سرهنگ عیسی گوهری رئیس پلیس راه استان کردستان، جزییات واژگونی اتوبوس در محور دهگلان ـ سنندج و آمار مصدومان را تشریح کرد.

واژگونی اتوبوس مسافربری در کردستان / آمار مصدومان اعلام شد

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، رئیس پلیس راه استان کردستان از واژگونی اتوبوس در محور دهگلان ـ سنندج و مصدومیت ۱۴نفر خبر داد.

سرهنگ عیسی گوهری با اشاره به واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری تهران-سنندج در کیلومتر ۱۰ محور دهگلان اظهار داشت: این حادثه ساعت ۶ صبح امروز رخ داده است.

وی با بیان اینکه این اتوبوس مسافربری ۱۴ مسافر داشته که در مسیر دهگلان به سنندج با گاردیل کنار جاده برخورد و واژگون می‌شود، افزود: در این حادثه سر صحنه کسی فوت نکرده، اما حال دو نفر از مصدومان وخیم گزارش شده به طوری‌که دست یکی از آنان قطع شده و دیگری در حال احیا است.

رئیس پلیس راه استان کردستان علت این حادثه را عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی راننده عنوان کرد و گفت: مجروحان با آمبولانس فوریت‌های پزشکی به بیمارستان دهگلان و کوثر سنندج منتقل شدند.

وی بیان کرد: مسیر این حادثه در نزدیکی روستای سراب قروه کفی و یک‌نواخت است و جزو نقاط حادثه‌خیز نیز نبوده، اما خستگی راننده کار دست مسافران داد.

گوهری با اشاره به اینکه در این فصل پاییز در پی بارش‌ها شاهد لغزندگی و این وضعیت به مراتب از جاده یخ‌بندان خطرناک‌تر است، تصریح کرد: رانندگان پس از استراحت کامل و اطمینان از سلامتی خود با سرعت مطمئنه رانندگی کنند تا خواب‌آلودگی باعث چنین حوادث تلخی نشود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید