مرتضی مرادی‌پور معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر، از آماده باش در دو استان خوزستان و بوشهر در پی هشدار هواشناسی درباره بارش شدید باران خبر داد.

بارش شدید باران در ۲ استان / هلال احمر اعلام آماده باش کرد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، با هشدار نسبت به بارش شدید باران در بخش‌های از دو استان بوشهر و خوزستان، جمعیت هلال احمر برای مقابله با حوادث احتمالی به حالت آماده باش درآمد.

مرتضی مرادی‌پور با اشاره به هشدار بارندگی صادر شده از سوی سازمان هواشناسی اظهارکرد: طی تماس تلفنی سازمان هواشناسی و با توجه به شکل‌گیری ابرها تا یک الی دو ساعت دیگر در نیمه جنوبی استان بوشهر و نیمه غربی استان خوزستان شاهد بارش شدید باران و احتمالا تگرگ خواهیم بود.

وی با بیان اینکه احتمال وقوع سیل و سیلاب نیز دور از انتظار نخواهد بود، اظهارکرد: در همین راستا لازم است که ساکنان این مناطق از حضور در مناطق ساحلی، حاشیه رودها و مسیرها و همچنین نقاط مرتفع پرهیز کنند.

معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: در همین راستا نیز برای امدادگران جمعیت هلال احمر در استان‌های بوشهر و خوزستان آماده‌باش لازم به منظور مقابله با هرگونه حادثه و امدادرسانی به حادثه‌دیدگان احتمالی داده شده است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید