روز گذشته دختر جوانی به پلیس مراجعه و از مردی به اتهام کلاهبرداری و تهیه فیلم سیاه شکایت کرد.

فیلم شیطانی از دختر ساده لوحی که سودای ثروتمند شدن داشت!

به گزارش سلام نو، روز گذشته دختر جوانی به پلیس مراجعه و از مردی به اتهام کلاهبرداری و تهیه فیلم سیاه شکایت کرد.

وی گفت: مدتی قبل در اینستاگرام با صفحه مردی به نام پویا آشنا شدم. او مطالبی درباره راه‌های پولدار شدن منتشر کرده بود. پس از صحبت و آشنایی با پویا او خودش را نخبه و یکی از اقتصاددانان کشور معرفی کرد و راهی برای پولدار شدن جلوی پایم گذاشت.

او گفت با خرید ارز دیجیتال خیلی زود ثروتمند می‌شوی و من ۲۴ میلیون تومان در این کار سرمایه‌گذاری کردم. بعد از مدتی ۱۲ میلیون تومان سودش را دریافت کردم و این‌بار پویا پیشنهاد داد که بیشتر سرمایه‌گذاری کنم. من که سود خوبی کرده بودم، ۴۰ میلیون تومان دیگر هم به پویا دادم تا برایم ارز دیجیتال خرید کند.

اما چند روز بعد به من گفت ارز دیجیتال زیان‌آور شده و باید سرمایه‌گذاری دیگری انجام دهیم. من هم قبول کردم و چون به او اعتماد داشتم قرار شد برای صحبت در این مورد به شرکت یکی از دوستانش بروم. آن روز به شرکت رفتم اما بعد از خوردن شربتی که پویا برایم آورده بود بی‌هوش شدم. به هوش که آمدم متوجه شدم طلاهایم را سرقت کرده است.

وقتی از او طلاهایم را خواستم تهدید کرد که از من فیلم و عکس‌های مستهجن گرفته است و علاوه بر طلاها و پول‌های قبلی باید باز هم به او پول بدهم در غیر این صورت عکس‌ها را منتشر می‌کند. من هم به اجبار ۱۰ میلیون تومان دیگر پرداخت کردم اما وقتی تهدیدها و اخاذی‌هایش ادامه پیدا کرد به پلیس مراجعه کردم.با شکایت دختر جوان، تحقیقات برای دستگیری پویا به دستور بازپرس دادسرای ویژه سرقت آغاز شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید