آیفون‌ها یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های دنیا هستند که صدها میلیون نفر آن را خریداری کرده‌اند. با توجه به گوشی‌های اخیر اپل تفاوت چندانی با همدیگر نداشته‌اند، آیفون‌هایی مانند آیفون ۱۳ نیز با عملکرد پرچم‌داری و سهولت در استفاده خودشان هنوز هم محبوب تلقی می‌شوند.

ترفندهای مهمی که دارندگان آیفون ۱۳ باید بدانند

این گوشی هنوز هم جایگاه خود را به‌عنوان یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند در بازار تثبیت کرده است. آیفون ۱۳ پرو مکس و پرو طرفداران زیادی در بازار دارند. با این حال، اغلب افراد به سادگی از آیفون ۱۳ خود برای برقراری تماس و شرکت در تماس‌ها یا بررسی حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خودشان استفاده می‌کنند.

با این حال، ویژگی‌های هوشمند متعددی هم وجود دارد که هیچ کس ممکن است در هنگام خرید آیفون ۱۳ به آن‌ها توجه نداشته باشد. در ادامه ما قصد داریم که این ویژگی‌ها را بیان کنیم. اگر در حال رانندگی هستید، می‌توانید گزینه پاسخ با متن را در هنگام دریافت تماس انتخاب کنید. در این شرایط به سادگی پیامی برای آن‌ها ارسال خواهد شود. می‌توانید یک سری پاسخ‌های متنی سفارشی را در کنار سه پاسخ سفارشی در این بخش داشته باشید و متون فارسی خود را هم تنظیم کنید. به سادگی کافی است که بخش تنظیمات رفته و سپس Phone کلیک کنید. گزینه‌ای به نام Respond with Text وجود دارد و می‌توانید پاسخ‌های سفارشی خود را در آن تنظیم کنید.

جذابیت خرید آیفون ۱۳

یک ابزار اندازه گیری هم در این گوشی وجود دارد و به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از دوربین پشتی، اشیا را اندازه گیری کند. همچنین می‌توانید از ابزار سطح هم بررسی زاویه سطح یک جسم استفاده کنید. می‌توانید عکس‌های خصوصی خود را در این گوشی مخفی کنید. عکس‌های خصوصی یا حساس زیادی در آیفون ۱۳ شما می‌تواند وجود داشته باشد که نمی‌خواهید کسی آن‌ها را ببیند. می‌توانید عکس‌ها را از برنامه Photos خود در پوشه Hidden پنهان کنید. به سادگی تصویرهایی را که می‌خواهید مخفی کنید را انتخاب کرده و روی دکمه اشتراک گذاری کلیک کنید و سپس Hide را انتخاب کنید. می‌توانید تصاویر مخفی را در پوشه مخفی که توسط قفل Face ID ایمن‌سازی شده است، پیدا کنید.

با آیفون ۱۳ پرو مکس و سایر مدل‌های این سری برخی از ویژگی‌های متمایز کننده با گوشی‌های اندرویدی را هم خواهید داشت. یکی از آن‌ها گزینه روشن کردن هشدارهای فلش برای اعلان‌ها است. برای روشن کردن این قابلیت، به تنظیم رفته و سپس Accessibility را انتخاب کنید. سپس روی Audio/Visual کلیک کرده و گزینه LED Flash for Alerts را فعال کنید. همچنین می‌توانید جلوه‌های مربوط به Live Photo را نیز در گوشی خود عوض کنید. Live Photos به کاربران این امکان را می‌دهد که لحظات عالی زندگی را به عنوان یک عکس ثابت همراه با یک ویدیوی ۲ ثانیه‌ای ثبت کنند. این ویژگی همچنین به کاربران اجازه می‌ٔهد تا جلوه‌های Live Photo را تغییر دهند تا آن آیتم به شکل بومرنگ درآید.

ترفندهای مهمی که دارندگان آیفون ۱۳ باید بدانند

امکانات بیشتری با آیفون ۱۳ پرو مکس

برای استفاده از Live Photos می‌توانید به برنامه Photos رفته و یک عکس لایو را باز کنید. سپس روی فلش سمت چپ بالا کلیک کرده و لیستی از گزینه‌هایی مانند Loop و Long Exposure را تماشا کنید. می‌توانید به انتخاب خود از بین این افکت‌ها انتخاب کرده و لحظات زیبایی را خلق کنید. آیفون ۱۳ پرو مکس به واسطه دوربین سه گانه و بزرگ‌تر شدن اندازه سنسورها هم اکنون می‌تواند میزان نور بیشتری را به داخل هدایت کند. این روند سبب می‌شود که کیفیت عکس برداری تا حد زیادی تحت تاثیر قرار گرفته و بتوانید مانند یک کارگردان حرفه‌ای هم فیلم‌برداری کنید.

کیفیت عکس برداری در نور شب هم توسعه بیشتری پیدا کرده است. تراشه A۱۵ در این گوشی از هر گوشی اندرویدی قوی‌تر است و همین کمک می‌کند که هم بازی‌ها به خوبی اجرا شده و هم در اجرای برنامه‌ها و تماشای فیلم‌ها سرعت خوبی را تجربه کنید. پردازنده گرافیکی در آیفون ۱۳ پرو مکس و پرو دارای ۵ هسته است و یک هسته بیشتر نسبت به مدل‌های استاندارد دارد. همین سبب می‌شود که کاربران خریدار زیادی به فکر خرید این گوشی افتاده و چندین سال بدون مشکل از آن بهره ببرند. در چنین زمانی که وضعیت آیفون ۱۴ جهت ورود به کشور مشخص نیست، همچنان می‌توانید روی آیفون ۱۳ پرو مکس و گزینه‌های دیگر حساب ویژه‌ای باز کنید.

خرید از بازرگانی سیب

فروشگاه بازرگانی سیب یکی از بهترین گزینه‌هایی است که برای خرید اقساطی می‌توانید به سراغ آن بروید. برای خرید آیفون ۱۳ از این سایت می‌توانید تنها ۴۰ درصد از مبلغ کل گوشی‌ها را پرداخت کرده و مابقی را در اقساط ۳ الی ۱۲ ماهه ارائه کنید. فراموش نکنید که بازرگانی سیب سایر محصولات اپل مانند اپل واچ و مک بوک را نیز در تمامی مدل‌ها در اختیار شما قرار داده است.

اپل واچ سری ۸ و اپل واچ اولترا در کنار اپل واچ SE جدید که در مراسم رونمایی از آیفون ۱۴ معرفی شدند هم قابل دریافت از طریق بازرگانی سیب هستند.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید