سرمربی تیم ملی فوتبال در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی گفت: بازیکنان در جام جهانی برای شادی هواداران ایران خواهند جنگید.

پیراهن تیم‌ملی در جام جهانی قطر رونمایی شد +عکس

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال و بدرقه ملی پوشان جهت حضور در جام‌جهانی از ساعت ۲۰:۱۵ سه‌شنبه شب در سالن همایش‌های برج میلاد آغاز شد.

سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، سینا کلهر معاون فرهنگی وزارت ورزش، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، مهدی محمدنبی نائب رئیس فدراسیون فوتبال، اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، محمد مهدی برادران معاون وزیر صمت، نمایندگان مجلس جمعی از مسئولان حاضر در این مراسم بودند.

رونمایی از پیراهن تیم‌ملی/کی‌روش: برای شادی هواداران ایران در جام‌جهانی خواهیم جنگید

ملی پوشان تیم ملی فوتبال بزرگسالان در کنار بازیکنان تیم‌های نوجوانان و جوانان، تیم‌های ملی بانوان و کادر فنی تیم‌های ملی در کنار پیشکسوتان فوتبال هم در این مراسم حضور پیدا کرده بودند.

کارلوس کی‌روش که به دلیل بیماری آنفولانزا در این مراسم غایب بود در پیامی تصویری صحبت کرد و گفت: در درجه اول به دلیل عدم حضورم در این مراسم عذرخواهی می‌کنم و تقدیر و تشکر می کنم بابت سومین حضور متوالی تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی که یک دستاورد و نقطه عطف در فوتبال ایران است.

کی‌روش افزود: من هم بسیار خرسندم که در جام‌جهانی قطر همراه تیم ملی هستم و به این حضور افتخار می‌کنم و خیلی خوشحالم.

رونمایی از پیراهن تیم‌ملی/کی‌روش: برای شادی هواداران ایران در جام‌جهانی خواهیم جنگید

سرمربی تیم ملی فوتبال تاکید کرد: ایمان دارم و اعتقاد دارم که بازیکنان و کادر من با بیشترین تلاش در خدمت تیم ملی خواند بود و برای کسب افتخار شادی و غرور هوادارن خواهند جنگید.

کی‌روش خاطرنشان کرد: آرزوی ما شادی هواداران است و از رفتاری که از بازیکنان دیدم به این هدف خواهیم رسید. از همه حامیان تیم ملی تشکر می‌کنم و تاکید می‌کنم و همان طور که حامیان تیم ملی انتظار دارند خواهیم جنگید و آنها راضی خواهند بود.

رونمایی از پیراهن تیم‌ملی/کی‌روش: برای شادی هواداران ایران در جام‌جهانی خواهیم جنگید

در این مراسم علاوه بر رونمایی از پیراهن تیم ملی در جام‌جهانی از محمد فرنود به پاس ۳۰ سال عکاسی فوتبال و علی جنگی طراح حلقه زرین یوز ایرانی تقدیر شد.
در پایان مراسم میثاق نامه تیم ملی توسط وحید امیری قرائت شد و ملی‌پوشان از زیر آینه قرآن بدرقه شدند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید