۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸
کد خبر: 55398532

اگر می خواهید از شهر رشت به روستای اسطلخ جان بروید باید فاصله رشت تا اسطلخ جان را به طور کامل بررسی نمایید.

فاصله رشت تا اسطلخ جان

سلام نو-سرویس گردشگری: اگر می خواهید از شهر رشت به روستای اسطلخ جان بروید باید در مورد فاصله رشت تا اسطلخ جان اطلاعات بیشتری کسب نمایید. روستای اسطلخ جان یکی از روستاهای زیبای استان گیلان می باشد. این روستا را به عنوان یکی از مهمترین توابع رحمت آباد می شناسند. رحمت آباد هم زیر مجموعه شهرستان رودبار است. روستاهای رودبار زیبایی و جذابیت خاصی دارند. هر یک از این روستاها دارای جاذبه گردشگری ویژه ای می باشند که نظر بازدید کنندگان را جذب می کنند. روستای اسطلخ جان یکی از روستاهای قدیمی رودبار می باشد که چند صد سال قدمت دارد.

فاصله رشت تا اسطلخ جان

اسطلخ جان

بررسی فاصله رشت تا روستای اسطلخ جان

برای طی کردن فاصله رشت تا اسطلخ جان باید حدود ۴۰ دقیقه در مسیر باشید. فاصله ای که بین رشت و روستای اسطلخ جان وجود دارد ۵۰ کیلومتر است. اگر سرعت تان ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت باشد می توانید بعد از ۴۰ دقیقه به مقصد برسید. اما اگر سرعت تان بالای ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت باشد می توانید بعد از نیم ساعت به مقصد برسید. ماشین شخصی و اتوبوس سرعت شان فرق می کند. بنابراین نوع خودرویی که شما می خواهید با آن به مقصد برسید تاثیر زیادی روی زمان رسیدن تان دارد. برای بررسی دقیق فاصله مبدا تا مقصد می توانید از روی نقشه مسیرتان را به خوبی مورد بررسی قرار دهید.

شهرهای بین فاصله رشت تا اسطلخ جان

برای طی کردن مسیر رشت تا اسطلخ جان باید به خوبی شهرهایی که بین مبدا و مقصد وجود دارد را بشناسید. برای اینکه از رشت به این روستا بروید باید از طریق اتوبان قزوین، رشت خارج شوید. بعد از رد کردن قزوین می توانید روستاها و شهرهای متنوعی را مشاهده کنید. بیجارپس را بعد از رد کردن رشت می توانید مشاهده کنید. دره پشت، دهبنه اسلام آباد، سراوان، امامزاده هاشم، کندلات، حلیمه جان و روستای نقله بر را می توانید در این مسیر مشاهده نمایید. قبل از اینکه به روستای اسطلخ جان برسید می توانید شهر شهران را مشاهده کنید. هر یک از روستاهایی که در بین مسیر قرار گرفته اند زیبایی و جذابیت خاصی دارند. بنابراین شما قبل از رسیدن به روستای اسطلخ جان می توانید از جاذبه های گردشگری بین مسیر بازدید نمایید.

فاصله رشت تا اسطلخ جان

جاده رشت تا اسطلخ جان

فاصله رشت تا اسطلخ جان با ماشین شخصی

برای طی کردن مسافت رشت تا اسطلخ جان با ماشین شخصی شما تنها نیم ساعت یا ۴۰ دقیقه در مقصد خواهید ماند. البته باید بدانید که اگر در مقصد توقف داشته باشید مدت بیشتری در مسیر می مانید. بسیاری از افرادی که با ماشین شخصی خود سفر می کنند در طی مسیر خود توقف می نمایند تا از دیدنی های مسیر بازدید نمایند. شما می توانید روستاهایی که بین مسیر وجود دارد را مورد بازدید قرار دهید تا سفری خاطره انگیز داشته باشید. به عنوان مثال روستای نقله بر که در بین مسیر می باشد را می توانید مورد بازدید قرار دهید تا از دیدنی های این روستا لذت ببرید. همچنین روستای حلیمه جان هم به عنوان یکی دیگر از روستاهای زیبای بین مسیر می باشد که می توانید مورد بازدید قرار دهید.

فاصله رشت تا روستای اسطلخ جان با اتوبوس

اگر می خواهید فاصله رشت تا اسطلخ جان را با اتوبوس طی کنید باید مدت بیشتری در مسیر باشید. اتوبوس سرعت کمتری نسبت به ماشین شخصی دارد، همچنین اتوبوس در مسیر حتما توقف می کند. در صورت توقف اتوبوس، شما باید مدت بیشتری در مسیر باشید. اگر می خواهید با تورهای گردشگری به شهرهای شمالی بروید، نیازی نیست نگران طی کردن مسیر گردشگری باشید. لیر بهترین مسیر را انتخاب می کند تا شما از سفر خود لذت ببرید. اتوبوس ها در مسیر توقف می نمایند، به همین دلیل شاید حدود ۵۰ دقیقه طول بکشد تا از رشت به روستای اسطلخ جان برسید. دقت داشته باشید که قبل از رسیدن به مقصد باید دیدنی ها و جاذبه های مسیر را به خوبی بشناسید.

آیا در فاصله رشت تا اسطلخ جان ناهمواری وجود دارد ؟

هر یک از افرادی که می خواهند مسافت رشت تا اسطلخ جان را طی کنند، مایل هستند در مورد ناهمواری های جاده اطلاعات بیشتری به دست آورند. به طور کلی باید به خوبی بدانید که جاده رشت تا اسطلخ جان هموار است و شما تنها روستاهای گردشگری زیبا و سرسبز را در مسیر مشاهده می کنید.

معرفی موقعیت جغرافیایی روستای اسطلخ جان

برای طی کردن مسافت رشت تا اسطلخ جان باید به خوبی موقعیت جغرافیایی مقصد را بررسی کنید. این روستا در ۱۰ کیلومتری رستم آباد قرار گرفته است. نزدیک بودن رستم آباد با روستای اسطلخ جان موجب شده که بسیاری از افراد این دو مکان گردشگری را در یک روز مورد بازدید قرار دهند. البته باید بدانید که دیدنی های شهر رستم آباد زیاد است. به همین دلیل اگر بخواهید از این شهر بازدید نمایید باید حدود یک الی دو روز زمان بگذارید. روستای اسطلخ جان از قسمت شمالی با شهران در ارتباط است و فاصله زیادی با این شهر ندارد. از قسمت غربی این روستا به کوه های درفک می رسد. در واقع باید بدانید که تمامی جهات این روستا با مکان های گردشگری پربازدید همجوار است. این مسئله موجب شده که بسیاری از افراد به این روستای دیدنی گیلان بروند.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید