۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴
کد خبر: 55399432

کلان شهر توکیو پایتخت کشور شکوفه‌های گیلاس است که جاذبه‌های بسیاری را در خود جای داده است. اطلاعات گردشگری برای سفر به پایتخت ژاپن را از متن زیر به دست آورید.

پایتخت ژاپن

سلام نو-سرویس گردشگری: افراد اهل سفر همیشه به دنبال کشف مقصدی عالی برای گردشگری خود هستند. حال اگر مقصدی دلپسند بیابند، نکته مهم دیگری که فکر آن‌ها را مشغول می‌کند یافتن جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های دیدنی است. در واقع مقصد گردشگری بدون داشتن اطلاعاتی از مکان‌های دیدنی و تاریخی ارزشی ندارد. کشور مدرنیته و صنعتی ژاپن انتخابی عالی برای تفریح و مسافرت است. تلفیق معماری سنتی ژاپنی با مدرن، ساختمان‌ها و مکان‌های جدید جذابی را پدید آورده که هر گردشگر و جهان‌گردی را راهی آنجا می‌کند. کلان شهر توکیو پایتخت کشور شکوفه‌های گیلاس است که جاذبه‌های بسیاری را در خود جای داده است. اطلاعات گردشگری برای سفر به پایتخت ژاپن را از متن زیر به دست آورید.

باغ ملی شینجوکو گیوئن توکیو

سفری به پایتخت ژاپن

باغ ملی شینجوکو گیوئن یا پارک شینجوکو گیوئن با 58.3 هکتار مساحت، در سال 1906 میلادی به عنوان یک باغ سلطنتی ساخته شد که پس از پایان جنگ جهانی دوم به باغ ملی بدل شد. بخش شمالی این پارک شلوغ و محبوب، شامل باغ‌هایی به سبک انگلیسی و فرانسوی و منطقه جنوبی باغ‌هایی به سبک ژاپن سنتی است. باغ شینجوکو شامل 20 هزار درخت که حدود 1500 اصله از آن‌ها درخت گیلاس هستند. حتما فیلم یا عکس شکوفه‌های گیلاس ژاپن در فصل بهار را دیده‌اید. این زیبایی وصف ناپذیر در باغ شینجوکو در فصل بهار قابل مشاهده است. اگر هنگام سفر به پایتخت ژاپن دنبال مکانی برای استراحت، تفریح و دیدن مردم محلی هستید، بازدید از باغ ملی شینجوکو را در لیست گردش خود قرار دهید.

منطقه خرید گینزا توکیو

سفری به پایتخت ژاپن

هنگام سفر یکی از مهم‌ترین نکاتی که به خصوص برای بانوان مهم است، بازدید مراکز خرید است. منطقه خرید گینزا، بزرگ‌ترین و گران‌ترین منطقه خرید توکیو ژاپن است. فروشگاه‌ها و مراکز خرید این منطقه در عین گران بودن، بهترین و لاکچری‌ترین نیز به حساب می‌آیند. اگر در سفر به پایتخت ژاپن دنبال خرید کالاهای لوکس بودید، حتما سری به منطقه خرید گینزا بزنید. نگران قیمت‌ها نباشید، حتی اگر توانایی خرید نداشتید بازدید رایگان از این مجموعه خرید مدرن بسیار جالب و جذاب است. علاوه بر مراکز خرید، این منطقه شامل رستوران‌ها، کافه‌ها و مراکز تفریحی است که گردش خاطره انگیزی را برایتان به ارمغان می‌آورد.

پل رنگین کمان

سفری به پایتخت ژاپن

پل زیبای رنگین کمان توکیو ژاپن در منطقه میناتو و بر روی خلیج توکیو احداث شده است. این پل 798 متر ارتفاع دارد که بین سال‌های 1987 تا 1993 در دست ساخت بوده است. پل رنگین کمان به این دلیل اینگونه نامگذاری شده است که در برخی از روزهای خاص سال با نورپردازی همانند رنگین کمان می‌شود. در سفر به پایتخت ژاپن به طور کاملا رایگان از این پل زیبا دیدن کنید.

رودخانه مگورو توکیو

سفری به پایتخت ژاپن

رودخانه مگورو کلان شهر توکیو جزء رودهای جاری است. این رودخانه که دارای دو شاخه کیتزاوا و کاراسویاما است در حوالی ایستگاه راه آهن تنوزو آیرکی به خلیج توکیو سرریز می‌شود. درختان گیلاسی که در اطراف این رودخانه سربرافراشته‌اند، در فصل بهار قاب چشم نوازی را برای گردشگرانی که سفر به پایتخت توکیو را انتخاب کرده‌اند، ایجاد می‌کند. بازدید این محیط زیبا برای شما مسافران عزیز کاملا رایگان است. از بو و زیبایی شکوفه‌های بهاری گیلاس لذت ببرید.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید