۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۸
کد خبر: 55399877

برای طی کردن فاصله رستم آباد تا لاهیجان بهتر است که به خوبی مسیر را بشناسید. فاصله این دو شهر با یکدیگر زیاد نیست.

فاصله رستم آباد تا لاهیجان

سلام نو-سرویس گردشگری: برای طی کردن فاصله رستم آباد تا لاهیجان باید به خوبی مسیر را بشناسید. فاصله برخی از شهرهای شمالی با یکدیگر زیاد است. اما برخی دیگر از شهرهای شمالی فاصله زیادی با یکدیگر ندارند. برای طی کردن هر یک از شهرهای شمالی باید شهرهای میانی مسیر و امکانات مسیر را بررسی کنید و بشناسید. در این صورت می توانید سفری مطمئن و آسوده داشته باشید، چرا که شهرهای بین مسیر را شناخته اید و می دانید در مسیر چه امکاناتی وجود دارد. شما برای طی کردن هر یک از مسیرهای جاده ای بهتر است که از نقشه استفاده کنید. روی نقشه تمامی جزئیات مسیر وارد شده است.

بررسی فاصله رستم آباد تا شهر لاهیجان

مسافت رستم آباد تا لاهیجان تنها ۸۱ کیلومتر است، به همین دلیل شما زمان زیادی را در مسیر نمی مانید. اگر می خواهید با سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت این مسیر را طی کنید بعد از ۶۰ دقیقه به مسیر می رسید. اما در صورتی که سرعت تان بالاتر باشد بعد از ۴۵ دقیقه به مقصد می رسید. به طور کلی باید به خوبی بدانید که نوع خودروی شما برای رانندگی یکی از مهمترین مواردی است که سرعت تان را تعیین می کند. دیدنی های مسیری که طی می کنید زیاد است. به همین دلیل شاید در مسیر توقف داشته باشید.

شهرهای فاصله رستم آباد تا لاهیجان

شهرهای زیادی در مسیر رستم آباد تا لاهیجان مشاهده می شود. هر یک از این شهرها و روستاها جاذبه های گردشگری زیادی دارند. بنابراین شما می توانید در این شهرها و روستاها توقف نمایید تا از طبیعت بکر آنها لذت ببرید. رستم آباد یکی از شهرهای زیبای استان گیلان می باشد که جاذبه های گردشگری زیادی دارد. برای رفتن از رستم آباد به سمت لاهیجان ابتدا باید وارد توتکابن شوید. مسیر شما از توتکابن آغاز می شود. توتکابن یکی از شهرهای زیبای استان گیلان است که درخت توت های زیادی دارد. بعد از توتکابن روستاهای زیادی مانند خرکش بالا، خرشک، اسطلخ جان، شهران، روستای نقله بر، حلیمه جان و ... را مشاهده می کنید.

اگر مایل باشید می توانید در فاصله رستم آباد تا لاهیجان، در هر یک از شهرها و روستاها که مایل هستید توقف نمایید. بعد از رد کردن حلیمه جان روستای کندلات، امامزاده هاشم، بیجار، پارک جنگلی سراوان، دهبنه اسلام آباد، سوکاچا، سنگر، رودکل و ... را مشاهده می کنید. بعد از طی کردن این روستاها و شهرها به کوچصفهان می رسید. کوچصفهان هم جاذبه های گردشگری زیادی دارد که می توانید در این شهر توقف داشته باشید. بعد از رد کردن کوچصفهان به لولمان، رودبارکی، رشت آباد، ابراهیم سرا، دل آباد، خشکاروندان و ... می رسید.

بعد از طی کردن این روستاها می توانید آستانه اشرفیه را مشاهده کنید و وارد این شهر شوید. به طور کلی باید بدانید که در مسافت رستم آباد تا لاهیجان شهرها و روستاهای زیادی قرار گرفته اند. به همین دلیل شما اصلا مسیر دشواری را طی نمی کنید. به قدری شهرها و روستاها زیاد هستند که گویا در یک جاده زیبای سرسبز رانندگی می کنید. بعد از رد کردن آستانه اشرفیه، سیاه کوچه، نیاکو، مالبیجار و ... را مشاهده می کنید تا سرانجام به لاهیجان می رسید.

فاصله رستم آباد تا لاهیجان

مسیر شهر رستم آباد تا لاهیجان

امکانات فاصله رستم آباد تا شهر لاهیجان

همانطوری که مشاهده کردید در مسیر رستم آباد تا لاهیجان شهرها و روستاهای زیادی قرار گرفته بودند. به همین دلیل شما در این مسیر می توانید از امکانات جاده ای استفاده کنید. پمپ بنزین ها و پمپ گازهای زیادی در مسیر قرار گرفته اند. به همین دلیل شما با آسودگی می توانید رانندگی کنید و نگران خالی شدن باک بنزین خودروی خود نباشید. همچنین فروشگاه ها، دکه ها و سوپرمارکت های زیادی برای خرید مواد غذایی در مسیر وجود دارند. شما برای خرید تنقلات می توانید در هر مکانی که مایل هستید توقف نمایید و خریدتان را انجام دهید. به طور کلی باید به خوبی بدانید که در این مسیر هر نوع امکاناتی برای سفر آسوده شما وجود دارد.

فاصله رستم آباد تا لاهیجان با ماشین شخصی

برای طی کردن فاصله رستم آباد تا لاهیجان با ماشین شخصی حدود یک ساعت در مسیر خواهید بود. البته اگر بخواهید با سرعت پایین و به صورت یکسره این مسیر را طی کنید یک ساعت در مسیر هستید. اما اگر به صورت یکسره و با سرعت بالا بخواهید این مسیر را طی کنید بعد از ۴۵ دقیقه به لاهیجان می رسید. بسیاری از افراد از آنجایی که دیدنی های زیادی در مسیر وجود دارد، در شهرها و روستاهای متنوع توقف می نمایند. روستای نقله بر، شهران و حلیمه جان را می توانید در مسیر مورد بازدید قرار دهید. همچنین می توانید از شهرهای آستانه اشرفیه و کوچصفهان بازدید نمایید و در این شهرها توقف داشته باشید.

فاصله رستم آباد تا لاهیجان

رستم آباد تا لاهیجان

فاصله رستم آباد تا شهر لاهیجان با اتوبوس

برای طی کردن مسیر رستم آباد تا لاهیجان با اتوبوس، مدت بیشتری در مسیر خواهید بود. اتوبوس ها به عنوان بهترین ماشین هایی هستند که برای تورهای گردشگری انتخاب می شوند. شما می توانید با دوستان خود همراه با اتوبوس به سفر بروید. مسیر رستم آباد تا لاهیجان با اتوبوس ها حدود یک ساعت و ربع زمان می برد. چرا که اتوبوس سرعت کمتری دارد و در مسیر هم توقف می کند.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید