برای پیشگیری از ابتلا به سرماخوردگی و آنفلوآنزا باید هر روز بعد از بازگشت از بیرون قرقره کنند.

ساده ترین راه پیشگیری از ابتلا به آنفلوآنزا کشف شد

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، پانته آ شیرویه گفت: برای مقابله با بیماری سرماخوردگی یا آنفولانزا باید سیستم ایمنی بدن تقویت شود که برای ارتقای آن باید ورزش روزانه توسط افراد قطع نشود. افراد نباید بیش از حد توانایی خود ورزش کنند؛ زیرا مطالعات نشان می دهند که این نوع ورزش سبب تضعیف سیستم ایمنی بدن نیز خواهد شد.

به گفته وی ورزش قفسه سینه یا همان تنفس شکمی باعث تقویت عضلات پرده دیافراگم شده و احتمال درگیری ریوی بین مبتلایان به سرماخوردگی را کاهش می دهد. برای تقویت سیستم ایمنی بدن بهتر است افراد سوپ حاوی بلغور گندم، پیاز، زردچوبه، جعفری و هویج تهیه کنند و روزانه یک پیاله از این سوپ بخورند.

او افزود: برای پیشگیری از ابتلا به سرماخوردگی باید هر روز بعد از بازگشت از بیرون قرقره کنند. به طور کلی اصلاح سبک زندگی برای مواجهه با بیماری مسئله مهمی است.

او گفت: در حال حاضر برای به حداقل رسیدن مواجهه افراد با ویروس سرماخوردگی باید در اماکن عمومی مانند اتوبوس، مترو و فضاهای بسته از ماسک استفاده کرد. افرادی که دارای علائم بیماری هستند از حاضر شدن در محل کار و مدرسه خودداری کنند تا افراد دیگر را به بیماری مبتلا نکنند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید