۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۷
کد خبر: 55398556

فاصله تهران تا اسطلخ جان ۲۸۳ کیلومتر است. اگر سرعت تان ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت باشد دو ساعت و نیم در مسیر خواهید بود.

فاصله تهران تا اسطلخ جان

سلام نو-سرویس گردشگری: اسطلخ جان یکی از روستاهای زیبای رودبار استان گیلان می باشد. بسیاری از افراد برای گردشگری به این روستا می روند، چرا که طبیعت بکر و دیدنی دارد. فاصله تهران تا اسطلخ جان ۲۸۳ کیلومتر می باشد. در صورتی که سرعت تان ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت باشد حدود دو ساعت و نیم در مسیر خواهید بود. اگر شما می خواهید از تهران به این روستا بیایید باید مسیر را به خوبی بشناسید تا بتوانید در مسیر استراحت کنید و از زیبایی های جاده لذت ببرید. شهرستان رودبار دیدنی های زیادی دارد، هر یک از دیدنی های این شهرستان را می توانید طی یک روز بازدید نمایید و سفری لذت بخش برای خودتان فراهم کنید. در صورتی که می خواهید از شهرهای متنوع به شهرستان رودبار بروید، باید از روی نقشه مسیر را به خوبی بررسی کنید.

شهرهای بین تهران تا اسطلخ جان

برای طی کردن مسیر تهران تا اسطلخ جان باید به خوبی شهرهای بین مبدا و مقصد را بشناسید. برای رفتن به روستای اسطلخ جان باید وارد اتوبان کرج شوید. بعد از اینکه کرج را رد کنید شهرهای نظرآباد، کوهسار، کمالشهر و ... را مشاهده خواهید کرد. بعد از رد کردن شهرهای متفاوت کرج به قزوین می رسید. باید از طریق اتوبان قزوین رشت به سمت کوهین بروید. پس از رد کردن کوهین به لوشان می رسید. لوشان یکی از مناطق دیدنی به شمار می رود که می توانید در این شهر توقف داشته باشید.

در مسیر تهران تا اسطلخ جان شهرهای شمالی زیادی را مشاهده خواهید کرد. شهر منجیل یکی از شهرهای زیبایی به شمار می رود که بعد از لوشان به آنجا می رسید. دیدنی های منجیل زیاد است. اگر بخواهید از دیدنی های این شهر بازدید نمایید باید یک روز در مسیر باشید. بعد از رد کردن منجیل، به رودبار می رسید که روستاهای گردشگری زیادی دارد. بهترین مکان های گردشگری رودبار، رستم آباد و توتکابن می باشد. این دو روستا را که رد کنید، به مقصدتان یعنی روستای اسطلخ جان خواهید رسید. بین هر یک از شهرهای شمالی امکانات زیادی برای استراحت وجود دارد.

فاصله تهران تا اسطلخ جان

از تهران تا اسطلخ جان

امکانات فاصله تهران تا اسطلخ جان

در فاصله تهران تا اسطلخ جان امکانات تفریحی و رفاهی زیادی وجود دارد. بنابراین شما برای طی کردن این مسیر آسوده خواهید بود و از تمامی امکانات بین مسیر می توانید استفاده کنید. برای پر کردن باک ماشین، پمپ بنزین های زیادی را در مسیر مشاهده خواهید کرد. همچنین پمپ گازهای زیادی را هم در این مسیر راه اندازی کرده اند. سوپرمارکت های متنوعی در مسیر وجود دارند که می توانید تنقلات مورد نیاز مسیرتان را از این سوپرمارکت ها خریداری نمایید. همچنین از آنجایی که شهرهای دیدنی زیادی در مسیر شما وجود دارد می توانید در این شهرها توقف داشته باشید و از جاذبه های گردشگری شهرها بازدید نمایید. البته در صورت بازدید از این شهرها باید مدت زیادی در مسیر باشید و یا اینکه یک الی دو روز بعد به مقصد می رسید.

فاصله تهران تا روستای اسطلخ جان با ماشین شخصی

بسیاری از افراد برای بازدید از شهرهای شمالی ترجیح می دهند با خودروی شخصی خود سفر کنند. در صورتی که می خواهید با خودروی شخصی مسافت تهران تا اسطلخ جان را طی کنید به راحتی می توانید در هر مکانی که مایل هستید توقف داشته باشید. راحتی سفر با ماشین شخصی نسبت به دیگر روش های سفر جاده ای، آسان تر می باشد. اگر سرعت تان بالاتر از ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت باشید و در مسیر اصلا توقف نکنید می توانید بعد از دو ساعت و ده دقیقه از تهران به روستای اسطلخ جان برسید. اما اگر سرعت تان کمتر باشد و بخواهید در مسیر توقف نمایید بعد از ۳ ساعت به مقصد مورد نظرتان می رسید. بسیاری از افرادی که می خواهند از دیدنی های شهرهای قزوین، رودبار، منجیل و ... بازدید نمایند مدت بیشتری در مسیر خواهند بود.

فاصله تهران تا اسطلخ جان با اتوبوس

برخی از افراد با اتوبوس فاصله تهران تا اسطلخ جان را طی می کنند. اگر شما می خواهید با تورهای گردشگری به روستای اسطلخ جان بروید باید با اتوبوس سفر کنید. به طور کلی سرعت اتوبوس نسبت به خودروی شخصی کمتر است. همچنین اگر با اتوبوس سفر کنید بدون شک در مسیرهای طولانی توقف خواهید داشت. بر همین اساس مدت بیشتری طول می کشد تا به مقصد برسید. اگر با اتوبوس بخواهید از تهران به روستای اسطلخ جان بروید حدود سه ساعت در مسیر خواهید بود. البته برخی از تورهای گردشگری در مسیر خود توقف زیادی دارند. در واقع آنها شاید در شهرهای دیدنی مانند رودبار، منجیل و روستاهای متفاوت، توقف شان بیشتر باشد. به همین دلیل زمان بیشتری در مسیر خواهید بود. بسیاری از افراد به دلیل سفر گروهی، ترجیح می دهند با تورهای گردشگری سفرشان را آغاز نمایند تا خاطرات خوشی داشته باشند.

فاصله تهران تا اسطلخ جان

روستای اسطلخ جان

موقعیت جغرافیایی روستای اسطلخ جان

برای طی کردن مسیر تهران تا اسطلخ جان باید موقعیت جغرافیایی این روستا را به خوبی بشناسید. این روستا یکی از توابع رحمت آباد می باشد که با شهر رستم آباد حدود ۱۰ کیلومتر فاصله دارد. این روستا با شهرستان رودبار تنها ۲۲ کیلومتر فاصله دارد، به همین دلیل شما از رودبار تا این روستا نیازی نیست که مسیر طولانی را طی کنید.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید