۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲
کد خبر: 55399139

اگر می خواهید فاصله رامسر تا استخرگاه را طی کنید باید خوبی شهرها و روستاهایی که بین مسیر وجود دارند را بشناسید.

فاصله رامسر تا استخرگاه

سلام نو-سرویس گردشگری: اگر می خواهید فاصله رامسر تا استخرگاه را طی کنید باید به نوع خودروی خود دقت داشته باشید تا بدانید با سرعت چند کیلومتر بر ساعت می توانید مسیر را طی نمایید. رامسر و استخرگاه از جمله مکان های دیدنی شمال کشور هستند که جاذبه های گردشگری زیبایی دارند. بسیاری از افراد بعد از اینکه جاذبه های گردشگری رامسر را بازدید می نمایند مایل هستند که به استخرگاه بروند و از این روستای زیبا هم بازدید نمایند. برای طی کردن مسیر رامسر تا استخرگاه بهتر است که شهرهای بین مسیر را به خوبی بشناسید. همچنین باید نوع خودرویی که با آن سفر می کنید را از نظر سرعت مورد بررسی قرار دهید.

بررسی فاصله رامسر تا روستای استخرگاه

مسیر رامسر تا استخرگاه را می توانید در دو ساعت و پنجاه دقیقه طی کنید. البته اگر سرعت خودروی شما ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت باشد می توانید در این بازه زمانی فاصله مبدا را تا مقصد طی نمایید. از رامسر تا استخرگاه باید ۱۵۳ کیلومتر رد کنید. این فاصله تا حدودی زیاد است و به همین دلیل شما در بین مسیر می توانید توقف داشته باشید تا استراحت نمایید. به دلیل جاذبه های گردشگری زیادی که در مسیر مشاهده می کنید اصلا از مسیر خسته نمی شوید. برخی از افراد بر این باور هستند که مسیر طولانی است و شاید خسته شوند. ولی باید بدانید که شهرهای زیبای شمالی زیادی را می توانید در مسیر خود مشاهده کنید و در این شهرها توقف داشته باشید.

شهرهای بین فاصله رامسر تا استخرگاه

بین مسیر رامسر تا استخرگاه شهرهای زیبای زیادی قرار گرفته است. رامسر یکی از شهرهای شمالی به شمار می رود که در خط ساحلی قرار گرفته است. اگر می خواهید از رامسر به روستای استخرگاه بروید باید ابتدا از چابکسر رد شوید. بعد از رد کردن چابکسر روستاهای زیادی را مشاهده می کنید تا به کلاچای برسید. کلاچای هم روستاها و مکان های دیدنی زیادی دارد. شهر دیگری که در مسیر قرار دارد رودسر می باشد. این شهر را هم به عنوان یکی از شهرهای زیبای خظ شمالی می شناسند که زیبایی های بی نظیری دارد. بعد از رد کردن رودسر تا حدودی از خط ساحلی دور می شوید.

برای طی کردن مسیر رامسر تا استخرگاه بعد از رودسر به شلمان می رسید که جاذبه های گردشگری زیادی دارد. روستاهای زیادی مانند دیزین، ملاط، نخجیر کلایه و ... را در این مسیر مشاهده می کنید تا به لاهیجان برسید. لاهیجان یکی از شهرهای زیبای شمالی به شمار می رود که می توانید از جاذبه های گردشگری این شهر بازدید نمایید. پس از رد کردن حاجی آباد با روستاهای دیگر شمالی مواجه می شوید. سیاهکل هم در مسیر شما قرار گرفته است.

روستاها و امامزاده های زیادی در فاصله رامسر تا استخرگاه وجود دارند که هر یک از آنها دارای زیبایی های بی نظیری می باشند. شما در مسیر خود می توانید از کندلات رد شوید و یا آن را بازدید کنید. روستای نقله بر، روستای حلیمه جان، روستای شهران، توتکابن و ... را به عنوان بهترین روستاهای گردشگری بین مسیر می شناسند. بعد از رد کردن توتکابن باید انارکول، و دشت ویل را رد کنید تا به استخرگاه برسید. مسیر رامسر تا استخرگاه به قدری زیباست که بدون شک شما از طی کردن مسیر لذت می برید.

فاصله رامسر تا استخرگاه

رامسر

امکانات مسیر رامسر تا روستای استخرگاه

در مسافت رامسر تا استخرگاه امکانات زیادی قرار گرفته است. بنابراین شما با خیال راحت می توانید مسیر خود را طی کنید. در واقع همانطور که بیان کردیم روستاها و شهرهای بین مسیر رامسر تا استخرگاه زیاد است. این مسئله موجب شده که شما در هر مکانی مایل هستید توقف نمایید و از امکانات جاده نهایت استفاده را داشته باشید. پمپ بنزین ها، سوپر مارکت ها، آلاچیق های استراحت و .... در مسیر قرار گرفته اند. بنابراین شما هر زمان که مایل باشید می توانید در مسیر خود توقف نمایید و از امکانات جاده استفاده نمایید. همچنین می توانید در شهرهای و روستاهای دیدنی جاده توقف داشته باشید و از جاذبه های گردشگری بازدید نمایید.

فاصله رامسر تا استخرگاه با ماشین شخصی

اگر می خواهید فاصله رامسر تا استخرگاه را به صورت یکسره و بدون توقف طی کنید بعد از دو ساعت به مقصد می رسید. در واقع اگر سرعت شما بالاتر از ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت باشید می توانید در این بازه زمانی به مقصد برسید. در غیر این صورت شاید مدت زمان رسیدن تان به مقصد طول بکشد. بسیاری از افرادی که با ماشین شخصی خود سفر می کنند در بین مسیر توقف می نمایند تا از امکانات جاده استفاده نمایند و یا از شهرها و روستاهای زیبای شمالی بازدید کنند. به همین دلیل مدت زمان رسیدن آنها به مقصد طول می کشد.

فاصله رامسر تا استخرگاه

روستای زیبای استخرگاه

مسیر رامسر تا روستای استخرگاه با اتوبوس

اگر می خواهید مسافت رامسر تا استخرگاه را با اتوبوس طی کنید حدود سه ساعت در مسیر خواهید بود. در واقع باید بدانید که اتوبوس سرعت کمتری نسبت به خودروهای سواری دارد. همچنین اتوبوس در شهرها و روستاهای میانی توقف می نماید. به همین دلیل مدت زمان بیشتری طول می کشد تا شما به مقصد خود برسید. اگر می خواهید با تورهای گردشگری به سفر بروید باید با اتوبوس سفر نمایید.

کد خبرنگار: ۲۶
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید