چالش آلودگی هوای تهران در این روزها با نارنجی شدن هوای پایتخت باز هم پررنگ شده است و پیش بینی حاکی از افزایش آلودگی هوا طی امروز و فردا است.

نتیجه جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران اعلام شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران بر ممنوعیت فعالیت‌های ورزشی در فضای باز تاکید کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در پایان جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه وضعیت هوا در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد باید شهروندان بر اساس آموزش‌هایی که از طریق رسانه‌ها ارائه می‌شود خود مراقبتی را در دستور کار خود قرار دهند و به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند.

فعالیت ورزشی در فضای باز ممنوع شد

عابد ملکی افزود: ممنوعیت فعالیت‌های ورزشی در فضای باز، تردد حداقلی گروه‌های حساس از جمله کودکان، زنان باردار، بیماران قلبی، عروقی و تنفسی و سالمندان و همچنین استفاده از ماسک‌های مناسب همچون N ۹۵ برای روزهایی که شرایط هوا در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار می‌گیرد باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت وارونگی هوا و احتمال تداوم شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس باید شهروندان توصیه‌های خودمراقبتی را جدی بگیرند. همچنین در جلسه امروز تاکید شد در صورت تشدید آلودگی هوا جلسه کارگروه اضطرار برگزار و مصوبات متعاقبا اعلام خواهد شد.

با توجه به تشدید آلودگی هوای تهران در دو روز گذشته و قرارگیری عدد شاخص آلودگی کیفیت هوای تهران بر روی عدد ۱۱۲ و احتمال افزایش آلودگی هوا ظرف امروز و فردا کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران تشکیل جلسه داد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید