سفر با ماشین شخصی لذت بخش تر می باشد، چرا که شما در هر مکانی می توانید توقف نمایید و از جاذبه های گردشگری و دیدنی مسیر لذت ببرید. البته بسیاری از افراد هم مایل هستند با تورهای گردشگری و اتوبوس سفر کنند. اگر می خواهید با خودروی شخصی خود فاصله رستم آباد تا شهر دیلمان را طی کنید باید سرعت خودروی خود را در نظر بگیرید تا بدانید دقیقا بعد از چند دقیقه به مقصد می رسید. اگر سرعت تان بالا باشد و اصلا در مسیر توقف نداشته باشید شما بعد از ۴۰ دقیقه می توانید به مقصد برسید. در صورتی که سرعت تان پایین تر باشد می توانید بعد از ۵۰ دقیقه به مقصد برسید. اگر در مسیر توقف نمایید شاید مدت زمان بیشتری در مسیر باشید.

فاصله رستم آباد تا دیلمان

رستم آباد تا شهر لاهیجان

فاصله شهر رستم آباد تا دیلمان با اتوبوس

برای طی کردن فاصله رستم آباد تا دیلمان با اتوبوس ها، مدت بیشتری در مسیر خواهید بود. به طور کلی باید بدانید که اتوبوس نسبت به ماشین های شخصی سرعت کمتری دارد و بدون شک در مسیر توقف می کند. این دو مورد موجب می شود که شما مدت زمان بیشتری در مسیر باشید. بیشتر تورهای گردشگری، اتوبوس را به عنوان بهترین ماشین برای سفر انتخاب می کنند. از آنجایی که شما با دوستان و همراهان زیادی می توانید در اتوبوس باشید، سفر با اتوبوس لذت بخش می باشد. به همین دلیل شما طولانی مدت مسیر سفر را اصلا احساس نمی کنید. اتوبوس در یک مکان مناسب توقف می کند تا شما بتوانید از سرویس بهداشتی استفاده کنید. همچنین می توانید خوراکی ها و وسایل بهداشتی ضروری خود را زمان توقف خریداری کنید.

کد خبرنگار: ۲۶
۳دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • Doctor IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
    7 0
    مسیر پر پیچ و خم و پر از چاله و چوله داره و شما نمیتونی با سرعت بالا مسیر رو طی کنی حتی بیشتر مسیر رو باید با سرعت ۲۰ تا ۳۰ کیلومتر برونی به همین دلیل طی کردن این مسیر ۲ تا ۳ ساعت زمان میبره اطلاعات ندارید لطفا آمار ندید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید