۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۵
کد خبر: 55399141

بسیاری از افراد نمی دانند که رستم آباد رشت کجاست و مسیرهای رسیدن به این شهر را شاید به خوبی نشناسند.

رستم آباد رشت کجاست

سلام نو-سرویس گردشگری: رستم آباد یکی از شهرهای دیدنی شمال کشور می باشد که جاذبه های گردشگری زیادی دارد. بسیاری از افراد نمی دانند که رستم آباد رشت کجاست و راه های رسیدن به این شهر را شاید نشناسند. به همین دلیل باید موقعیت جغرافیایی شهر و روش های رسیدن به این شهر را به خوبی بررسی کنند. اگر می خواهید سفری خاطره انگیز به شمال کشور داشته باشید بدون شک رستم آباد را به عنوان بهترین مقصد گردشگری معرفی می کنیم. این شهر سرشار از جاذبه های طبیعی و تاریخی می باشد که نظر هر بیننده ای را جلب می کند. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد این شهر دریافت کنید.

موقعیت جغرافیایی رستم آباد

اگر می خواهید در مورد آدرس دقیق رستم آباد اطلاعات بیشتری داشته باشید باید موقعیت جغرافیایی آن را به خوبی بررسی کنید. در جاده قزوین، رشت می توانید رستم آباد زیبا و دیدنی را به خوبی مشاهده کنید. بعد از اینکه حدود 52 کیلومتر از رشت فاصله گرفتید این شهر مشخص است. شهر رستم آباد را به عنوان یکی از مهمترین توابع رودبار می شناسند که تنها 15 کیلومتر با رودبار فاصله دارد. شهر رستم آباد زیبایی بی نظیری دارد و آن را در دسته بندی مهمترین مناطق گیلان قرار داده اند. رستم آباد تشکیل شده از دهستان شمالی و جنوبی می باشد.

روستاهای زیادی در این شهر قرار گرفته اند که هر یک از آنها جاذبه های گردشگری متنوعی دارند. جمعیت شهر رستم آباد تا حدودی زیاد است و به دلیل طبیعت بکر و زیبایی که دارد روز به روز تعداد افراد افزایش پیدا می کند. شما می توانید بعد از رد کردن منجیل و رودبار از این شهر دیدنی بازدید نمایید. در کنار این شهر روستاهای زیبایی قرار گرفته اند که هر یک از آنها دارای جاذبه های گردشگری و تاریخی هستند. روستای نقله بر یکی از زیباترین روستاهایی می باشد که در کنار این شهر قرار گرفته است. از سمت رشت این شهر شاید تا حدودی طولانی باشد ولی از سمت رودبار سریعا می توانید به رستم آباد برسید.

رستم آباد رشت کجاست

رستم آباد دیدنی

رستم آباد رشت کجاست و راهنمای رسیدن به این استان

برای اینکه آدرس دقیق رستم آباد را بررسی نمایید باید روش های رسیدن به این شهر را بررسی کنید. از رشت تا رستم آباد باید از طریق اتوبان رشت، قزوین بروید که حدود فاصله این مسیر 52 کیلومتر می باشد. اگر می خواهید از سمت گیلان به این شهر بیایید باید وارد شهر رشت شوید. بعد از اینکه جاده رشت، قزوین را طی کردید می توانید وارد شهر توتکابن شوید. بعد از آن باید وارد جاده ای که برای توتکابن و رستم آباد طراحی شده است گردید. در نهایت می توانید به مقصدتان برسید.

برای اینکه بدانید رستم آباد رشت کجاست بهتر است که تابلوهای مسیر رشت به رستم آباد را به خوبی بررسی کنید. طی کرده فاصله رشت تا رستم آباد حدود 45 دقیقه زمان می برد. اگر سرعت بیشتری داشته باشید می توانید در عرض 35 دقیقه این مسیر را طی کنید. اگر می خواهید از قسمت جنوبی وارد شهر رستم آباد شوید باید سمت دیگر جاده رشت، قزوین را انتخاب کنید. بعد از طی کردن جاده به رودبار می رسید و فاصله را باید به صورت مستقیم طی کنید. فاصله رودبار تا رستم آباد خیلی کم است. به همین دلیل شما از رودبار تا رستم آباد تنها 15 الی 20 دقیقه در مسیر خواهید بود.

بهترین فصل رفتن به رستم آباد

بعد از اینکه آدرس دقیق رستم آباد را یاد گرفتید باید بهترین فصل رفتن به این شهر را بشناسید. این شهر ارتفاع بالایی از سطح دریا ندارد. به همین دلیل باید بدانید که در تابستان آب و هوای این شهر تا حدودی شرجی می شود. برای بازدید از این شهر دیدنی استان گیلان می توانید فصل بهار را انتخاب کنید. ماه فروردین و اردیبهشت را به عنوان بهترین زمان رفتن به رستم آباد می شناسند. البته باید بدانید که سلانسر رستم آباد هوای متعادل تری دارد چرا که ارتفاعش بیشتر است. به همین دلیل در تابستان می توانید به این منطقه بروید.

اگر شما به هوای بارانی و ابری علاقه زیادی دارد می توانید فصل پاییز را برای رفتن به شهر رستم آباد انتخاب کنید. در فصل پاییز و زمستان بارش در این شهر زیاد می شود و بیشتر روزها ابری است. گشت و گذار در این دو فصل شاید تا حدودی سخت باشد ولی اگر علاقه زیادی به هوای بارانی دارید این شهر را به عنوان بهترین مقصد گردشگری می توانیم معرفی کنیم. مکان های گردشگری این شهر و مکان هایی که برای اسکان راه اندازی شده اند زیاد هستند. بنابراین با سفر به این شهر اوقات خوشی را خواهید گذراند.

رستم آباد رشت کجاست

رستم آباد

رستم آباد رشت کجاست چه دیدنی هایی دارد ؟

بسیاری از افراد مایل هستند بدانند که رستم آباد رشت کجاست و چه دیدنی هایی دارد. در صورت شناخت دیدنی های این شهر می توانند برنامه ریزی مناسبی برای بازدید از دیدنی های شهر داشته باشند. جنگل نقله بر یکی از بهترین مکان های گردشگری این شهر می باشد. شما می توانید از سمت رستم آباد به کرارود بروید تا به جنگل نقله بر برسید. جنگل نقله بر در روستایی به نام نقله بر قرار گرفته است. ییلاق سلانسر، سی دشت، استخرگاه، درفک و ... را به عنوان دیگر دیدنی ها و روستاهای مهم این شهر می شناسند.

کد خبرنگار: ۲۶
۱۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    0 0
    دشت بابونه رشی.غار دربند رشی.
  • IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    1 4
    شده قضیه خلیج عربی. نویسنده شما کیه؟ رستم آباد متعلق به رودباره و سابقه رودبار به هزاران سال قبل از میلاد بر میگرده و رشت مساوی با گیلان نیست.
    • ناشناس IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
      1 1
      در آدرس دادن از اسامی و اماکن خاص بهره میگیرن تا طرف در همان لحظه اول متوجه بشن مثلا یک نفر اقل سیستان و بلوچستان ممکنه رودبار رو نشناسه ولی میدونه که رشت مرکز گیلانه
  • جواد IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۲
    1 0
    رستم آباد جزء شهرستان رودباره نه شهرستان رشت اطلاعاتتون بالا ببرید.
  • فاطمه IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    0 0
    جزاستان گیلانه؛جای خیلی قشنگیه👌

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید