امواج خروشان اقیانوس روزهای بیشتر سال خود را به ساحل طلایی این شهر می‌رسانند که موج سواری حرفه‌ای و تفننی را برای افراد به دنبال دارد.

با جاذبه‌های گردشگری قاره استرالیا شوید + عکس

سلام نو-سرویس گردشگری: استرالیا بزرگترین کشور اقیانوسیه و ششمین کشور بزرگ جهان است که حدود ۲۶ میلیون نفر در آن ساکن هستند. پایتخت استرالیا شهری به نام کانبرا بوده و زبان ملی آن انگلیسی استرالیایی است. بومیان استرالیا از ۶۵۰۰۰ سال پیش در این کشور پهناور زندگی می‌کردند، تا اینکه در اوایل قرن هفدهم توسط کاشفان هلندی شناخته شده و نیوهلند نام گرفت. سفر به استرالیا می‌تواند ناب‌ترین تجربه گشت و گذار شما باشد به شرطی که از جاذبه‌های توریستی قاره استرالیا آگاه باشید. همراه ما جذب جاذبه‌های قاره استرالیا شوید.

ساحل وایت هیون استرالیا

با جاذبه‌های گردشگری قاره استرالیا شوید + عکس

جاذبه‌های استرالیا

ساحل وایت هیون استرالیا یکی از صدها جاذبه‌های عجیب این کشور در دل دیوار بزرگ مرجانی لانه برگزیده است. این ساحل زیبا جز سواحل شن سفید بوده که به طول هفت کیلومتر امتداد دارد. علاوه بر زیبایی بکر و طبیعی این ساحل نحوه دسترسی عجیب به آن است. شما می‌توانید تنها از راه هوایی و سوار شدن بر هلی‌کوپتر و از طریق قایق به این ساحل جذاب برسید. اما تحمل این سختی ارزش دیدن شن‌های سفید پنبه‌ای و آب‌های نیلگون و شفاف را دارد. پس از رسیدن، شما می‌توانید در کمپ‌های موجود در این ساحل توقف کرده و حتی از محوطه باربیکیو آن استفاده کنید.

دریاچه هیلیر

با جاذبه‌های گردشگری قاره استرالیا شوید + عکس

جاذبه‌های استرالیا

دریاچه هیلیر یا صورتی یکی دیگر از جاذبه‌های قاره استرالیا است که رنگ منحصربفرد آن سالانه گردشگران بسیاری را از سرتاسر دنیا به سمت قاره استرالیا می‌کشاند. رنگ صورتی این دریاچه منشأ از جلبک‌هایی دارد که هزاران سال است مهمان این دریاچه بوده و در واقع در آن زیست می‌کنند. شاید فکر کنید رنگ دریاچه هیلیر به دلیل تجمع زیاد آب و رنگ جلبک‌ها است. اما اشتباه می‌کنید، اگر یک لیوان از آب دریاچه پر کنید خواهید دید که رنگ آب داخل لیوان نیز صورتی است. با سفر به این دریاچه جذب رنگ صورتی ملیح آن شوید.

گلد کوست شهری در استرالیا

با جاذبه‌های گردشگری قاره استرالیا شوید + عکس

جاذبه‌های استرالیا

شهر ساحلی گلدکوست یکی از جاذبه‌های مشهور قاره استرالیا است. ساحل شن طلایی استرالیا مقصد گردشگری افراد بسیاری است که جذب مراکز خرید مدرن، پارک‌های آبی مجهز و هتل‌های لوکس آن می‌شوند. امواج خروشان اقیانوس روزهای بیشتر سال خود را به ساحل طلایی این شهر می‌رسانند که موج سواری حرفه‌ای و تفننی را برای افراد به دنبال دارد.

صخره معلق ویکتوریا

با جاذبه‌های گردشگری قاره استرالیا شوید + عکس

جاذبه‌های استرالیا

صخره‌ معلق ویکتوریا استرالیا که نام دیگرش کوه دیوگنس بوده، در ارتفاع ۷۱۸ متری از سطح دریا واقع است. حدود ۶۰۲۵ سال پیش این صخره عجیب زیبا در اثر فعالیت‌های آتشفشانی این ناحیه شکل گرفته است. در بین بومیان استرالیا این فرهنگ جا افتاده است که پسران جوان باید برای مرد شدن به این صخره زیبا صعود کنند. تنها ۴۰ دقیقه زمان نیاز است تا به قله این صخره رسیده و تششع‌های زیبای نور خورشید را از آن بالا به تماشا بنشینید.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید