همراه ما با جاذبه‌های گردشگری پرث استرالیا آشنا شوید.

استرالیا

سلام نو-سرویس گردشگری: شهر پرت یا پرث پایتخت ایالت استرالیای غربی است. پرث چهارمین شهر بزرگ کشور استرالیا است که بیش از دو میلیون نفر در آن ساکن هستند. این کلان شهر زیبا حدود ۳۸۰۰ کیلومتر تا سیدنی استرالیا و با سایر مراکز جمعیتی کشور استرالیا فاصله زیادی دارد. با این وجود در لیست بهترین شهرهای جهان برای زندگی قرار دارد. فرودگاه بین‌المللی این شهر چهارمین فرودگاه پر رفت و آمد استرالیا است. و کارخانه‌های دو برند خودروسازی استرالیایی در این شهر مشغول به کار هستند. همراه ما با جاذبه‌های گردشگری پرث استرالیا آشنا شوید.

رستوران اموسه و فرندز

جاذبه‌های گردشگری شهر پرث در استرالیا + عکس

جاذبه‌های گردشگری شهر پرث استرالیا تنها شامل مکان‌های تاریخی و دیدنی نیست. بلکه رستوران‌های منحصربفردی در این شهر مشغول به کار هستند که خوردن یک وعده غذایی در آن‌ها به اندازه گشت و گذار در شهر جالب و جذاب است. رستوران اموسه یکی از رستوران‌های با کیفیت شهر پرث استرالیا است که غذاهایش را با تزیینات زیبایی سرو می‌کند. با خیال راحت از هزینه‌ای که کرده‌اید، لذت ببرید. رستوران فرندز یکی دیگر از رستوران‌هایی است که علاوه بر محیط جذاب و دیدنی غذاهای بسیار لذیذی را سرو می‌کند که تا مدت‌ها مزه آن‌ها را به یاد خواهید داشت.

کلیسای مریم مقدس شهر پرث استرالیا

جاذبه‌های گردشگری شهر پرث در استرالیا + عکس

کلیسای مریم مقدس در سال ۱۸۶۸ در شهر پرث استرالیا ساخته شد. این کلیسای زیبا و بزرگ دارای معماری بی‌نظیری است که توجه هر گردشگری را به سمت خود جذب می‌کند. علاوه بر نمای خارجی زیبای این کلیسا، معماری و بنای داخلی آن نیز چشم‌نواز بوده و سالانه گردشگران بسیاری برای بازدید از کلیسای مریم مقدس تور جاذبه‌های گردشگری پرث استرالیا را انتخاب می‌کنند. کلیسای مریم مقدس در شب به طور مهیجی نورپردازی می‌شود که جذابیت این معماری نئوگوتیک را صد چندان می‌کند.

موزه پرث مینت

جاذبه‌های گردشگری شهر پرث در استرالیا + عکس

کشور استرالیا دارای موزه‌های تاریخی بسیاری است، اما موزه پرث مینت مجموعه‌ای کامل و بی‌نظیر از سکه‌های طلا قدیمی و قیمتی است. موزه پرث مینت علاوه بر نمایش سکه‌ها مراحل کشف سکه‌ها و معادن طلا و ذوب و ضرب آن‌ها را به اطلاع عموم می‌رساند. در این موزه تور سکه سازی زنده نیز برگذار می‌شود که می‌توانید مراحل ساخت و ضرب سکه را از نزدیک ببینید. موزه پرث به ضرابخانه پرث نیز مشهور است که از قدیمی‌ترین ضرابخانه‌های سکه و شمش طلای جهان است.

برج بل یا ناقوس

جاذبه‌های گردشگری شهر پرث در استرالیا + عکس

برج ناقوس یا بل ساختمانی به ارتفاع ۸۲۵ متر یکی از جاذبه‌های گردشگری پرث استرالیا است. این برج عظیم از مس و شیشه ساخته شده که به دلیل ارتفاع و جذابیت آن به نماد پرث استرالیا مشهور شده است. برج ناقوس همانند نامش دارای ۱۸ ناقوس است که بزرگترین مجموعه ناقوس‌های جهان را دربر دارد.

باغ وحش پرث

جاذبه‌های گردشگری شهر پرث در استرالیا + عکس

باغ وحش پرث از جاذبه‌های گردشگری پرث استرالیا است که انواع حیوانات بومی استرالیا در آن زندگی می‌کنند. تمامی سنین حتی بزرگسالان از بازدید این باغ وحش لذت خواهند برد. علاوه بر حیوانات زنده، مجسمه حیوانات منقرض شده مانند دایناسورها در این باغ وحش یافت می‌شوند.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید