داشتن استایل شیک، اعتمادبه نفس فرد را بالا می برد. این موضوع برای دوره دانشجویی اهمیت زیادی دارد؛ چون مردم به دانشجوها طور دیگری نگاه می کنند.

انواع استایل زمستانی دانشجویی شیک و ترند

مسئله جالب این است که هر فصلی استایل متناسب خود را دارد؛ مثلاً یکی از بهترین لباس ها برای زمستان، هودی مردانه است و این موضوع برای محیط آکادمیک هم صدق می کند.

اگر شما هم دوست دارید این دوره زیبا و پرخاطره زندگی خود را عالی بگذرانید، بهتر است این مقاله را کامل بخوانید. در ادامه انواع استایل زمستانی دانشجویی را بررسی می کنیم.

انواع استایل زمستانی دانشجویی مردانه

برای آقایان انواع لباس های گرم را می توان در استایل زمستانی دانشجویی دید؛ از پیراهن های ضخیم گرفته تا بافت و کاپشن. برای پیدا کردن استایل زیبا و مختص خودتان به نمونه های زیر نگاهی بیندازید:

استایل دارک دانشجویی

یکی از زیباترین تیپ های دانشجویی برای پسران جوان استایل دارک است. اگر با این تیپ آشنا باشید حتماً می دانید که دارک، همان استایل تیره و مشکی است. اگر دوست دارید ساده و جدی دیده شوید، می توانید یک یقه اسکی مشکی بپوشید و آن را با شلوار کتان و نیم بوت خاکستری تیره ست کنید.

تیپ با بافت

انواع استایل زمستانی دانشجویی شیک و ترند

آقایانی که دوست دارند از تیپ رسمی فاصله بگیرند، می توانند یک پلیور آبی یقه گرد بپوشند و زیر آن یک پیراهن سفید یقه گرد به تن کنند. این استایل با شلوار جین آبی نفتی و نیم بوت چلسی کاراملی فوق العاده می شود. برای خرید انواع بافت مردانه می توانید محصولات فروشگاه دایان شاپ را ببینید.

با کاپشن چهارخانه

یکی دیگر از لباس های زیبای استایل زمستانی دانشجویی برای آقایان، کاپشن فلانل یا چهارخانه است. این کاپشن ها خیلی شیک هستند و در رنگ های مختلف وجود دارند. ست مناسب با این سبک کاپشن، تیشرت یا پیراهن ساده است. می توانید زیر این نوع کاپشن، تیشرت ساده سفید یا مشکی بپوشید و استایلتان را با شلوار جین تیره دودی یا آبی تکمیل کنید.

با هودی

انواع استایل زمستانی دانشجویی شیک و ترند

اگر دنبال لباسی شیک و گرم برای روزهای سرد سال هستید، بهتر از هودی مردانه پیدا نمی کنید. در حال حاضر هودی و سویشرت مردانه جزو محبوب ترین و پرکاربردترین لباس های پاییزه و زمستانی به حساب می آیند. هودی بهترین ایده برای آقایانی است که دوست دارند فانتزی و متفاوت در دانشگاه ظاهر شوند. در محیط تحصیلی ترجیحاً هودی های ساده را به همراه شلوار جین راسته یا اسلیم فیت به کار ببرید و کنار آن کتانی اسپرت برندهایی مثل نایک یا آدیداس بپوشید.

استایل با کاپشن چرم

پسران جوانی که دوست دارند شیک به نظر برسند و نظر دخترهای دانشگاه را به خود جلب کنند، باید کاپشن چرم بپوشند. فراموش نکنید قیمت کاپشن چرم مردانه در فروشگاه دایان شاپ ارزان است؛ پس فرصت خرید  را از دست ندهید. ترکیب کاپشن چرم با شلوار جین مشکی و نیم بوت کلارک محشر می شود.

انواع استایل دانشجویی زمستانی برای خانم ها

اهمیت استایل زمستانی دانشجویی برای خانم ها کمتر از آقایان نیست! اکثر استایل هایی که در ادامه معرفی شده اند، علاوه بر شیک بودن متناسب با حال و هوای دانشگاه هستند.

استایل با مانتو کتی

یکی از زیباترین ایده های پوشش دخترانه برای دانشگاه، مانتو کتی است. می توانید رنگ های مختلف این مانتو را با مقنعه مشکی و شلوار جین لگ دودی رنگ، ست کنید و شیک و دلربا در دانشگاه حاضر شوید. البته می توانید از شلوارهای جین مام فیت نیز استفاده کنید.

با مانتو آستین کیمونو

انواع استایل زمستانی دانشجویی شیک و ترند

اگر دوست دارید کمی فانتزی تر در دانشگاه حضور پیدا کنید، مانتو آستین کیمونو بهترین گزینه است. پیشنهاد می کنیم رنگ های طوسی، صدفی یا خاکستری این مدل مانتو را در اولویت قرار دهید و زیبایی تیپتان را با شلوار لی اسلیم فیت و کتانی های نیوبالانس چندبرابر کنید.

با مانتو اسپرت

انواع استایل زمستانی دانشجویی شیک و ترند

«استایل زمستانی دانشجویی» با مانتوی اسپرت نیز امکان پذیر است. از آنجایی که روی تیپ پاییزه و زمستانه تمرکز کرده اید، ترجیحاً کتانی های ساقدار یا نیم بوت بپوشید. می توانید شالی متناسب با طرح و رنگ مانتو انتخاب کنید. 

چرا از فروشگاه دایان شاپ خرید کنیم؟

فروشگاه دایان شاپ یکی از سایت های معتبر ایرانی است که در زمینه تجارت الکترونیک و فروش محصولات باکیفیت و ارزان فعالیت دارد. به همین خاطر می توانید برای خرید انواع لباس مردانه و زنانه به خصوص کاپشن خلبانی مردانه این فروشگاه را مدنظر قرار دهید و یک خرید رویایی و خاطره انگیز را با آن تجربه کنید.

حرف آخر

اگر تصمیم گرفتید تا امسال یک استایل زمستانی دانشجویی شیک و خیره کننده داشته باشید، باید از همین حالا برای خرید لباس های مناسب و ارزان اقدام کنید.

آقایان می توانند جذاب و خوش استایل در محیط دانشگاه حضور داشته باشند، به این شرط که اصول و معیارهای استایل زمستانی را رعایت کنند. خانم ها نیز در صورتی که لباس مناسبی برای خود در نظر بگیرند، این فرصت را دارند تا زیبا و دل فریب در محیط آکادمیک حاضر شوند.

کد خبرنگار: ۹
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید