۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۴:۰۱
کد خبر: 55399435

بخش جنگلی پارک وسایل بازی و تفریحی جالبی به نام دزدان دریایی کارائیب برای کودکان تهیه دیده و قسمت‌های دیگر شامل کروز جنگلی، سفر اکتشافی حیات وحش و راه آهن رودخانه غربی است.

سفر به توکیو

سلام نو-سرویس گردشگری: کلان شهر توکیو پایتخت رسمی کشور ژاپن است. توکیو در شرق جزیره هونشوی ژاپن واقع شده‌ و یکی از استان‌های ۴۷ گانه کشور ژاپن محسوب می‌شود. کلان شهر توکیو در ابتدا یک دهکده ماهیگیری کوچک به نام ادو بود. اما رفته رفته پیشرفت کرد و به شهر بزرگی تبدیل شد که در قرن ۱۸ میلادی در لیست بزرگ‌ترین شهرهای جهان قرار گرفت. توکیو بارها در اثر زلزله، آتش سوزی و جنگ کاملا ویران شده، ولی قدرت‌مندتر از قبل بازسازی خود را آغاز کرده و زیبایی صد چندانی را به دست آورده است. به همین چشم انداز کنونی این کلان شهر با معماری مدرن بسیار جذاب است. همراه ما سفر به توکیو ژاپن را تجربه کنید.

موزه ملی هنر غربی توکیو

سفری مجازی به توکیو ژاپن + عکس

هنگام سفر به توکیو توری که با آن همراه هستید شما را به دیدن موزه ملی هنر غربی توکیو خواهد برد. موزه ملی هنر غربی با سبک معماری فرانسوی-سوئیسی، لوکوربوزیه در لیست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است و این موضوع زیبایی و عظمت آن را به رخ بازدیدکنندگان می‌کشد. اولین گالری هنری عمومی که به طور کاملا اختصاصی هنر غربی را در کشور ژاپن به نمایش می‌گذارد، موزه ملی هنر غربی در کلان شهر توکیو است. موزه ملی هنر غربی شامل ۴۵۰۰ اثر هنری از جمله مجسمه و نقاشی، از قرن ۱۴ میلادی تا اوایل قرن بیستم است که کارهای هنری سزان، پیکاسو، ونگوگ و روبنس را به نمایش عموم گذاشته است.

دیزنی لند توکیو

سفری مجازی به توکیو ژاپن + عکس

همه با شنیدن نام دیزنی لند به یاد کارتون‌های زیبای دوران کودکی خود از جمله سیندرلا، سفیدبرفی و هفت کوتوله و... می‌افتند. دیزنی لند کلان شهر توکیو، اولین دیزنی لندی است که در خارج از کشور آمریکا بنا شده است. این پارک دیزنی لند معماری کاملا شبیه به دیزنی لند کالیفرنیا و مجیک کینگ‌دام دارد و با الهام از شخصیت‌های کارتونی کمپانی والت دیزنی در ۱۵ آوریل ۱۹۸۳ میلادی افتتاح شد. کارناوال عروسک‌های والت دیزنی که با نورپردازی مهیج و موسیقی‌های زیبا همره است، هر شب کلی کودک و بزرگسال را به این پارک می‌کشاند. جاذبه‌های بسیاری در دیزنی لند توکیو وجود دارد که پرطرفدارترین قسمت آن قصر هیجان انگیز سیندرلا است که به نماد این پارک بدل شده است. بخش جنگلی پارک وسایل بازی و تفریحی جالبی به نام دزدان دریایی کارائیب برای کودکان تهیه دیده و قسمت‌های دیگر شامل کروز جنگلی، سفر اکتشافی حیات وحش و راه آهن رودخانه غربی است. وسترن لند قسمتی از پارک است که طبق منطقه غربی آمریکا در قرن نوزدهم مدل سازی و ساخنه شده که ترن هوایی مهیجی را در خود جای داده است.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید