۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴
کد خبر: 55399360

رئیس پلیس راه مازندران گفت: با توجه به شرایط ترافیکی کندوان امروز یک‌طرفه شده ولی هراز بعید است، یک‌طرفه شود.

جاده چالوس یک‌طرفه می‌شود
به گزارش سلام نو به نقل از فارس، رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از ابتدای آزادراه تهران- شمال به مرزن‌آباد از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز، گفت: با توجه به شرایط ترافیکی کندوان امروز یک‌طرفه شده ولی هراز بعید است، یک‌طرفه شود.

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره آخرین وضعیت ترافیک در محورهای استان اظهار کرد: در حال حاضر شاهد تردد پرحجم و روان خودروها در محورهای شمال هستیم.

وی گفت: معمولا طی روزهای جمعه انتظار داریم شاهد افزایش حجم ترافیک در جاده‌های شمال باشیم که از ساعت بعدازظهر بر حجم ترافیک افزوده می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال، اضافه کرد: پایان هفته‌ها باتوجه به افزایش حجم تردد، محدودیت ترافیکی ازجمله یک‌طرفه شدن و همچنین ممنوعیت ماشین‌های سنگین در جاده‌های شمال اعمال می‌شود.

جهان‌تاب با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی‌، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، بیان کرد: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران ـ شمال به مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی به ممنوع بودن تردد انواع تریلی در محور هراز تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه از رودهن به آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به رودهن به‌صورت مقطعی یک‌طرفه انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: تردد تمامی تمامی کامیون‌و کامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت ۲۴ امروز از محور هراز ممنوع است.

جهان‌تاب با بیان اینکه اعمال محدودیت‌های ترافیکی براساس شرایط ترافیکی خواهد بود، خاطرنشان کرد: باتوجه به شرایط ترافیکی محدودیت یک‌طرفه در محور کندوان امروز اجرا می‌شود ولی اجرای این محدودیت در محور هراز بعید است اجرا شود.

وی در پایان با تاکید بر ضرورت توجه به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس، گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و پیش شماره ۰۱۱ شبانه روز آماده پاسخگویی درباره وضع راه‌های استان است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید