وزیر ورزش و جوانان گفت: اطمینان دارم که تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی قطر خوش خواهد درخشید.

پیش‌بینی وزیر ورزش درباره عملکرد ایران در جام‌جهانی

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، حمید سجادی در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی و بدرقه ملی پوشان به جام جهانی گفت: از سال ۱۳۲۹ که از نظر فیفا نخستین بازی تیم ملی فوتبال ایران به صورت رسمی رقم خورد ملی پوشان ایران همواره تلاش کرده اند که افتخار آفرین باشند و غرور و شادی را به خانه ملت ایران بیاورند. به ویژه در این دوره که جوانان ایران توانستند سریعترین صعود را در ادوار مختلف جام جهانی داشته باشند.

وی ادامه داد: امروز در آیین رونمایی از پیراهن تیم ملی و بدرقه ملی پوشان عرض می کنم که افتخار بر تن کردن این لباس مقدس برای قهرمانان میهن مان مسئولیتی فراتر از مسئولیت ورزشی دارد. شعار تا پای جان برای ایران شیردختران و پسران ایران معنا کردند و جانانه می ایستند و می جنگند تا بهترین ها را نصیب ایران کنند.

حمید سجادی ادامه داد: همه ما از تیم ملی حمایت خواهیم کرد تا بازیکنان ملی پوش بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند. یقین دارم که فوتبالیست های ما خوش خواهند درخشید و خاطره این جام جهانی را همیشه به یاد خواهیم داشت.

وزیر ورزش خاطرنشان کرد: لازم می دانم از همراهی دولت سیزدهم، مسئولان ورزش کشور، مسئولان فدراسیون فوتبال و همه عزیزانی که تلاش کرده اند و از تیم ملی حمایت کرده اند تشکر و قدردانی کنم.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید