۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶
کد خبر: 55399429

درادامه همراه ما باشیدتا جاذبه‌های دیدنی توکیو را بشناسید.

جاذبه های توکیو

سلام نو-سرویس گردشگری: توکیو در زبان ژاپنی به معنای پایتخت شرقی است که نام کهن آن تا پیش از اواسط قرن نوزدهم ادو بود. مردمان ادو با شغل ماهیگیری زندگی می‌گذراندند، زیرا در کناره رودخانه زندگی می‌کردند. رفته رفته توکیو گسترده‌تر شد و کلان شهر توکیو نام گرفت. این شهر بلایای طبیعی بسیاری را پشت سر گذاشته که آن را به ویرانه‌ای بدل کرده است. جهنگ جهانی دوم یک سوم شهر را در آتش سوزاند، اما اهالی توکیو پا پس نکشیدند و کنار هم توکیو را مدرن‌تر و زیباتر از قبل بازسازی کردند. اکنون کلان شهر توکیو پس از نیویورک و لندن بزرگ‌ترین پایتخت صنعتی جهان است. جاذبه‌های گردشگری توکیو مدرن سالانه گردشگران بسیاری را راهی آنجا می‌کنند. درادامه همراه ما باشیدتا جاذبه‌های دیدنی توکیو را بشناسید.

منطقه آکیهابارا توکیو

جاذبه‌های گردشگری توکیو

اگر عاشق مکان‌های شلوغ و پر رفت و آمد هستید، بازدید از منطقه آکیهابارا را در لیست جاذبه‌های گردشگری توکیو قرار دهید. محله‌های منطقه آکیهابارا یا محله الکتریکی آنچنان پرنور و پر رونق است که مقصد گردشگری بسیاری از مسافران خارجی است. ساختمان‌های رنگارنگ با نقاشی‌های جذاب و انواع فروشگاه‌ها محصولات پر طرفداری از جمله انیمه، مانگاه، کتاب‌های کمیک و بازی‌های ویدیویی را عرضه می‌کنند. حتی اگر قصد خرید ندارید، قدم زدن در بین ساختمان‌های پر از رنگ و لعاب که شخصیت‌های انیمیشن‌ها یا بازی‌های ویدیویی را نورپردازی می‌کنند، شب زیبایی را برای شما رقم خواهد زد. نکته جالب اینجاست که شما برای بازدید از این محله الکتریکی نیازی به هزینه ندارید و کاملا رایگان از آن لذت ببرید.

برج توکیو ژاپن

جاذبه‌های گردشگری توکیو

یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری توکیو برج توکیو است که بازید از آن هزینه‌ای در برندارد و کاملا رایگان است. برج کلان شهر توکیو در پارک شیبا قرار داشته و در واقع ساختمانی با کاربری مخابرات و تفریحی است. برج توکیو با ۳۳۳ متر ارتفاع دومین ساختمان بلند توکیو و بلندترین برج فولادی متکی به خود در سرتاسر دنیا است. این برج در بین مردم توکیو با نماد امید و شروع دوباره شناخته شده است. این بنای عظیم فولادی در سال ۱۹۵۷ با الهام از برج ایفل شهر پاریس طراحی و ساخته شده است.

مجسمه یادبود هاچیکو

جاذبه‌های گردشگری توکیو

مجسمه یادبود هاچیکو از دیگر جاذبه‌های گردشگری توکیو ژاپن است که در سال ۱۹۳۴ با حضور خود هاچیکو در ایستگاه شیبویا نصب شد. هاچیکو سگی از نژاد آکیتا بود که مجسمه‌اش به عنوان نماد وفاداری در ژاپن ساخته شد. هاچیکو در طول زندگی‌اش رابطه صمیمانه‌ای با پرفسور شابرو اوئنو داشت که هر روز در ایستگاه شیبویا به انتظار صاحب خود می‌نشست. او این کار را حتی پس از مرگ پرفسور نیز ادامه داد. زندگی‌نامه هاچیکو وفادار به صورت کتاب داستانی چاپ شد و بعدها فیلمی با همین مضمون از روی آن ساخته شد.

منطقه روپونگی توکیو

جاذبه‌های گردشگری توکیو

منطقه روپونگی یا راپونگی در منطقه میناتو توکیو واقع شده که به دلیل بخش مرفه روپونگی هیلز و مراکز تفریحی شبانه خود مشهور شده است. منطقه روپونگی از جاذبه‌های گردشگری توکیو ژاپن است که با نماد زندگی شبانه در بین مردم محلی و گردشگران محبوب شده است. رستوران‌ها و کافه‌ها غذاهای ژاپنی و حتی بین‌المللی با کیفیتی ارائه می‌کنند که در بین دانشجویان، نظامی‌های آمریکایی و کارمندان شرکت‌های تجاری شناخته شده است. اخیرا برنامه‌های تفریحی از قبیل نمایشگاه‌های روبات، کارناوال‌های زیبایی، مسابقات بیلیارد و دارت و جشنواره‌های هنری بر محبوبیت این منطقه افزوده‌اند.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید