سرهنگ مصطفی کول زاده رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان، از ۵ کشته و ۳ مجروح بر اثر حادثه رانندگی در محور ایرانشهر-سرباز خبر داد.

جزییات مرگ ۵ نفر در سیستان و بلوچستان

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان از برخورد یک دستگاه سواری پراید با وانت نیسان در محورایرانشهر –سرباز و فوت ۵ تن و مجروحیت ۳ نفر، در اثر این برخورد خبرداد.

سرهنگ مصطفی کول زاده گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور ایرانشهر-سرباز، ماموران انتظامی به همراه عوامل امدادی جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پس از حضور در محل مشاهده کردند که یک دستگاه خودرو سواری پراید با یک دستگاه وانت نیسان برخورد کرده که در این حادثه ۵ نفر جان خود را از دست داده و ۳ نفر دیگر مجروح شده اند.
رئیس پلیس راه جنوب استان با بیان اینکه علت تصادف برابر نظریه کارشناسان پلیس راه تجاوز به چپ از سوی راننده خودروی سواری پراید اعلام شده است عنوان کرد: با توجه به اینکه رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از بروز اینگونه حوادث تلخ پیشگیری می کنند از رانندگان خواست تا این قوانین را با جدیت تمام مورد توجه قرار دهند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید