هر موسسه و ارگان برای این بتوانند کار های خود را پیش ببرند و روز به روز پیشرفت کنند نیاز به یک ساختمان یا محلی دارند که بتوانند به راحتی پروسه کاری خود را ادامه دهند و اهداف رمبطوه خود برسند.

لیست شرکت های ساخت اسکلت فلزی

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی روز به روز به تعداد شرکت ها و صنایع تولیدی اضافه می شود که نیاز به محیطی بزرگ متناسب با خدماتی که ارائه می دهند دارند. به همین دلیل امروزه شرکت های زیادی شروع به ساخت انواع سوله ها کرده اند تا در کمترین زمان و با کمترین هزینه بتوانند بهترین مکان را برای تولیدی ها، کارختنه جات و شرکت ها ارائه کنند. در ادامه این مطلب همراه بیستون سازه باشید تا به بررسی شرکت های ساخت اسکلت فلزی و سوله سازی بپردازیم.

سوله

از بارز ترین ملزومات و هزینه های هر شغل و کسب و کاری فارغ از نوع حیطه کاری هزینه مهندسی، طراحی، ساخت و احداث سوله آن است که از اهمیت بسیاری در سیستماتیک کردن کارکنان و کسب و کار دارد.

امروزه سوله ها عموماً با تیر آهن، ورق فولادی و پی ریزی های بتنی مهندسی، طراحی و ساخت و احداث می شوند. علاوه بر این، مقیاس و میزان استفاده از هر ماده اولیه برای ساخت و ساز بر اساس کارایی، کاربرد و حیطه کاری شغل مربوطه سوله، کاربری سوله، مدل مورد نظر کارفرمایان تغییر می کند.

سوله ها با گذشت زمان و اعمال تغییرات و کم و کاستی های فراوان توسط مهندسان متخصص در این زمینه، اکنون به مرحله طراحی، ساخت و بهره برداری در انواع مختلف بر اساس کارایی و طراحی مورد نظر کارفرما رسیده اند.

انواع سوله

در حال حاضر با توجه به نیاز کارفرمایان انواع سوله ها ساخته می شوند و مشخصه های مختلفی در بهره گیری از برخی سوله ها وجود داشته که سوله های پر استفاده را بر اساس کاربرد و نیاز کارفرمایان می توان به دو دسته انواع سوله در سَبک، سوله های سبُک و سوله های سنگین قرار داد.

سوله های سنگین از جمله سوله هایی هستند پروسه طولانی در طراحی، ساخت و بهره برداری داشته و طراحی و تولید این گونه سوله ها مخصوص کارخانجات بزرگ و عظیم با بازدهی خط تولید انبوه است، زیرا سوله های سنگین برای نواحی کوچک با کسب و کار های راندمان پایین و نا انبوه که حیطه کاری وسیعی ندارند صرفه اقتصادی نداشته و مهندسی، طراحی، ساخت و احداث سوله های سنگین ارزان قیمت نبوده و صرفه اقتصادی ندارند.

سوله های سبک نیز سوله هایی هستند که مهندسی، طراحی، ساخت، احداث و بهره برداری از این سوله ها نسبت به سوله های سنگین زمان کوتاه تری داشته، ساخت و بهره برداری آن آسان بوده و امکان جابجایی سوله را نیز فراهم شده است به گونه ای که در تغیر مکان کلی کسب و کار، کارخانه یا خط تولید این امکان را به کار فرما و شاغل می دهد تا کلیت سوله را به همراه ماشین آلات و قطعات داخلی آن به مکان جدید مورد نظر انتقال داد.

سوله سبک به آن دسته از سازه‌های لوله‌ای گفته می‌شود که در مقایسه با سازه‌های مشابه دیگر وزن کمتری دارد، به همین جهت برای این سازه‌ها از عبارت سوله سبک استفاده می‌شود. سقف این نوع سازه فلزی طبق محاسبات خاص به صورت شیب دار طراحی می‌شود.

سوله سبک و قیمت ارزان

گفتیم که سوله سبک در مقایسه با سایر سازه‌های مشابه خود وزن کمتری دارد، این اختلاف وزن به دلیل مصرف کمتر آهن در این نوع سازه می‌باشد. بنابراین قیمت سوله سبک تفاوت قابل توجهی با سازه‌های سنگین دارد. اما لازم است که بدانید این سازه از مقاوت بالایی برخوردار می‌باشد و می‌تواند شرایط محیطی دشوار (بارش شدید باران و تگرگ، برف، وزش باد و طوفان، زلزله و …) را تحمل کند. در نتیجه سوله سبک استقامت بالایی دارد.

لیست شرکت های ساخت اسکلت فلزی

لیست شرکت های ساخت اسکلت فلزی

همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم امروزه با افزایش شرکت ها و کارخانه جات روز به روز نیاز به ساخت انواع سوله بیشتر می شود زیرا نسبت به ساخت و ساز ساختمان هم هزینه کمتری دارد  و هم در مدت زمان کمتری فرایند ساختش تمام می شود. در ادامه چند تا از بهترین شرکت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند را برای شما معرفی می کنیم.

·         شرکت بیستون سازه آذران

شرکت ها، کارخانجات انگشت شماری در زمینه طراحی و ساخت سوله ها و انواع آن ها وجود دارند از اعتبار بالایی برخوردار اند که بیستون سازه آذران یکی از معتبرترین و مطمئن ترین طراحان و سازندگان سوله های سبک و اسکلت فلزی می باشد.

بیستون سازه آذران با تیمی مطمئن و متخصص تمام وقت با طراحی، مهندسی، ساخت و احداث انواع سوله ها با بالا ترین و بهترین کیفیت، مصالح اولیه مرغوب و قیمت مناسب یکی از پر خواهان ترین شرکت های سازنده سوله است که در هر زمانی از سال با کادر مجربی که دارد به  ساخت و احداث انواع سوله با حساسیت بالا  می پردازد که توانسته رضایتمندی بالای کارفرمایان را به دست آورد.

به گونه ای که بیستون سازه آذران با انجام بیش از 200 پروژه با متراژ در کل حدودا بیش از یک میلیارد متر مربع یکی از معتبر ترین و بزرگ ترین شرکت های سازنده سوله در ایران است که در هر شهر از ایران به ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات و امکانات ساخت و احداث سوله می پردازد.

·         شرکت نگار فولاد سازه سبحانی

یکی دیگر از شرکت ها و کارخانجات بزرگ و معتبر در زمینه ساخت و احداث انواع سوله ها شرکت فولاد سازه سبحانی است که از ابتدا با ورود کردن به زمینه ساخت انواع سوله توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند.

لیست شرکت های ساخت اسکلت فلزی

·         شرکت سوله آبادگران مهرآرا

از دیگر شرکت های مهم و بزرگ در زمینه ساخت انواع سوله ها در داخل کشور و مورد تائید کافرمایان شرکت سوله آبادگران مهرآرا  است که نیم قرن تجربه و با در اختیار داشتن تعداد متعددی از تیم ها با مهارت و تخصص بالا در این زمینه به طراحی، مهندسی، ساخت و احداث تمامی سوله ها اعم از سوله های سبک، سنگین و مکانیزه، فوق سبک و... می پردازد.

·         شرکت مهندسی صنعتی سوله سازی ایرانیان

یکی از مهمترین شرکت هایی که در زمینه تولید و فروش انواع سوله فعالیت می کند سوله سازی ایرانیان است با تجربه طولانی که دارد توانسته مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کند.

·         شرکت پولاد گستر عتیق

در زمینه ساخت انواع سوله ها یکی از شرکت های بزرگی که در این زمینه فعالیت می کند پولاد گستر عتیق است با در اختیار داشتن تجارب بالای نیم قرن در زمینه طراحی، مهندسی، ساخت و احداث تمامی سوله ها اعم از سوله های سبک، سنگین و مکانیزه، فوق سبک  توانسته بین رقبا حرفی برای گفتن داشته باشد سوله هایی با کیفیت بالا تولید و روانه بازار کند.

نتیجه گیری

در این مقاله به بررسی بهریت شرکت ها در زمینه ساخت اسکلت های فلزی پرداختیم و محبوب ترین آن ها را به ترتیب برای شما معرفی کردیم که شرکت بیستون سازه رتبه یک این لیست را به خود اختصاص داده که شما می توانید بهترین سوله را با کیفیت بسیار بالا از این شرکت خوش نام تهیه کنید و نیاز خود را در زمینه سوله به طور کامل برطرف کنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید