۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۴:۰۱
کد خبر: 55399514

همراه ما یک گردشگری در ملبورن استرالیا را تجربه کنید.

شهر زیبای ملبورن

سلام نو-سرویس گردشگری: شهر زیبای ملبورن پایتخت ایالت ویکتوریا است. این شهر حدود ۵ میلیون نفر جمعیت دارد که پایتخت فرهنگ و هنر، مد و ورزش کشور استرالیا نام گرفته است. عاشقان فوتبال بهتر است بدانند که فوتبال استرالیایی نیز در شهر ملبورن ابداع شده است. همچنین ملبورن مرکز فیلمسازی و سینما، رقص‌های چشم‌نواز از جمله باله و شافل است. همراه ما یک گردشگری در ملبورن استرالیا را تجربه کنید.

باغ کارلتون

گردشگری در ملبورن استرالیا

باغ کارلتون با شصت و چهار هزار هکتار مساحت در شمال شرقی منطقه مرکزی شهر ملبورن واقع شده است. باغ کارلتون تنها شامل گل، گیاه و درختان نیست، بلکه شامل موزه، سینما، زمین‌های تنیس مدرن و حتی زمین بازی کودکان است. باغ کارلتون مجموعه‌ای چشم‌نواز از انواع زیبای گل و گیاه است که شامل درختان بلوط انگلیسی با برگ‌های سفید، درختان صنوبر سفید، سدر و درخت بلوط بوقلمون و درختچه‌های همیشه بهار مانند انجیر خلیج و گل تخت سالیانه است. همچنین دو دریاچه زینتی کوچک در بخش جنوبی باغ بنا شده‌اند که زیبایی این باغ سرسبز را صد چندان می‌کنند. باغ کارلتون شامل حیات‌وحش سرگرم کننده‌ای از جمله اردک و جوجه اردک‌ها در بهار و کاکابوراس است. خفاش گودل گلد و خفاش‌های سفیدپوست برای شکار حشرات باغ وجود دارد. شما می‌توانید این زیستگاه گیاهی و جانوری بی‌نظیر را در یک باغ به تماشا بنشینید.

کلیسای سنت پاتریک مقدس

گردشگری در ملبورن استرالیا

کلیسای سنت پاتریک مقدس ملبورن از قدیمی‌ترین و مرتفع‌ترین کلیساهای استرالیا است. ساخت این بنای مقدس عظیم در اواسط قرن نوزدهم آغاز و تا هفتاد سال ادامه داشته است. کلیسای پاتریک مشهور به نام کلیسای کلان شهر متعلق به مسیحیان کاتولیک رومی است که توسط اسقف اعظم شهر ملبورن اداره می‌شود. کلیسای سنت پاتریک در منطقه شرقی شلوغ و پرتردد واقع شده است. اگر قصد گردشگری در ملبورن استرالیا را دارید، می‌توانید پس از خیابان‌گردی در آلبرت، لنسداونا و گیسبون پا به این شاهکار عظیم بگذارید.

موزه مدرن ملبورن

گردشگری در ملبورن استرالیا

موزه ملبورن با سبک معماری مدرن در سال ۱۸۵۴ در باغ کارلتون تاسیس شده است. فضای باز موزه شامل بخش تاریخ طبیعی و فرهنگی است. فروشگاه‌های سوغاتی در محوطه اطراف موزه بازدید و خرید سوغاتی را برایتان جذاب می‌کند. بخش فرهنگی این موزه فرهنگ مردمان اولیه بانجیلاکا و همچنین آداب و رسوم زندگی مردمان و جامعه این کشور را به نمایش گذاشته است. بخش جذاب موزه شامل اسکلت حیوانات، پرندگان و حشرات بومی این سرزمین است که تنها نامی از آن‌ها باقی مانده است.

موزه ملی هوانوردی ملبورن استرالیا

موزه هوانوردی استرالیا سال ۱۹۶۴ در فرودگاه مورابین شهر ملبورن تاسیس شد. هنگام گردشگری در ملبورن استرالیا حتما بازدید از موزه هوانوردی را در برنامه خودتان بگنجانید. این موزه شامل مجموعه‌ای بی نظیر از ۵۰ هواپیمای نظامی و مسافربری ساخته و طراحی شده توسط متخصصان استرالیایی است.

گالری ملی ویکتوریا

گردشگری در ملبورن استرالیا

گالری ملی ویکتوریا در لیست گردشگری ملبورن استرالیا قرار دارد. این گالری جزء قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین گالری‌های هنری استرالیاست که آثار هنرمندان استرالیایی را به نمایش می‌گذارد. هنگام مراجعه به این گالری می‌توانید بیش از ۶۳ هزار اثر هنری بی‌نطیر را از نزدیک ببینید.

کد خبرنگار: ۲۱
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهرسام IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
    0 0
    عالی بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید