با کشف پیکر دو کودک ۳ و ۵ ساله در بوستان ولایت تهران مشخص شد که آن ها خواهر و برادر هستند. دختر ۳ ساله جان باخته بود اما برادرش با حال وخیم زنده بود.

کشف پیکر ۲ کودک خردسال در یکی از بوستان‌های تهران! + جزییات ماجرا

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری، عامل اصلی گروگانگیری مرگبار دختربچه ۳ ساله دیروز در حالی برای تحقیق به دادسرای جنایی تهران منتقل شد که خانواده مقتول خواستار قصاص برای او شده‌اند.

تحقیقات در این پرونده از روز دوازدهم آبان و زمانی آغاز شد که زوجی افغان به اداره پلیس رفتند و خبر از ربوده شدن ۲ فرزند خردسالشان دادند.

بررسی‌ها نشان می‌داد که ۲ زن با معرفی خود به عنوان خیر و با این ادعا که قصد خرید کفش و لباس برای خواهر و برادر ۳ و ۵ساله دارند، آنها را ربوده و برای آزادی‌شان یک میلیارد تومان خواسته‌اند. در حالی که تحقیقات ادامه داشت، پیکر ۲کودک خردسال در بوستان ولایت پیدا شد. دختر ۳ساله جان باخته بود اما برادر ۵ ساله‌اش زنده بود و به بیمارستان منتقل شد.

در ادامه ۲ خیر قلابی که ۲ خواهر ۱۵ و ۱۸ ساله بودند دستگیر شدند و گفتند که مادرشان طراح نقشه گروگانگیری بوده است. آنها مدعی شدند که وقتی مادرشان برای هواخوری به پارک می‌رفته مادر بچه‌ها را در آنجا دیده و از زبان وی شنیده که وضعیت مالی خوبی دارند و برای همین نقشه ربودن بچه‌های این زن و اخاذی یک میلیاردی از آنها را کشیده است.

یکی از آنها گفت: پس از آدم‌ربایی، از آنجا که بچه‌ها بی‌تابی می‌کردند، مادرمان آنها را کتک زد و به آنها ترامادول و متادون خوراند و همین باعث مرگ دختربچه ۳ساله شد. ما هم از ترس پیکر هر دوی آنها را در پارک رها کردیم. در این شرایط مادر متهمان به اتهام قتل عمدی بازداشت شد.

درخواست قصاص برای قاتل دختر ۳ ساله

در ادامه اولیای دم که پدر ومادر کودک فوت شده بودند، راهی دادسرای جنایی تهران شدند و برای عامل اصلی گروگانگیری درخواست قصاص کردند. از سوی دیگر عامل اصلی آدم‌ربایی دیروز برای تحقیق به دادسرای جنایی تهران منتقل شد که در بازجویی‌ها گفت: من نه بچه‌ها را شکنجه دادم و نه به آنها ترامادول و متادون خوراندم. فقط دو سه نوبت، ‌یک چهارم قرص کلونازپام را به بچه‌ها دادم تا راحت بخوابند و بهانه مادرشان را نگیرند اما ناگهان حال هردوی آنها بد شد که من به‌شدت ترسیدم و از دخترانم خواستم، پیکر آنها را در پارک رها کنند تا مردم آنها را به بیمارستان برسانند. این زن با قرار قانونی بازداشت شده است و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

روزنامه ایران هم درباره این حادثه نوشت: روز گذشته متهم اصلی (مادر) که طراح این نقشه بود زمانی که در مقابل بازپرس جنایی قرار گرفت، ادعای عجیبی را مطرح کرد. او گفت: مدتی قبل با مادر بچه‌ها در پارک آشنا شدم. او گفت یک نفر برایش ایجاد مزاحمت کرده و پول خواسته و اگر نتواند پولی را که آن فرد می‌خواهد فراهم کند، او مدارک را برملا می‌کند.

متهم ادامه داد: مادر بچه‌ها پیشنهاد داد که آنها را بدزدم و درخواست یک میلیارد تومان از خانواده داشته باشم. بعد از دریافت پول ۲۰ میلیون تومان را خودم به عنوان دستمزد بردارم و مابقی را او به فردی می‌دهد که تهدیدش می‌کند. من دارویی به بچه‌ها ندادم و آنها را کتک نزدم. فقط به سفارش مادر بچه‌ها به آنها داروی دیازپام دادم. مادر بچه‌ها گفت روزی سه وعده می‌توانم به آنها داروی خواب‌آور بدهم تا بخوابند و کسی از ماجرا باخبر نشود.

در حالی که زن تبهکارچنین ادعایی دارد، مادر و پدر دختر ۳ ساله منکر ادعای این زن شده و خواهان قصاص عامل قتل فرزندشان هستند. متهم به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی پایتخت در اختیار کارآگاهان اداره دهم قرار داده شد و تحقیقات ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید